abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:27:52 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156551984

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 04-10-2015 07:44:01 ]
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:28:59 #2
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_156552001
Wat een heerlijk weer! Ga denk ik zo weer lekker lopen!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:32:29 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156552066
F means you're fucked
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:36:29 #4
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156552146
Hahaha heel treffend. Ik betrap mezelf er ook op dat ik harder ga :')
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156552435
Net 15,8 km gelopen. Dat brengr het mandtotaal voor deze maand op 15,8. Ook heb ik dit jaar inmiddels meer km's gelopen dan heel vorig jaar.
pi_156553256
Ik moet van de fysio de singe leg deadlift doen, de normale met minimale steun op je vingertoppen. En de verende, die wel met steun. Maar man ik vind het best pittig hoor. Mijn knie ook..
*miepmiep*

Maargoed alles voor het goede doel ;).
Ik vind het toch wel een beetje vervelend dat ik niet mag opbouwen. Maarja dat is niet anders..

Succes Gogo! Heel veel succes mossel met de marathon, en murmeli jij ook succes met je hm. En de rest die een wedstrijd(je) gaat lopen dit weekend, natuurlijk ook succes ^O^ .
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:34:03 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156553303
Deadlift. Nooit van gehoord. Klinkt ongezellig :N
pi_156553455
Ik weet wel wat een deadlift is, maar kan me echt heel moeilijk een eenbenige variant daarvan voorstellen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156553490
Ja doei.
pi_156553605
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:36 schreef Murmeli het volgende:
Hahaha heel treffend. Ik betrap mezelf er ook op dat ik harder ga :')
in Rotterdam zeggen mensen niet zo vaak gedag ;(
pi_156553737
Nou, Gogo ging niet zo. Verkoudheid was wat erger dan ik dacht. Na drie kilometer knetterbenauwd omgedraaid dus. Kutzooi.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:58:19 #12
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156553814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Gogo83 het volgende:
Nou, Gogo ging niet zo. Verkoudheid was wat erger dan ik dacht. Na drie kilometer knetterbenauwd omgedraaid dus. Kutzooi.
:{
F means you're fucked
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:00:55 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156553883
-O-

Volgende keer beter. En je hebt wél een TT :)
pi_156554455
Klote gogo -O- . Beterschap. :*

@Lt en Quoi het is een ook niet zo'n fijne oefening haha. Gelukkig mag ik nog wat steun gebruiken, anders lukt het helemaal niet haha _O- . Maar het is dus dat plaatje van Moblo alleen dan met steun. :Y
pi_156554647
quote:
Maar een deadlift is toch heel anders?

Weet even niet meer wat voor naam de krachttrainer bij dat plaatje van jou had..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:39:42 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156554844
Gogo, wat ontzettend jammer :* -O-
pi_156554881
En Gogo.. dat is wel erg balen. Hopelijk is jouw slechte generale iig een teken voor Mossel's geweldige finale!
pi_156554909
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet even niet meer wat voor naam de krachttrainer bij dat plaatje van jou had..
Romanian Deadlift?
Ja doei.
pi_156555246
Shit. Zit ik net naar de foto's te zoeken waarop ik een poging deed tot lachen. Heb ik ze gevonden, maarja.. Weet niet goed of ik ze nou echt leuk moet vinden :P..
pi_156555358
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo ken ik de deadlift ook, een jaar geleden dacht ik wel een paar lesjes body pump zo mee te doen, natuurlijk met wat zwaardere gewichten dan ik aan kon ( veel reps maken is wat anders dan een paar keer..) 45 min lesje, 1 week gesloopt. Techniek is trouwens belangrijk, dat lijkt me bij die eenbenige variant nog net een stukje lastiger ;-)
pi_156555492
Ja hij is ook erg lastig hoor Mytec. De gewone deadlift moest ik ook doen maar die deed ik goed (zonder gewichten uiteraard) Die hoef ik dus niet meer te doen. Maar het is een kwestie van oefenen. En het scheelt enorm dat ik me vingertoppen mag gebruiken en bij de verende variant mn hele handen als steun :).

@GotC mag ik in de WLWW? :

1
2
[b]6 November 2015 - [url=www.bergracebynight.nl]Bergrace by Night (Rhenen)[/url][/b]
[*] xMissi - 3,3 km

SPOILER
pi_156555548
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef xMissi het volgende:
Ja hij is ook erg lastig hoor Mytec. De gewone deadlift moest ik ook doen maar die deed ik goed (zonder gewichten uiteraard) Die hoef ik dus niet meer te doen. Maar het is een kwestie van oefenen. En het scheelt enorm dat ik me vingertoppen mag gebruiken en bij de verende variant mn hele handen als steun :).

[ code verwijderd ]

SPOILER
:Y Foto's! ^O^
pi_156555701
quote:

top ^O^ techniek is alles , je bedoeld vingertoppen of hand op de grond aan 1 kant? Klinkt raar maar als het maar helpt!
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 20:14:17 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_156555734
quote:

[ code verwijderd ]

SPOILER
Anders zoeken we die zelf wel :6
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_156555773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 20:00 schreef mytec het volgende:

[..]

zo ken ik de deadlift ook, een jaar geleden dacht ik wel een paar lesjes body pump zo mee te doen, natuurlijk met wat zwaardere gewichten dan ik aan kon ( veel reps maken is wat anders dan een paar keer..) 45 min lesje, 1 week gesloopt. Techniek is trouwens belangrijk, dat lijkt me bij die eenbenige variant nog net een stukje lastiger ;-)
Toen ik nog roeide was ik de deadliftkoningin, deed 105 kg 3 series van 12 :P Nu denk ik dat ik nog net 70 omhoog krijg of zo. Maar voor hardlopen heb je ook niet van die killerquads nodig ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')