Dat van jouw is niet veel beter hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kennelijk zie je eruit als een enorme pauper.
Iets wat je postgedrag al deed vermoeden overigens.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik denk dat je er naast zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:29 schreef wenfer2 het volgende:
Overigens onterechte klacht. Ik heb namelijk een potentiële terrorist gespot rechts van de ingang:
[ afbeelding ]
Ik loop er dagelijks voorbij, vind het maar een kaktent wat helemaal niet uitnodigend is. Laat ze maar eerst eens fatsoenlijk omzet draaien, en dit lijkt meer op een verkapte publiciteitsstunt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Tja... je zal het niet geloven maar sedert mijn laatste bezoek bij restaurant Joelia te Rotterdam van chefkok Mario de Ridder staat er vanaf vrijdagnamiddag tot laat in de avond een heuse beveiliger bij de deur van restaurant Joelia om zoals dat heet " ongewenste gasten buiten de deur te houden ."
[ afbeelding ]
© Anne-Wies.
Nou zou dit logisch zijn als Joelia ergens in Crooswijk stond naast allerlei migranten- cafe's die een ' Islamitische stichting' zijn alleen ligt Joelia naast het Hilton hotel in hartje Rotterdam en waar je niet zo maar naar binnenloopt om even een hapje te doen,zeker gezien de prijzen die daar worden berekend. Daarbij heeft de zaak toch een hoog " kom alleen hier als je wat geld te besteden hebt en blijf anders weg" gehalte.
Klacht?
Een beveiliger voor dit soort restaurants die ook nog je durven te vragen op een indringende toon wat je komt doen en of je een reservering hebt ( nee, nooit en gaat je geen flikker aan en vraag maar aan je baas of hij mij kent) als je zomaar doorloopt en hem compleet negeert ( en ik stond al binnen terwijl hij maar "mijnheer...mijnheer...mijnheer..hallo.." maar snel door Mario werd gesommeerd mij met rust te laten) terwijl iedereen met een beetje verstand van hoe het 'heurt' bij dit soort zaken, weet wat voor klandizie hier moet komen. Het selecteert zichzelf zoals dat heet.![]()
´Tenten´ als Sumo/HappyItaly.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik loop er dagelijks voorbij, vind het maar een kaktent wat helemaal niet uitnodigend is. Laat ze maar eerst eens fatsoenlijk omzet draaien, en dit lijkt meer op een verkapte publiciteitsstunt.
Tenten als Sumo/HappyItaly lopen als tierelier in Rotterdam, daar staat ook geen uitsmijter voor.Binnen 5 maanden is die tent gesloten en staat weer een andere ondernemen, let maar op.
Dat van jou*quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat van jouw is niet veel beter hoor
taalnaziquote:
AN*quote:
Nee, ik haat je gewoonquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doet die kronkel in je kop weer raar, ja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |