Ato? Waar gaat dit overquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, pap even aan met ato . Die versierd mij.
Nee, dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:58 schreef Kinga het volgende:
En dan realiseer je je dat Taylor Swift liedjes schijnbaar toch moeilijk te zingen zijn...
en zeker ook briljante tekst hebben waar alleen de allerbeste zich mee kunnen inlevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:58 schreef Kinga het volgende:
En dan realiseer je je dat Taylor Swift liedjes schijnbaar toch moeilijk te zingen zijn...
Ik zou kattenbrokken voor deze vrouw eten. Echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Geen vla, katten
4cats, Waterlooplein
Ik denk dat je fiks door moet eten voor je haar type bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou kattenbrokken voor deze vrouw eten. Echt.
Was het Whiskas?
Dus nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef ato het volgende:
Ik voel het al: voor Ivar draait iedereen om
Hebben ze daar niet, meer het Orijen segment. En wel 50 verschillende mandjes, speeltjes in alle soorten en matenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou kattenbrokken voor deze vrouw eten. Echt.
Was het Whiskas?
Die 21 centimeter haal ik wel, maar niet qua penis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat je fiks door moet eten voor je haar type bent
brace?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Dr kwam toch nog een dikke van xfactor?
Ik dacht meer aan Shirmaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die 21 centimeter haal ik wel, maar niet qua penis.
Geen idee, wil niet teruglezen. Maar neem je nou het woord penis i...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die 21 centimeter haal ik wel, maar niet qua penis.
Nu ben ik echt helemaal de draad kwijt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet, meer het Orijen segment. En wel 50 verschillende mandjes, speeltjes in alle soorten en maten
Mensen die hun zin niet afmaken zijn doorgaans homo, las ik eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, wil niet teruglezen. Maar neem je nou het woord penis i...
waarom is dat doorgestoken kaart?quote:
Iedereen haten op Duderinnetje!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mensen die hun zin niet afmaken zijn doorgaans homo, las ik eens.
Geen idee.. ik kwam het tegen en dacht: ik post het maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |