quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:31 schreef noodgang het volgende:
Met een kop koffie (nr3) en verveling maar een beetje aan de OP lopen sleutelen
Je mag toch best houden van je kop koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Huh dat hartje daar klikte ik niet eens op.
Ja dat welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag toch best houden van je kop koffie
Tweede bier hier ook geopendquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef MasGhibli het volgende:
en dat was nummer 3 voor vandaag!
Zometeen lekker aan de alcoholische versnaperingen beginnen
Ik zat weer ff op Youtube moest toch even aan jou denken Roosje,quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
M'n vader was op bezoek, door mijn ongesteldheid die vandaag begonnen is konden we niet zwemmen maar we hebben wel 2 koffie gedronken.
Meer proberen te genieten van je verlof! Vooral veel leuke dingen ondernemen waar je normaliter niet aan toe komtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 02:02 schreef Geerd het volgende:
1tje gister bij de subway, ik begin me naar 2,5 week vakantie een werkloze te voelen![]()
Komt misschien ook wel door het keuzeplan, iedereen kent dat wel toch zo een regeling en dan eind van het jaar kun je een fiets kopen, ik had gekozen om juist extra te werken.
Dan wordt het 6 werken 1 vrij 5 werken weekendvrij 4 werken 1 vrij weer 5 werken weekend vrij etc
Gemiddeld 10 uur per week meer.
En misschien krijg ik nog een week verlof, zien we vanmiddag.
Klinkt goed, veel verlofquote:Op donderdag 8 oktober 2015 02:02 schreef Geerd het volgende:
1tje gister bij de subway, ik begin me naar 2,5 week vakantie een werkloze te voelen![]()
Komt misschien ook wel door het keuzeplan, iedereen kent dat wel toch zo een regeling en dan eind van het jaar kun je een fiets kopen, ik had gekozen om juist extra te werken.
Dan wordt het 6 werken 1 vrij 5 werken weekendvrij 4 werken 1 vrij weer 5 werken weekend vrij etc
Gemiddeld 10 uur per week meer.
En misschien krijg ik nog een week verlof, zien we vanmiddag.
koffie koffie lekker bakkie koffiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:40 schreef Goudhartje het volgende:
Ik drink haast geen koffie.
Ben een thee mens.
Hoe drink jij je koffie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:40 schreef BertusBierpul het volgende:
[..]
koffie koffie lekker bakkie koffie
In 1x goed! Graag wel sterke koffie, waar kan ik op de koffie komen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:48 schreef Goudhartje het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie?
Zwart met suiker?
Echte mannen koffie, haha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:50 schreef BertusBierpul het volgende:
[..]
In 1x goed! Graag wel sterke koffie, waar kan ik op de koffie komen?
Achterlangs met een bakkie koffiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:55 schreef Goudhartje het volgende:
[..]
Echte mannen koffie, haha.
Ik drink dan thee. Achter bij jou om het hoekje. ;P
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:26 schreef noodgang het volgende:
Achterlangs, voorlangs, zolang er maar koffie is he!
Dit ja! De eerste van de weekquote:Op maandag 12 oktober 2015 06:06 schreef MasGhibli het volgende:
Welkom op deze 1e dag van de nieuwe werkweek![]()
Tijd voor een lekker bakkie om wakker te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |