PS4 ja. Pics doe ik wel in de rust, oid. Tot deze editie nooit FUT gedaan, maar het is leuker dan ik dacht. Met m'n ploegje bestaande uit gasten als Nouri, St. Juste en Tannane.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
pics. Wel ultiem goddelijk dan. PS4?
FUT is wel lachen ja. Ik speel alleen FUT en gewoon online met Heracles. Al is pace dit jaar weinig meer waard, wat FUT nog beter maakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PS4 ja. Pics doe ik wel in de rust, oid. Tot deze editie nooit FUT gedaan, maar het is leuker dan ik dacht. Met m'n ploegje bestaande uit gasten als Nouri, St. Juste en Tannane.
AZ maakt kans?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:59 schreef Sked het volgende:
Haha dit Bilbao is nog wel erger dan verwacht
Deze Piti mag ik wel. Goede coach. Geen Bielsa, maar it'll do.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers roemt de aanvalslust van de coach van Bilbo.
Dat zie ik aan de naam
Lekker fris windhondje.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze Piti mag ik wel. Goede coach. Geen Bielsa, maar it'll do.
*Iñakiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit al te smeken voor een invalbeurt van INAKI.
Sterkte.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet hoe je het schrijft. Dat golfje gaat alleen moeilijk op een macbook.
Ik hoorde dat Tommy Oar zelfs kans had om als Bask deel te nemen aan de godenformatie van het Baskenland.quote:
we zullen zienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
altijd. Al denk ik dat t morgen tegen gaat vallen
Dat klopt, zijn voorouders zijn Baskisch.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tommy Oar zelfs kans had om als Bask deel te nemen aan de godenformatie van het Baskenland.
Oar zou daar nooit spelen lolquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tommy Oar zelfs kans had om als Bask deel te nemen aan de godenformatie van het Baskenland.
Maar niet Baskisch genoeg want ze zijn heel fout geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn voorouders zijn Baskisch.
Als de reserves rust krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oar zou daar nooit spelen lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oar past daar ook niet. De enige niet-Bask die zo iets zou mogen is Samu Sanchez. Beter gaan Javi Martinez en Llorente nog eens terug.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar niet Baskisch genoeg want ze zijn heel fout geweest.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoedt speelt al wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |