*boks*quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je onder 'koopjesjager' verstaat pakjes van 80 euro met 40% korting in de uitverkoop kopen, ja hoor, dan ben ik dat!
Nee maar mijn man heeft er gestudeerd, en er wonen nog wat vrienden van hem, dus we gaan er nog wel eens een weekendje heen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woon je hier ook in de buurt, Mari?
Zou volkomen terecht zijn hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik dacht dat DAD JM een wijsneus noemde
oh wow, wat bizar goed zichtbaar joh, geweldig! Loubipsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik een jaar + een week geleden![]()
Ongelofelijk dat ze 3 weken later gewoon in mijn armen lag.![]()
Woah! Zo zichtbaar heb ik het nooit gehadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik een jaar + een week geleden![]()
Ongelofelijk dat ze 3 weken later gewoon in mijn armen lag.![]()
9 maanden alweer! Wat vliegt de tijd!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef snoenk het volgende:
Door jullie ben ik ook al aan het terug denkenpas 9 maanden maar al zo groot
Pootjesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Mariposas het volgende:
Wow, zo druk was L op het einde helemaal niet! Die probeerde zich alleen een paar keer per dag uit te strekken. Zat ik weer die pootjes terug te duwen.
[ afbeelding ]
Dat heeft O. Ook, ze ligt en lag echt geen seconde stilquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:
Lou was, en is nog steeds, een enorme druktemaker.
Heb me nooit zorgen hoeven maken of ze wel genoeg bewoog
Ja maar het was maandag al.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef snoenk het volgende:
Gauw uit bed halen Ingee! Dat kan natuurlijk niet
L was heel lui in m'n buik, denk dat een ander al lang de vk had gebeld daarvoor. Hij hield echt slaapmarathons. Maar ik was er nooit zo op aan het letten, het hoorde er gewoon bij als ademhalen ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Lou was, en is nog steeds, een enorme druktemaker.
Heb me nooit zorgen hoeven maken of ze wel genoeg bewoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |