sorry maar ik kan echt niet zonder mijn mexitowersquote:Op woensdag 30 september 2015 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wow, net als je denkt dat het niet meer erger kan![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok Willoow Scissorhands de piemelknipper
Weer lekker gemanipuleerd.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Zijn deze TT en OP goed?
• Ja
• Nee
• ik ben sukkel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
whehehequote:
Slaapverlammingen zijn pas de echte shitquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
hermann moet vaak van onderbroek wisselen ahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
ik slaap naaktquote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hermann moet vaak van onderbroek wisselen ahaha
Ik snap dit echt niet.. Want ik hou me hier inquote:
En ook op JOUW gezeik hebben deze oude wijze mannen een goede reply:quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent echt het levende bewijs dat oude mensen niet op internet zouden mogen komen.
Moet je eens een dwarslaesie krijgen, dat is pas shit.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Slaapverlammingen zijn pas de echte shit
Nee, ben nog debieler dan hierquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vraag me wel af he: is iedereen hier ook in het echt een debiel?
Maar twee keer bewust gehad. Echt niet fijn hoor,quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Slaapverlammingen zijn pas de echte shit
Maar ik ben verdort van binnen en heb junkfood nodig ;squote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry maar ik kan echt niet zonder mijn mexitowers
Zegt wel genoeg me dunkt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet.. Want ik hou me hier in
Liever een dwarsliggerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je eens een dwarslaesie krijgen, dat is pas shit.
Wel eerst rondrollen in het babypoederbabje zodat je vetjes niet schuren met het dekbed natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |