SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 04-10-2015 07:44:01 ]![]()
Hahaha heel treffend. Ik betrap mezelf er ook op dat ik harder ga
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Net 15,8 km gelopen. Dat brengr het mandtotaal voor deze maand op 15,8. Ook heb ik dit jaar inmiddels meer km's gelopen dan heel vorig jaar.![]()
Ik moet van de fysio de singe leg deadlift doen, de normale met minimale steun op je vingertoppen. En de verende, die wel met steun. Maar man ik vind het best pittig hoor. Mijn knie ook..
*miepmiep*
Maargoed alles voor het goede doel.
Ik vind het toch wel een beetje vervelend dat ik niet mag opbouwen. Maarja dat is niet anders..
Succes Gogo! Heel veel succes mossel met de marathon, en murmeli jij ook succes met je hm. En de rest die een wedstrijd(je) gaat lopen dit weekend, natuurlijk ook succes.
![]()
Ik weet wel wat een deadlift is, maar kan me echt heel moeilijk een eenbenige variant daarvan voorstellen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
in Rotterdam zeggen mensen niet zo vaak gedagquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:36 schreef Murmeli het volgende:
Hahaha heel treffend. Ik betrap mezelf er ook op dat ik harder ga![]()
![]()
Nou, Gogo ging niet zo. Verkoudheid was wat erger dan ik dacht. Na drie kilometer knetterbenauwd omgedraaid dus. Kutzooi.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Gogo83 het volgende:
Nou, Gogo ging niet zo. Verkoudheid was wat erger dan ik dacht. Na drie kilometer knetterbenauwd omgedraaid dus. Kutzooi.
F means you're fucked![]()
Klote gogo. Beterschap.
@Lt en Quoi het is een ook niet zo'n fijne oefening haha. Gelukkig mag ik nog wat steun gebruiken, anders lukt het helemaal niet haha. Maar het is dus dat plaatje van Moblo alleen dan met steun.
![]()
![]()
En Gogo.. dat is wel erg balen. Hopelijk is jouw slechte generale iig een teken voor Mossel's geweldige finale!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Romanian Deadlift?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar een deadlift is toch heel anders?
[ afbeelding ]
Weet even niet meer wat voor naam de krachttrainer bij dat plaatje van jou had..Ja doei.![]()
Shit. Zit ik net naar de foto's te zoeken waarop ik een poging deed tot lachen. Heb ik ze gevonden, maarja.. Weet niet goed of ik ze nou echt leuk moet vinden..
![]()
zo ken ik de deadlift ook, een jaar geleden dacht ik wel een paar lesjes body pump zo mee te doen, natuurlijk met wat zwaardere gewichten dan ik aan kon ( veel reps maken is wat anders dan een paar keer..) 45 min lesje, 1 week gesloopt. Techniek is trouwens belangrijk, dat lijkt me bij die eenbenige variant nog net een stukje lastiger ;-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar een deadlift is toch heel anders?
[ afbeelding ]
Weet even niet meer wat voor naam de krachttrainer bij dat plaatje van jou had..![]()
Ja hij is ook erg lastig hoor Mytec. De gewone deadlift moest ik ook doen maar die deed ik goed (zonder gewichten uiteraard) Die hoef ik dus niet meer te doen. Maar het is een kwestie van oefenen. En het scheelt enorm dat ik me vingertoppen mag gebruiken en bij de verende variant mn hele handen als steun.
@GotC mag ik in de WLWW? :
1
2[b]6 November 2015 - [url=www.bergracebynight.nl]Bergrace by Night (Rhenen)[/url][/b]
[*] xMissi - 3,3 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef xMissi het volgende:
Ja hij is ook erg lastig hoor Mytec. De gewone deadlift moest ik ook doen maar die deed ik goed (zonder gewichten uiteraard) Die hoef ik dus niet meer te doen. Maar het is een kwestie van oefenen. En het scheelt enorm dat ik me vingertoppen mag gebruiken en bij de verende variant mn hele handen als steun.
[ code verwijderd ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's!
![]()
![]()
topquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef xMissi het volgende:
techniek is alles , je bedoeld vingertoppen of hand op de grond aan 1 kant? Klinkt raar maar als het maar helpt!
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef xMissi het volgende:
[ code verwijderd ]Anders zoeken we die zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Toen ik nog roeide was ik de deadliftkoningin, deed 105 kg 3 series van 12quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:00 schreef mytec het volgende:
[..]
zo ken ik de deadlift ook, een jaar geleden dacht ik wel een paar lesjes body pump zo mee te doen, natuurlijk met wat zwaardere gewichten dan ik aan kon ( veel reps maken is wat anders dan een paar keer..) 45 min lesje, 1 week gesloopt. Techniek is trouwens belangrijk, dat lijkt me bij die eenbenige variant nog net een stukje lastiger ;-)Nu denk ik dat ik nog net 70 omhoog krijg of zo. Maar voor hardlopen heb je ook niet van die killerquads nodig
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: