Nóg sterker worden!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:47 schreef -Peach het volgende:
Vanmorgen gewogen, weer omlaag gegaan. Nog maar 1,7 kilo tot mijn doel (63) en dan richten op sterker worden.
Juistquote:
Ehhhm. Ja, misschien wel? Al weet ik niet zo goed hoe ik dat dan aan zou moeten pakkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Juistdenk er over om misschien (heel misschien) volgend jaar mee te doen aan een PLwedstrijd. Vandaar ook rond de 63 wegen, als ik dat volhoud kan ik meedoen in de -63kg klasse en dat scheelt al een hoop qua tegenstanders
Jij volgend jaar ook?
Ik vroeg me al af of dat eigenlijk wel nodig is. Ik doe meestal alleen krachttraining en trek dan wel braaf een sport bh aan omdat je nu eenmaal aan het sporten bent, maar volgens mij is het niet echt nodig en kan ik dat net zo goed in een gewone bh doen (scheelt ook weer kosten voor steeds weer nieuwe sport bh's in steeds weer een andere maat).quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik heb zelf trouwens lang niet altijd een sport BH aan, met krachttraining beweegt dat toch niet. Maar bij cadio of iig waarbij het veel beweegt, zou ik er zeker wel een aandoen.
Ja dat weet ik ook nog niet zo goed, kan wel tips doorgeven van wat wel en niet werkt bij mijquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ehhhm. Ja, misschien wel? Al weet ik niet zo goed hoe ik dat dan aan zou moeten pakkenIk wil wel als ik straks bevredigende resultaten heb behaald met mijn cut, net als jij verder werken aan kracht.
Onder de 63 zal wel verschil maken ja! Ik zit nu op 67.5 (of althans zondag) dus ik zou nog wel flink moeten shredden, mocht ik dat ook willen halen
Neuh voor krachttraining niet echt nodig. Al is het voor het zweten nog wel eens handig misschien, daar zijn die sportbh's wel meer op gebouwdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:13 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dat eigenlijk wel nodig is. Ik doe meestal alleen krachttraining en trek dan wel braaf een sport bh aan omdat je nu eenmaal aan het sporten bent, maar volgens mij is het niet echt nodig en kan ik dat net zo goed in een gewone bh doen (scheelt ook weer kosten voor steeds weer nieuwe sport bh's in steeds weer een andere maat).
1.70!quote:
Hah ja, als je tips wilt doorgeven, heel graag! Ik zit nog wel even in shred city voorlopig maar ik ben wel benieuwd naar bijvoorbeeld schema's en dergelijke.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog niet zo goed, kan wel tips doorgeven van wat wel en niet werkt bij mij
1.71 mquote:
Ik heb daarom twee soorten sportbh's; de dure, met ondersteuning, voor het hardlopen, en de H&M sporttops voor yoga/kracht etc. Die zijn maar 15 euro! Ik vind het niet fijn om BH's met scherpe onderdelen aan te hebben als ik oefeningen moet doen, en deze kunnen ook makkelijker/vaker in de was!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:13 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dat eigenlijk wel nodig is. Ik doe meestal alleen krachttraining en trek dan wel braaf een sport bh aan omdat je nu eenmaal aan het sporten bent, maar volgens mij is het niet echt nodig en kan ik dat net zo goed in een gewone bh doen (scheelt ook weer kosten voor steeds weer nieuwe sport bh's in steeds weer een andere maat).
Gewoon negeren is het beste. Of gewoon zeggen dat je klaar bent met afvallen, ze houden vanzelf wel weer op.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:10 schreef Fripsel het volgende:
Iemand vond het nodig om onder een foto op instagram een hele "omg ik maak me zorgen je word te dun" preek te houden. Ben er best pissig om eigenlijk. Iedereen kan het zien, inclusief mijn vader die al overbezorgd is en het slaat nergens op. Ik zit nog ruim 9 kg van ondergewicht vandaan
romige tomaat volgens mij (de enige die nog enigsinds te eten is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
Dat is lang geleden, dat ik chicken tonight op heb.. welke smaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |