Die herinneringen he
Ik ben nog in vorig topic maar jee wat een dure cadeaus idd
Ik heb toch nog het cadeau gekocht, duplo bouwplaat

(10¤ bij intertoys aanbieding) en 2 boekjes van 99 cent

Dat zijn onze verjaardagscadeaus. Misschien 1 van die boekjes wel met sinterklaas.
Trouwens, kwak, gebaart melba al? R dus echt totaal niet he. Ja wapperen maar totaal niet samenhangend... Geloof niet dat dit werkt bij ons haha. Lamp, een aantal dieren, papa, mama doe ik nog wel.
Zo'n tipi en keukentje zouden hier nooit binnen komen als het aan man ligt. Ik zie de toegevoegde waarde ook niet echt. Leuk spul maar kinderen kunnen zoveel bedenken met een laken, en bakjes. Schommel lijkt me wel super maar overal zien we dat kindjes hier nauwelijks erop zitten en toch naar het speeltuintje gaan of bij iemand anders schommelen haha. Wie weet ooit later.
Wij hebben een loopfiets van lidl die volgens mij pas vanaf 3 geschikt is.. Wel een driewieler, maar zelf fietsen kan hij niet. Iets er tussen in hebben we niet, maar vind dat overdreven om dan aan te schaffen, of is dat gemiste kans? Oh wacht, zo'n wheelybug op de kop tikken dus. Heb nog bijna 2 weken om die te vinden. 2 tientjes hou ik in gedachte

schappelijk bedrag. Mijn man zoet me aankomen, nog meer troep in huis
[ Bericht 12% gewijzigd door Hilmo op 01-10-2015 22:09:17 ]