SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
misschien in het weekend ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Pino0 het volgende:
Ik probeer te traden met zilvers, tot nu toe gaat dat erg matig. Voorheen ging dat zo soepel, maar nu verkoop ik weinig.
consumable trading.. gaat op en af to be honest.. tijd rovend ook vooralquote:
je haalt vaak wel 15k uit de pakjes als je 3 wins hebt maar het is zo hatelijk dat het steeds net niet lukt.quote:
Die moest gewoon in hoesje zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:53 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand enig idee waar je die gratis 15 FUT packs kan vinden bij je pre-order? Heb nergens een code oid gezien.
Hmm ben geflashed dan denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
je haalt vaak wel 15k uit de pakjes als je 3 wins hebt maar het is zo hatelijk dat het steeds net niet lukt.
[..]
Die moest gewoon in hoesje zitten
nee hoor, als je bijv bij bol.com had bested was het een email met een codequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
je haalt vaak wel 15k uit de pakjes als je 3 wins hebt maar het is zo hatelijk dat het steeds net niet lukt.
[..]
Die moest gewoon in hoesje zitten
Ja klopt maar dat zijn toch acties van de website zelf? bij de ultimate edition zit ie in ieder geval altijd los in het hoesjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:11 schreef realbase het volgende:
[..]
nee hoor, als je bijv bij bol.com had bested was het een email met een code
Ik heb hem een paar x gewonnen maar nooit met een team onder de 90 chem. Meestal kies ik diego costa, wat een beest is dat zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:05 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd 33 draft entries en stuk of tien keer 3 wins gehaald maar nog niet de hoofdprijs![]()
Net ook laatste potje in de rust 4-0 voor en komt hij in extra tijd nog met de 4-4, toen met penalties verloren
Heb de draft gewonnen met een team 66 chem.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar x gewonnen maar nooit met een team onder de 90 chem. Meestal kies ik diego costa, wat een beest is dat zeg.
Laat je team is zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Nog even sparen voor Yaya en dan is mijn team af. nog 70k te gaan
http://wefut.com/squad-builder?squadname=Squadquote:
Je zal toch echt je team moeten opslaan, je stuurt nu een link met de functie squadbuilder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
http://wefut.com/squad-builder?squadname=Squad
Uiteindelijk wil ik alleen nog Ramsey met Touré v.v. en De Gea in doel. En misschien eriksen met IF Payet maar nu bevalt Eriksen nog prima.
En uiteindelijk misschien de Boer voor Rojo
Sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je zal toch echt je team moeten opslaan, je stuurt nu een link met de functie squadbuilder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |