quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verwacht 2 oude muppets op het balkon
quote:
Ik ben fucking normaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vraag me wel af he: is iedereen hier ook in het echt een debiel?
Geef je weer melk? Is niet gezond hoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
Ga naar de dokter. Nachtzweten kan een symptoom zijn voor ernstige dingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
hier doe ik juist normaalquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beetje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan je broertje niet even wat mexicanotowers brengen?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou nou alles kunnen eten om even een euforisch moment in dit kutleven te hebben.
Maar bijna niks meer in huis
Ok Willoow Scissorhands de piemelknipperquote:
heb op ik ben sukkel gestemd, ja, ook echt die optiequote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Zijn deze TT en OP goed?
• Ja
• Nee
• ik ben sukkel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee, die zijn van mijquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan je broertje niet even wat mexicanotowers brengen?
6,8 en 8,4.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wel hij had wel een 6 en een 8 hoor op zijn toets!!!!!!
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
heb op ik ben sukkel gestemd, ja, ook echt die optie
Chillen in de crib, jeweetz.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoe gaat het met mijn neger etto
draag dan gewoon geen shirtquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
Over keiharde orgies met Thaise?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow, net als je denkt dat het niet meer erger kanquote:
Jij bent echt het levende bewijs dat oude mensen niet op internet zouden mogen komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |