wekelijks wel. Geen idee hoevaakquote:Op woensdag 30 september 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij op de frontpage.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wekelijks wel. Geen idee hoevaak
En wekelijks verdienen ze niets aanquote:
In Emmen voelde je dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Net voor het eerst aardbeving gevoeld.
we zijn de varkens in de megastal. Die hoeft hij niet tevreden te houdenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij vormen een brom van inkomen voor hem. Dus je werknemers tevreden houden is ook geen overbodige luxe
Hier was er half uur terug één. Ik twijfelde maar las net dat het er wel was. Twijfelde omdat niemand verder raar op keekquote:
Die voelde ook een beving maar dat kwam door z`n toiletbezoekquote:
Doe even aardig fokkitquote:Op woensdag 30 september 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die voelde ook een beving maar dat kwam door z`n toiletbezoek
Oh schijnen meerdere bevingen in provincie Groningen te zijn. Maar ja ben in Emmen, is dat zo raar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb echt niks gevoeld
Ben je in Emmen
Nou raar omdat de aardbeving te zwak is om daar te kunnen voelen tochquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh schijnen meerdere bevingen in provincie Groningen te zijn. Maar ja ben in Emmen, is dat zo raar?
jij bent ook gevoelloosquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:01 schreef Paxcon het volgende:
E
[..]
Ik heb echt niks gevoeld
Ben je in Emmen
Oh nou ja hij was er wel, meerdere mensen die ik ken hebben het gevoeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou raar omdat de aardbeving te zwak is om daar te kunnen voelen toch
Dat kan je nooit in Emmen gevoeld hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh schijnen meerdere bevingen in provincie Groningen te zijn. Maar ja ben in Emmen, is dat zo raar?
misschien reed er een zware bus voorbijquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ja hij was er wel, meerdere mensen die ik ken hebben het gevoeld.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je nooit in Emmen gevoeld hebben
quote:Bij Klazienaveen is vanavond een aardbeving geweest. Volgens het KNMI had de beving de kracht van 2.3 op de schaal van Richter. Uit de omgeving van Emmen en Zuidbarge komen ook meldingen dat de bevingen gevoeld zijn.
Maar Klazienaveen is Drenthe. Dacht dat je bedoelde dat er alleen in Groningen bevingen waren geweestquote:
Ja ik zie ook iemand commenten op dvhn uit Emmenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ja hij was er wel, meerdere mensen die ik ken hebben het gevoeld.
Ja dat was wel wat ik wist. Net even gezocht maar ging er wel meteen vanuit dat het iets anders was.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Klazienaveen is Drenthe. Dacht dat je bedoelde dat er alleen in Groningen bevingen waren geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |