whehehquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
De voornaam van DP zal wel Abdul-Ramallah Bin Habaz of zoiets uitheems en gevaarlijks zijn...
Eigen volk eerst en alle policor het land uit! En meer van dat soort dingen.
Gelukkig.quote:
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was ik maar net zo´n seksbeest als niels
Nelis?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Catkiller het volgende:
Mijne staat ook in de reeks, met de naam van die kale seniel er bij in de buurt.
De engste was nog wel dat Octopusmonster, dat was wel heel beklemmenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog nooit gehad, alleen een soort donkere schim die in mijn kamer staat. En niet kunnen bewegen natuurlijk. Maar toen was ik ook fucking moe. Lange tijd veel te weinig geslapen.
rekenenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
willen jullie een rekensom, die geen van jullie allen gaat kunnen oplossen?
neequote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
wtfquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.![]()
Prima hotelletje trouwens. Echt een leuke kamer gehad. Leuk zithoekje, klein keukentje, helemaal top.
Nee die andere kale seniel.quote:
heb je heel erg gemist hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.![]()
Prima hotelletje trouwens. Echt een leuke kamer gehad. Leuk zithoekje, klein keukentje, helemaal top.
Nee is ja, SG vraagt er zelf om.quote:
Zal wel iets gays zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
Wel M geen equote:
Sugar Leequote:
Een kuif anno 2015...quote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha gevoelig snaartje geraakt onie dah gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |