Goede grappen moet je sowieso te plekke verzinnen die betrekking hebben op dat moment. Die werken het best.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Geef een paar grappen. Ben niet zo creatief.
Geef een voorbeeld die jij gezet heb danquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Goede grappen moet je sowieso te plekke verzinnen die betrekking hebben op dat moment. Die werken het best.
Luie Italiaan waar is je gevoel voor stijl? Of is deze vorm van nonchalance jouw beleving van sprezzatura?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Zo af en toe wel als ik geen zin heb om m'n haren te doen.
Een (sociaal)wetenschappelijk onderzoek leren opzetten is iets wat je in een week kan leren via een online cursus volgens jou? Wauw, dan kunnen we de meeste studies een hoop inkortenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:39 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel kun je deze ''vaardig''heden beheersen via een online cursus van een week. Daar heb je geen 4 jaar voor nodig.
Hijs boos dat zij wel mogen drinken en hij toentertijd niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:45 schreef Aethereal het volgende:
Wat is er mis met dat waterflesje dan?
Iwanius is oudquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:45 schreef Aethereal het volgende:
kan prima tussen de lessen door. overdreven gedoequote:Op zondag 4 oktober 2015 19:45 schreef Aethereal het volgende:
Dat is natuurlijk geen argument. Wat is er op tegen om tijdens de les een slokje water te nemen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:08 schreef luckass het volgende:
[..]
kan prima tussen de lessen door. overdreven gedoe
er is niks op tegen, het is gewoon overdrevenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen argument. Wat is er op tegen om tijdens de les een slokje water te nemen?
Als er niks op tegen is laat volwassen mensen dan lekker voor zichzelf bepalen of het overdreven is of niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef luckass het volgende:
[..]
er is niks op tegen, het is gewoon overdreven
Mijn stijl is jeans, bergschoenen, dikke trui, normale jas (dus geen bontkraag of vuilniszak zooi), haar naar achter/pet/muts (afhankelijk van weer en waar ik ben)quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Luie Italiaan waar is je gevoel voor stijl? Of is deze vorm van nonchalance jouw beleving van sprezzatura?
Wel een hele kenmerkende, persoonlijke stijl, ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:19 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mijn stijl is jeans, bergschoenen, dikke trui, normale jas (dus geen bontkraag of vuilniszak zooi), haar naar achter/pet/muts (afhankelijk van weer en waar ik ben)
U bent woonachtig in Limburg?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:19 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mijn stijl is jeans, bergschoenen, dikke trui, normale jas (dus geen bontkraag of vuilniszak zooi), haar naar achter/pet/muts (afhankelijk van weer en waar ik ben)
Gewoon wat ik de laatste jaren draag rond deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:20 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Wel een hele kenmerkende, persoonlijke stijl, ja.
'jeans'
'normale jas'
Wat draag je dan niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gewoon wat ik de laatste jaren draag rond deze tijd van het jaar.
Ik koop gewoon in de standaard winkels, maar ga niet blind met de rest mee en van die verwijfde kleding dragen ofzo
Daar ben ik een meester in. Dat legt me geen windeieren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Goede grappen moet je sowieso te plekke verzinnen die betrekking hebben op dat moment. Die werken het best.
Ik vind flesjes water niet iets is waar we te lichtzinnig over moeten denken. Dit topic heeft mijn ogen geopend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:25 schreef o.us2.0 het volgende:
Dit is ook zo op het Erasmus hoor, heeft weinig te maken met het opleidingsniveau.
Onterechte klacht van ons aller mongool die foto's maakt van zijn televisie en niet eens het woord hogeschool kan spellen. Maar wel commentaar heeft op anderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |