Ah, je bent er weer.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zonde van de chicks daar. Die zijn me een partij lekker.
ik was gisteren hele dag niet buiten geweest, kun je alsnog weerbericht van gisteren posten?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zonde van de chicks daar. Die zijn me een partij lekker.
Nee, wij kunnen alles hebbenquote:
Had nog een goede grap he,quote:
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Stompzinnig het volgende:
gvd kut dp
Ik had die Youtubelink van jou geopend, werd stapelgek maar kon het tabblad niet meer vinden.
Luisteren mensen dit serieus?
maar wat als het Guus is? dan snapt ie mijn antwoord nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had nog een goede grap he,
Als zo'n nerd vraag van hey bolle, waar is je zus? Zeg jij zo als antwoord: out of your league, hahahah
Echt wel hij had wel een 6 en een 8 hoor op zijn toets!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als het Guus is? dan snapt ie mijn antwoord niet
jazekerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben met WCH gisteren naar het theater geweest... willen jullie de selfie zien???
moest je weer huilenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
Ik zou nou alles kunnen eten om even een euforisch moment in dit kutleven te hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ha Willow, ik heb nog 56 kleffe, koudgeworden maar voorgefrituurde en dus enigszins gesmolten en weer gestolde kaassoufflees voor je. Lief he?
Ik verwacht 2 oude muppets op het balkonquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben met WCH gisteren naar het theater geweest... willen jullie de selfie zien???
ik welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vraag me wel af he: is iedereen hier ook in het echt een debiel?
goed om te weten dat je penis omhoog spuitquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
Prima weertje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer.
Wat brengt het weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |