Houd je klep, Gutmenschquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een uitermate vervelende sujetten weer alhier.
Nee joh, jij mag blij zijn met het haar wat je nog hebt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb een kuif... problemen????
Al 3 mensen in deze sc met een kuifquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bel dierenbescherming danquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas iemand met een fucking poedel in zijn nek en bovenop kort.geen matje maar echt gewoon vieze krullen. Bah.
onur?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas iemand met een fucking poedel in zijn nek en bovenop kort.geen matje maar echt gewoon vieze krullen. Bah.
Stuur haar een hitsige DM als je weer in de buurt bent, ik heb haar ook een keer geneukt ook al doet ze altijd gemeen tegen mij, dat is haar manier van liefde, serieus.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.![]()
Prima hotelletje trouwens. Echt een leuke kamer gehad. Leuk zithoekje, klein keukentje, helemaal top.
BEGIN JIJ NOU OOK AL? MENEER DE 'KIJK EENS HOE HARD IK KAN TRAPPEN'???quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je zo leuk bent en ik er niet mee om kan gaan.quote:
Geen zin inquote:
40... is deadprez weer bezig?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Wtf jij bent 40 ofzo. Neem een zijschijding.
SG is jong en heeft een hartslagquote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
Niels, waar komt jouw obsessie voor SG vandaan?
Toot, Etto en?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al 3 mensen in deze sc met een kuif
Doe nou nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
Niels, waar komt jouw obsessie voor SG vandaan?
Frankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |