abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156525177
Toch typisch hoe offtopic ts in zn eigen topic gaat. Maargoed, van een linkse geitenwollensoktroll kun je weinig meer verwachten.

En hoe kan het de schuld van defensie zijn dat de bommen op raken? Daar zijn de "soldaatjes" verantwoordelijk voor? Of toch de regering die enkel kan bezuinigen?

:r troll
pi_156525352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:02 schreef Bouke-p het volgende:
Toch typisch hoe offtopic ts in zn eigen topic gaat. Maargoed, van een linkse geitenwollensoktroll kun je weinig meer verwachten.

Ik begon niet over de soldaatjes, maar als het toch ter sprake komt laten we dan geen blad voor de mond nemen, uit respect voor de duizenden dode burgers daar, da's wel zo gepast.
quote:
En hoe kan het de schuld van defensie zijn dat de bommen op raken? Daar zijn de "soldaatjes" verantwoordelijk voor? Of toch de regering die enkel kan bezuinigen?

:r troll
Je kiest er zelf voor om soldaatje te worden, niet de regering.
En waarschijnlijk raken de bommen op omdat de soldaatjes steeds hun doelwitten volledig missen.

_O-
bivd kijkt met u mee.
pi_156525628
Met burgers als TS heb je geen vijanden meer nodig als land zijnde.

Helaas heeft deze linkse keutel nog niet geheel door dat het falen ligt aan de beslissingen die de regering neemt namens het volk en hij dus zelf indirect schuldig is aan de huidige situatie. Tenzij hij uiteraard pro defensie stemt, maar iets zegt me dat dit niet het geval is.

Voor nu wachten we in spanning de ban van TS af!
pi_156525718
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:23 schreef Isee het volgende:
Met burgers als TS heb je geen vijanden meer nodig als land zijnde.

Helaas heeft deze linkse keutel nog niet geheel door dat het falen ligt aan de beslissingen die de regering neemt namens het volk en hij dus zelf indirect schuldig is aan de huidige situatie. Tenzij hij uiteraard pro defensie stemt, maar iets zegt me dat dit niet het geval is.

Voor nu wachten we in spanning de ban van TS af!
Persoonlijke aanvallen mogen toch helemaal niet hier?
pi_156525830
De Nederlandse regering moet zich schamen. Nu zit je daar zonder bommen. _O-
Ура для россии
pi_156525882
TS sloopt een beetje zijn eigen topic zo.
Dit gaat nergens meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')