Oh, fijn is dat he Shandaly. Hopelijk is dat de nieuwe trend, maar dan met afscheidsknuffel

Bij ons ging het ook een stuk fijner. Ik kreeg 12 kusjes, een handkus en een zwaai en ze deed zelf de voordeur (druk kwebbelend) dicht. Dat is toch een stuk leuker dan dat je aan het einde van de straat haar nog huilend 'mahaamaaa!' hoort roepen
Hoe ging de presentatie van je man L-E?
Tally wat een heerlijkheid
En fijn dat je uiteindelijk wel die dag vrij kreeg. Is dat voor morgen?
Irritant wel dat het zo moeilijk moet, he.
Bij mij wordt nu ook wat lastig gedaan. Ik werk 20 uur en daarnaast elke maand een zaterdag, nu heb ik aangegeven dat het vanaf januari niet meer lukt om elke maand een zaterdag te draaien (man is vanaf dan op zaterdag weg en al onze familie woont 200km verderop, dus weinig opvangmogelijkheden) en dat ik graag naar 6-7x per jaar een zaterdag wil (dat is het gewone roulatie-rooster).
Deze week kreeg ik te horen dat dat (wrsch) niet gaat lukken, want ze vinden 20u werken in de week te weinig, tenzij daar iets tegenover staat als 12 zaterdagen per jaar werken.
Nu hebben we sowieso al een meningsverschil over waarom ik die 12x ben gestart 2 jaar geleden, maar dat is nergens vastgelegd dus is een beetje hun woord tegen het mijne.
Daarnaast dragen ze aan dat iedereen die 20u werkt een compensatie heeft zoals meer zaterdagen werken of een avonddienst draaien. Het klopt al niet dat iedereen dat heeft en verder draai ik graag een avond, want die dag heb ik toch al opvang voor Nora. Maar er zijn geen avonddiensten op de dagen dat ik werk
Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen. Mijn werk verdient erg weinig, ik doe het vooral omdat ik het erg leuk vind. Ik heb gekeken naar flexibele opvangmogelijkheden voor de zaterdag, maar dat kost me bijna meer dan dat ik verdien op een zaterdag

Mijn andere optie zou zijn om te stoppen met werken, financieel opzich wel mogelijk, maar dat zou ik echt heel erg jammer vinden