quote:
Op maandag 5 oktober 2015 15:54 schreef Susie het volgende:Ze vond het erg leuk (heb er niet naar hoeven vragen

) Ik kreeg van de juf te horen dat ze prima mee heeft gedaan. Ze werd op sleeptouw genomen door haar vriendje van het kdv

Juf vond het ook knap dat ze zelf haar jas dicht kon ritsen en haar schoenen aan kon doen en ook dicht ritsen.
Ik kreeg ook nog van Anouk te horen dat ze niet stout is geweest

Fijn dat het zo goed is gegaan en dat ze het naar haar zin heeft gehad

Oh, en ik kom nu haar foto tegen. Wat een knapperd! Mijn dochter riep al heel enthousiast de naam van een van haar beste vriendinnetjes, en de jouwe lijkt daar idd wel wat op

quote:
Los van alle zeik en die dude en alles: fijn dat je nu 'gewoon' en met een beter gevoel mee kunt!
Oh! En die foto van de twee slapende meiden
jaloers op jullie 2x2 bed overigens, wilikook!quote:
Op dinsdag 6 oktober 2015 21:00 schreef L-E het volgende:Oh jongens echt compleet offtopic maar mijn man staat as we speak voor een zaal van 400 man te spreken inzake het vluchtelingendebat en ik ben plaatsvervangend nerveus

Zit me echt op te vreten hier. En al mijn kinderen slapen, dus daar moet ik het ook al niet van hebben

Oh, spannend! Hoe is het gegaan?
en in welke hoedanigheid heeft hij voor 400 man moeten spreken?quote:
Op woensdag 7 oktober 2015 07:44 schreef Clubsoda het volgende: Anyways, hij was dus Boos en schreeuwde me toe "ik wil je doodschoppen mama!

" mijn bloedeigen zoon, me allusie

ik was not amused. maar dan staat hij een half uur met zijn pluishaar te sippen op de gang en mijn lief uit te leggen dat hij niet kan slapen omdat hij mij zooooohoooo lief vindt en aaaaaaaaltijhijd met me wil spelen en dan is het allang weer vergeten
Oh jasses, dat is ook echt geen toffe opmerking

Ik vind het al niet tof dat S. continu om papa roept. Ik mag haar niet aankleden/uitkleden/naar bed doen/haar tanden poetsen/helpen met watdanook/aanraken

Ben soms echt jaloers op M.

En gelukkig maken ze het daarna idd altijd wel weer goed en dat is om bij weg te smelten dan

Oh, ik lees nu dat hij ook schrok van zijn eigen opmerking. Dat vind ik dan wel weer heel slim ook, dat besef!

Kyara, ik wilde net vragen hoe het gegaan is met de ogentest, maar ik lees t al. Merk je zo -in de dagelijkse praktijk zeg maar- ook dat hij niet zo heel goed kan zien?
Phaidra, dat is ook heel knap! Saar is meestal alleen boos. Misschien snapt ze wel dat ze niet lief doet, maar ze is echt zoooooo koppig. Toegeven is bijna niet te doen voor haar (je kunt de interne strijd gewoon aflezen van haar hele lijfje dan).
PE, wat er ook aan de hand is: als hier ventileren even helpt, gewoon doen. En hopelijk is er wel een lichtpuntje zichtbaar in de verte (want het klinkt niet goed).

Kyara, wat super stoer trouwens, dat van die prik!