Iedereen hun eigen smaak!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind haar helemaal niks. En haar muzak nog minder.
Goeie, Ik ga het maar niet doen, aangezien ik net weer vrijstelling heb van mijn bank, na een voorstel met mijn vrouwtje en een ex-mis Nederlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou der doen!
Zeker als het kloon betreft, dan is het geen 'echt' persoon en dus ook geen vreemdgaan.Toch? Misschien nog eens met mijn vrouw bespreken...
Komt dat niet omdat je haar 'vrouwtje' en 'miep' noemt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goeie, Ik ga het maar niet doen, aangezien ik net weer vrijstelling heb van mijn bank, na een voorstel met mijn vrouwtje en een ex-mis Nederland
Misschien is ze wel kleiner dan guyv? Ik noem kleine vrouwen ook vrouwtjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat je haar 'vrouwtje' en 'miep' noemt?
Denk dat ik dat niet moet proberen, komt ook best denigrerend over.
Voor mij klinkt het sowieso als 'not done' in de oren.
Probeer volgende keer eens 'lekker kloontje' te zeggen dan
Ja je kan ze noemen zoals jij zelf wil, of ze er blij mee zijn is wat andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien is ze wel kleiner dan guyv? Ik noem kleine vrouwen ook vrouwtjes
Nog altijd beter dan 'me meissie'
Oeh, schommel staat op tegen objectificatie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja je kan ze noemen zoals jij zelf wil, of ze er blij mee zijn is wat anders
Alleen klinkt het dan alsof je het over een object hebt.
De vrouwen die ik ken zouden er niet van houden, met uitzondering natuurlijk van een paar.
Moet alleen wel zeggen dat je als kloon wel gewoon zo genoemt mag worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, schommel staat op tegen objectificatie!
Heb je ook gelijk in. Vind zelf 'lekker ding' zo'n geval van.. kan het?
bv. 'Zeg, ben jij een lekker ding ofwa!' of 'Mevrouw, uw uiterlijke kenmerken spreken mij heel erg aan, mooi hoor!'
Nou, ik weet het wel
Hmm, true.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet alleen wel zeggen dat je als kloon wel gewoon zo genoemt mag worden.
Klonen zijn objecten
Nu nog een die ook zal luisteren en niet tegenspreekt.
Dan lukt het ze om te klonen maar dat werkt dan weer niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, true.
Alleen, dat tegenspreken zul je er niet uit krijgen denk ik
nope!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat je haar 'vrouwtje' en 'miep' noemt?
Denk dat ik dat niet moet proberen, komt ook best denigrerend over.
Voor mij klinkt het sowieso als 'not done' in de oren.
Probeer volgende keer eens 'lekker kloontje' te zeggen dan
Zie je wel haha ik wist het!quote:
Ja, ik ging uit van een 1op1 kloon. Dus met dezelfde (negatieve&positieve) eigenschappen van het origineelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan lukt het ze om te klonen maar dat werkt dan weer niet.
Prop er een chip in een laat het samenwerken met zo'n afstandsbedienig uit de film Click.
Dance my puppets! Dance!!
Ik denk dat nog het meest in de buurt komt, is met een spiegel op de bank naast je.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, ik ging uit van een 1op1 kloon. Dus met dezelfde (negatieve&positieve) eigenschappen van het origineel![]()
Zou natuurlijk perfect zijn als je de intelligentie van de kloon zodanig kan beperken dat er geen tegenspraak uit komt, maar je er wel goede gesprekken mee kan voeren.
Wishfull thinking
Stuk goedkoper dan klonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat nog het meest in de buurt komt, is met een spiegel op de bank naast je.
John Lennon Toothquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Stuk goedkoper dan klonen.
Maargoed, goede gesprekken zijn ook maar bijzaak.
Even weer ontopic, is er nog wat vernomen van die Canadese tandarts die John Lennon wou klonen nadat hij een kies van John had gekocht? Kan dat nieuwsbericht niet terug vinden, was ergens vorig jaar.
Ah bedankt. Was vergeten hoe ik moest googelenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |