Maar je wilt toch alleen het beste voor je kint?!quote:
nee hoor, ik ben meer van het allergoedkoopstequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maar je wilt toch alleen het beste voor je kint?!
Een tent voor jonger dan 3, jij durfalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:43 schreef Dot. het volgende:
De pop-up brandweertent van de Hema uit de opruimbak werkt ook erg goedEn mijn kind is er nog steeds niet in gestikt ondanks 3+ advies
hooligan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:43 schreef Dot. het volgende:
De pop-up brandweertent van de Hema uit de opruimbak werkt ook erg goedEn mijn kind is er nog steeds niet in gestikt ondanks 3+ advies
Jaja, de wereld is hard. Hij kan het maar beter vroeg leren!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een tent voor jonger dan 3, jij durfal![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat ben ik ook voor mezelf. Dus daarom heb ik ook een Ikea stoel voor mauw en geen hippe design stoel. Ik kan het wel betalen, ik kan het gewoon niet uitgeven
ik veroordeel jou er ook niet om hoor, ik vind het mooi!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef kwakz0r het volgende:
Mensen die mij beter kennen weten dat ik helemaal niet van duur en design ben. En als ik zou willen zou ik het idd ook zelf kunnen maken.
Maar aangezien ik al geen tijd heb om Melba's gordijnen te naaien (sinds juli) koop ik nu maar gewoon een dure kant en klare design tent die ik vet mooi vind en waarvan ik hoop dat hij er heel lang plezier van heeft
Ik denk maar zo: een paar passende schoenen geef ik dit ook aan uit, en vroegah zonder blikken of blozen voor een avondje chic uit eten met zijn twee. Nu heeft mijn allerliefste er hopelijk jaren iets aan
Mja ik voelde me ws onterecht aangesproken omdat ik het zelf ook belachelijk veel geld vindquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik veroordeel jou er ook niet om hoor, ik vind het mooi!
Ik vind het vooral lastig dat ik zo'n moeite heb met geld uitgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef JufMariska het volgende:
Ik vind het lastig dat ik dan juist weer vrij makkelijk geld uitgeefbehalve nu dan aan het cheapo Duplo-aanbiedingspakketje van Wehkamp
![]()
En Kwak, over wachtlijsten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het, hier andere naam maar ken het principe.Kwak
Oh! Dat kunnen wij volgend jaar ook wel doen. Dan is de dierentuin hier net klaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:02 schreef snoenk het volgende:
Geld uitgeven vind ik ook een ramp, voor O. Dan weer niet. Maar dat kan ik heel goed verantwoorden aan mezelf door zoveel (2de hands) spullen die we krijgen dat ik dus heel veel niet zelf hoef te kopen en dan mag ik wel eens wat duurs kopen.
Voor haar verjaardag krijgt ze trouwens een dierentuin abonnement. Nouja, ik dan, zij is gratis![]()
Aan ouders en ooms/tante wil ik iets vragen wat uitbreidbaar is. Trein of die zoefzoef V-TECH zooi ofzo. En meer mensen ken ik niet dus komt er ook niet een lading zooi in mn huis
hebben jullie die ook al verbouwd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh! Dat kunnen wij volgend jaar ook wel doen. Dan is de dierentuin hier net klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |