Oeh niet fijn! Hier komt er nog prut uit maar zijn stompje is er pas een week af.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
ik kom er net achter dat N. wild vlees in haar navel heeft en het bloedt ook nog... dinsdag toch naar het cb, nu zijn ze niet bereikbaargaasje erop maar...
Van opluchting?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Is dat normaal dat je in de auto zit te janken omdat je kind thuis is en jij even boodschappen moet doen?
1e keer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Is dat normaal dat je in de auto zit te janken omdat je kind thuis is en jij even boodschappen moet doen?
Ja, vaak val ik ook weer in slaap. Vannacht zelfs gedroomd tijdens het voeden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:38 schreef Mariposas het volgende:
Herkenbaar van het boos worden jagär. Maar ik doe een oordopje in zodat ik mijn man niet hoor snurken en zelf doezel ik ook weg tijdens het voeden of ik val in slaap. Dat helpt!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werd pas écht nijdig toen hij weer ging werken en bij elke nachtvoeding zuchtend en steunend demonstratief op zijn horloge ging kijken en zich met dramatisch gebaar terug liet vallen
Oh,dat kan ik me voorstellen. Ik heb vannacht denk ik zo'n 4 uur minder geslapen dan hij, maar hij is zoooo moe..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werd pas écht nijdig toen hij weer ging werken en bij elke nachtvoeding zuchtend en steunend demonstratief op zijn horloge ging kijken en zich met dramatisch gebaar terug liet vallen
De duutser doet eigenlijk altijd de luier. Dus hj is ook wel wakker, maar valt ook gelijk weer in slaap. Die vent kan slapen, ongeloofelijk...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:54 schreef JufMariska het volgende:
Ik had het nog hormonaler: J was vrijwel elke voeding mee wakker, maar áls hij dan een keer doorsliep...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:04 schreef Selvaria het volgende:
Een uur, Jagar? Chapeau als dat je nu al lukt.![]()
Mijn baby slaapt boven, al 1,5 uur.Als ze wakker is is ze zo heerlijk vrolijk, ik hou elke dag meer van haar.
Wat een weekdier ben ik geworden zeg.
Omg jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
vanaf wanneer gaan ze speeltjes enzo eigenlijk interessant vinden? We hadden het er vanmorgen over dat we het eigenlijk maar gek vinden als hij wakker en tevreden is, omdat we niet zo goed snappen wat hij dan graag wil. Gewoon rondkijken, denk ik. Maar zou er ook meer zijn wat hij interessant vind?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:07 schreef Krisvc het volgende:
[..]![]()
+1! Ik ga het ook met de dag leuker vinden. En zo trots zijn als ze iets nieuws leert. Dat ik vroeger dacht: Nou, whooptidoo, je kind kan een speeltje vastpakken, gefeliciteerd. En dat ik nu helemaal uit elkaar barst van trots.
wij deden om beurten, Samen wakker, J pakte baby, legde kruikje terug in bed (Melba wilde in de eerste maanden niet slapen in eenkoud bed, luxepaardje), en ging liggen slapen in bed terwijl ik voedde. Als ik klaar was gaf ik Melba aan J, die hem boerde en in slaap suste en in bed legde terwijl ik dan alweer sliep. echt ideaal vond ik datquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De duutser doet eigenlijk altijd de luier. Dus hj is ook wel wakker, maar valt ook gelijk weer in slaap. Die vent kan slapen, ongeloofelijk...
Wji zijn aan het wachten tot de baby wakker wordt, dan kan ik nog een keer voeden en dan gaan we lekker eens de deur uit. Ik geloof dat mijn hoofd verder is dan m'n lichaam, m'n hoofd wil naar de andere kant van de stad en rond struinen, m'n lichaam vind denk ik een uur wandelen wel genoeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |