Dan hebben wij een deal! Alleen nog even 7 weken geduld hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nou dat wordt elkaar er doorheen slepen zo te horen
maar thnx, zal gegarandeerd een beroep op je doen
Dat probeer ik inderdaad ook te doen. Sowieso helpt het om kleding te verkopen en om ook eens bij tweedehands winkels of kringloopwinkels te kijken voor kleding! Bij de kringloop hier vind ik af en toe wel een leuk item voor ¤5 of minder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig als je snel afvalt inderdaad. Daarom heb ik ook 'tussentijds' maar niet teveel nieuwe kleren gekocht tot ik redelijk op mijn streefgewicht was. En het is ook een keuze, ik vind kwaliteit van bh's wel belangrijk dus ik geef daar liever wat extra aan uit, net als goede schoenen. Jeans en truien vind ik niet zo'n probleem om een paar maandjes in te grote kleding rond te hebben gelopen en die koop ik ook meestal niet te duur of in de uitverkoop.
En ik heb laatst een deel van mijn te grote garderobe op marktplaats verkocht, dat leverde ook weer wat tientjes op!
Dealquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dan hebben wij een deal! Alleen nog even 7 weken geduld hebben![]()
Ik hoop dat deze dag snel voorbij is, ben namelijk niet te genieten. En dan heeft 1 van mijn collega's al 3 domme vragen gesteld deze ochtend. Die speelt echt met vuur....![]()
![]()
Kan ik nu een beroep doen op steun van jou?
Don't say thatquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:59 schreef Fripsel het volgende:
Een echte degelijke sport bh heb ik niet meer nodig geloof ik![]()
+1! Altijd sportbh aandoen (in ieder geval bij cadio). BH'squote:Op maandag 5 oktober 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Don't say thatOok een klein cupje heeft ondersteuning nodig als je over 30 jaar geen hangende tepels wilt
Ik heb zelf trouwens lang niet altijd een sport BH aan, met krachttraining beweegt dat toch niet. Maar bij cadio of iig waarbij het veel beweegt, zou ik er zeker wel een aandoen.quote:
Nóg sterker worden!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:47 schreef -Peach het volgende:
Vanmorgen gewogen, weer omlaag gegaan. Nog maar 1,7 kilo tot mijn doel (63) en dan richten op sterker worden.
Juistquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |