Ja, gewoon in de achtertuinquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
hebben jullie die ook al verbouwd?
twee boxen? Kapitalist.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:28 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, de hypotheek is net effe belangrijker dan het nieuwste rompertje van Petit Bateau (30 EURO PER STUK!! - gelukkig had ik er 2 gratis gevonden bij een weggeefplank...)
En idd we hebben maar 2 draagzakken, allebei tweedehands, commode hqadden mn ouders bij het grofvuil gevonden, de wieg is een familiestuk (maar ze slaapt nu nog bij ons in bed), 2 boxen voor 30 euro ieder van Marktplaats gehaald, en genoeg knuffels gekregen dat we die ook nooit meer hoeven kopen.
Ja sorry hoor... eentje voor thuis en een voor in onze winkel (zo'n baby trekt klanten aan, jeweetsquote:
Haha nee, maar wel een winkel die een familiebedrijf is, en de klanten vinden het superschattig.quote:
Ze moet toch later het bedrijf overnemen, dus kan ze maar beter vroeg ingewerkt wordenquote:
Welk beestje heb je eigenlijk? Of stond dat al ergens?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aan sommige dingen geven we heel gemakkelijk geld uit en aan andere dingen helemaal niet. Balans!
De wheelybug die I op zijn verjaardag gaat krijgen vonden we overigens voor twee tientjes op MP..
De bij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Welk beestje heb je eigenlijk? Of stond dat al ergens?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik bedenk me net dat volgende week de nieuwe bank ook nog komt. nouja, valt nog onder verbouwing
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef JufMariska het volgende:
En Kwak, over wachtlijsten:Wachtlijsten zijn stom. Ik hoefde toen 'maar' 3 maanden te wachten maar dat voelde als een half jaar. Durf je eindelijk hulp te zoeken, duurt het een eeuwigheid. Vond ik echt lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik ook! De banken die we nu hebben waren ooit donkergrijs, maar inmiddels meer een soort blauwgrijs en daar waar ze het meest verkleurd zijn zelfs lilaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:32 schreef Zoë23 het volgende:
[..]die van ons krijgen we na de verjaardag van E er S binnen.
Zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |