quote:
Nou m'n armen zouden wel net iets gespieder mogen, m'n bovenbenen net wat steviger, net als bilspieren, en misschien m'n buik nog iets strakker proberen te trainenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Streef? GefeliOok blij met hoe je lichaam nu gevormd is?
Ik heb het idee dat dit verkapte jaloezie is. Het zijn namelijk meestal mensen die zelf (nog) te zwaar zijn die daarmee komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yep negeren, vooral miet op ingaan want dat heeft totaal geen zin. Zo moet ik elke keer weer van een kennis horen als ik dr zie dat ik nu echt moet stoppen en zo mager eruit zie, slaat nergens op natuurlijk, maar ik heb het idee dat dit voor sommige mensen een verkapte manier is om je een compliment te geven :p
In dit geval was het de bff van m'n schoonzusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit verkapte jaloezie is. Het zijn namelijk meestal mensen die zelf (nog) te zwaar zijn die daarmee komen.
Bij mij hield dit trouwens op toen ik eindelijk eens passende kleren ging kopen.In te grote vodden lijkt het al gauw erger dan het is en zie je er eerder slecht/mager uit.
Ahaha dat neem je toch ook niet serieus dan!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In dit geval was het de bff van m'n schoonzusdikke Surinaamse jongen die lipgloss en hakken draagt, dus opzich heb je daar wel een punt. Hij noemde me al "Barbie" toen ik dik was.
Naja het ging me er vooral om dat zoiets dan open en bloot leesbaar is en dat andere dan misschien hetzelfde gaan denken. M'n pa heeft ook al eens gezegd dat hij bang is dat ik een eetstoornis krijg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ahaha dat neem je toch ook niet serieus dan!
1. Het is je eigen kueze om van social media gebruik te maken en de instellingen zo te zetten dat iedereen alles kan zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:10 schreef Fripsel het volgende:
Iemand vond het nodig om onder een foto op instagram een hele "omg ik maak me zorgen je word te dun" preek te houden. Ben er best pissig om eigenlijk. Iedereen kan het zien, inclusief mijn vader die al overbezorgd is en het slaat nergens op. Ik zit nog ruim 9 kg van ondergewicht vandaan
1. Dat weet ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Het is je eigen kueze om van social media gebruik te maken en de instellingen zo te zetten dat iedereen alles kan zien.
2. Focus niet op BMI; dit is een benadering. Als je werkelijk wilt weten hoe je ervoor staat, meet dan je vet-%, en dan bij voorkeur niet met een handmeter of een weegschaal, maar met een knijper door iemand die hier verstand van heeft en ervaring mee heeft (nog beter: een scan of onderdompelmethode).
3. Het zal niet lang meer duren voordat je zowel strakker als zwaarder wordt (ervan uitgaande dat je krachttraining blijft doen).
Excuus voor mijn betweterige gedrag, dan. Voor de rest dus: fuck de mening van anderen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
1. Dat weet ik
2. Dat weet ik ook. M'n vetpercentage was 2 weken geleden 27%
3. En ook dat weet ik gelukkig
Haha geen excuus nodigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Excuus voor mijn betweterige gedrag, dan. Voor de rest dus: fuck de mening van anderen.
BTW: hoe heb je je vetpercentage gemeten?
Ik ben 1m75quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
25% is wel fijn ja:)
Fripsel op jou foto's lijkt het vetpercentage een stuk lager, ben je lang?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben 1m75
En net door m'n buurvrouw en d'r neef voor skelet uitgemaakt
Het klopt denk ik wel hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat ken jij voor mensen zeg
Anywayz.. 1.75 nja geen idee hoe je het dan doet, vind in elk geval dat je er gewoon goed uitziet, 27% of niet
En gespierder is altijd mooi
Wat meer gaan eten dan, lijkt me?quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:43 schreef Fripsel het volgende:
Gek weekend gehaden weeg nu 64, het moet klaar zijn nu.
Lijstje:
O: 2x boterham met gebakken ei
T: banaan
L: groenteburger, glas sap
T: twee koekjes
D: schnitzel aardappeltjes Brocolli
Ik ben van t weekend nog meer afgevallen omdat ik truffels op had. En met truffels mag je niet eten. En het maakt je darmen en maag over de zeik, dus gister liep ik leegquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:46 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wat meer gaan eten dan, lijkt me?
Lijstje:
O: overnight oats
L: 4x boulogne, kipfilet, komkommer/tomaat, mayo/mosterd
Ts: appel, 2x rijstwafel met houmous, paar tucs, rozijnen, stukje pure choco
D: runderschnitzels, wortels
S: UB
T: shake
Ja oké, dat scheelt wel. Niet meer doen lijkt me dan ook wel een goede optiequote:Op maandag 12 oktober 2015 09:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben van t weekend nog meer afgevallen omdat ik truffels op had. En met truffels mag je niet eten. En het maakt je darmen en maag over de zeik, dus gister liep ik leeg
Ik wil het ook nooit meer doenquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja oké, dat scheelt wel. Niet meer doen lijkt me dan ook wel een goede optie
ah oke, kende ik niet...lijkt me niksquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:20 schreef Fripsel het volgende:
Legale paddo's
http://spuitenenslikken.bnn.nl/woordenboek/t/1017
+1!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ah oke, kende ik niet...lijkt me niks
nee, maar mischien wilt fripsel nog een keer, is haar zo goed bevallenquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:30 schreef sandertjuh het volgende:
aan jullie hoef ik het dus ook niet voor te stellen...![]()
Wel goed voor de lijn!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee, maar mischien wilt fripsel nog een keer, is haar zo goed bevallen
Een aanrader als je emotioneel stabielquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:22 schreef sandertjuh het volgende:
Aanrader dus?Staat altijd nog wel op mijn todo list. Alleen heb ik allemaal pussy vrienden die niet durven
Ik had me wel ingelezen, maar had niet verwacht dat het zo diep zat bij me, en op die dag voelde ik me verder juist gewoon goed en vrolijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:18 schreef sandertjuh het volgende:
Hmm ik schijn een emotieloze klootzak te zijn dus dat moet geen probleem vormen
Nee het is wel duidelijk dat je je emoties onder controle moet kunnen houden wanneer je drugs gebruikt, helemaal met psychotische drugs. Had je dit van te voren niet verwacht dan? Ik neem aan dat je wel onderzoek hebt gedaan voordat je dit ging proberen?
Mijn vriendin heeft eens XTC geprobeerd maar ze is nogal een control freak. Resulteerde dus niet in jezelf durven overgeven aan het 'gevoel' en dan gaat het dus ook echt niet werken. Die is daar gewoon niet voor gemaakt, laat staan als je dan aan truffels of LSD zou gaan beginnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |