Ik moet ook nog even wennen en ik 'ken' niet iedereen even goed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:45 schreef lunapuella het volgende:
Ik krijg ineens het gevoel dat ik hier helemaal niet incrowd genoeg voor ben.Vieze rijmpjes, klonen, wat?
Nee nog niet op FB.quote:
Juist hierdoor leer je veel posters beter kennenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen en ik 'ken' niet iedereen even goed.
Maar kepterzinan!
Je wordt snel genoeg door de ranzigheid opgeslokt! Je leven gaat voorgoed veranderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen en ik 'ken' niet iedereen even goed.
Maar kepterzinan!
JIJ WEET NIKS VAN MIJ, NIKS!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:34 schreef Svane het volgende:
IK HEB AL VOOR IEDEREEN EEN KLOON GEMAAKT. En een logboek van jullie levens, werk, bestaan, seksleven, hobbies, voedingspatroon.
Ik ken een monique met een kat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:25 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Monique![]()
Alhoewel monique een geit heeft
Nee joh, lekker makkelijk dat alles er zo zonder moeite uit plenst, jwz.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:02 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren na de bevalling niet genoeg getraind?
Maar wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee nog niet op FB.
Ik wacht in spanning op mijn lootje!
Maar goed dat ik er niet voor wakker gebleven ben gisteren
Mag faallama wel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:57 schreef L-E het volgende:
Faalbanaan was ook niet zo heftig bedoeld als het lijkt.
Liefde voor allen ❤
Ga er maar gewoon van uit dat je mij hebt, mocht het anders blijken te zijn, stuur ik je wel mijn adres per DMquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:44 schreef Dot. het volgende:
Ja zeg, log in heulemaal vanuit La France in tijdens m'n babymoon (huuuuuh), is er nog geen lootje! Nja, dan geen DPAM met Franse mayo verrassing hoor
Dat zal ik wel even PMenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:36 schreef ingee het volgende:
[..]
Maar wie ben jij dan?
In het echie bedoel ik.
Oh zit je nog niet in de FB groep? Je mag mij ook wel even DMmen, dan voeg ik je toequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat zal ik wel even PMenWil jij mij dan toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |