Nee, deze blijven behouden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
De nieuwe iPhone 6S heeft wel kekke wallpapers. Als ik m'n oude backup terugzet van m'n oude iPhone ben ik die dan kwijt?
Zijn 2 kleine schroefjes.. Valt allemaal wel mee. Even naar de Turk of reparateur ? Kwestie van 1 minuutquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Homebutton zit ietsjes lis, kan dit of moet ik terug? Verder niks aan de hand met toestel !
Ik zag het, tnx.quote:
Ik denk dat dit niet kan. Net als dat hij 'gisteren' en 'morgen' linktquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:08 schreef Koningin het volgende:
Waarschijnlijk is mijn vraag hier al eens gesteld, maar het is erg veel terug lezen...![]()
Sinds de nieuwe IOS worden er in mijn Whatsapp van cijfers een link gemaakt. Ziet raar uit.
Ik kan de instelling niet vinden om dit uit te zetten.
Iemand??
Waarom doet ie dat eigenlijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet kan. Net als dat hij 'gisteren' en 'morgen' linkt
Altijd een glazen screenprotector kiezen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:24 schreef KNAK het volgende:
Spigen ultra hybrid gaat het worden wat hoesje betreft
Aan wat voor protective cover moet ik bij deze gaan denken ? Plastic film velletje of glas?
Ja, hij springt dan naar je agenda app. Mega irritant vind ik zelf, wilde dat ik het uit kon zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Zodat je er een activiteit van kan maken. (Zoiets was het toch?)
http://www.appelhoes.nl/Spigen-Crystal-iPhone-6S-screenprotectorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:24 schreef KNAK het volgende:
Spigen ultra hybrid gaat het worden wat hoesje betreft
Aan wat voor protective cover moet ik bij deze gaan denken ? Plastic film velletje of glas?
Wat je kan doen is in je iCloud inloggen, naar iCLoud-instellingen gaan en links onder in bij geavanceerd kijken naar Herstel Bestanden. Misschien dat ze nog daaronder staan met een beetje geluk. If so, herstel ze dan en selecteer je iPhone om de herstelde bestanden op terug te zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:35 schreef davedavy het volgende:
Verdomme. Netjes Whatsapp/iCloud gebackup'ed naar iCloud. Fresh install iOS 9.0.1 gedaan, vind Whatsapp maar geen backup. Alles kwijt dus
Nja fact is, ik wil enkel de Whatsapp backup terug, de rest juist niet. Echter schijnt het een fout in Whatsapp zelf te zijn gezien de slechte reviews.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat je kan doen is in je iCloud inloggen, naar iCLoud-instellingen gaan en links onder in bij geavanceerd kijken naar Herstel Bestanden. Misschien dat ze nog daaronder staan met een beetje geluk. If so, herstel ze dan en selecteer je iPhone om de herstelde bestanden op terug te zetten.
Daar weet ik helaas geen antwoord op. Wat ik denk/hoop is dat ie na de update gewoon weer compatible is zoals dat voorheen ook zo was. Want inmiddels is de iOs 9.0.2 al weer een pposje uit om bugfixes met mailserver op te lossen. Hoewel ik vaak nog hoor en zie dat dit niet het geval is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nja fact is, ik wil enkel de Whatsapp backup terug, de rest juist niet. Echter schijnt het een fout in Whatsapp zelf te zijn gezien de slechte reviews.
Vraag: Stel ik gebruik nu Whatsapp, en zet backups uit. Kan ik dan later herstellen naar de backup als de bug gefixt is?
Whatsapp opnieuw installeren was genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |