net wel loon/stufi gehad.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee juist niet, afschrijving van huur ed
In GC moet ik eerst vragen aan kanovinnie of ik je wel weg mag pestenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je me soms wegtreiteren uit GC waardeloze moderator
Dat wel, maar ik vind het altijd zo raar als mensen echt op hun salaris of stufi moeten wachten omdat ze anders niets op hun rekening hebbenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ene moment van de maand meer dan de ander.
Ik moet loon over een week nog krijgen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
net wel loon/stufi gehad.
de 18e is een hel
21 of 23ste is dat toch vaak?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
net wel loon/stufi gehad.
de 18e is een hel
Hoop dat je het wel serieus neemt verder.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Inso het een stuk discreter verwoordt dan jij doet.![]()
Ik ben toch ook niet boosIk zeg het alleen maar.
Die zal daar vast geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In GC moet ik eerst vragen aan kanovinnie of ik je wel weg mag pesten
Doe ik altijd.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoop dat je het wel serieus neemt verder.
Ik moet weer een cadeau bedenkenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ja dan ben je alweer een jaar verloofdcute
Dit worden steeds duurdere ingrediënten voor in je nasiquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg volgende loonstrook waarschijnlijk mijn dikste loon ooit.
Ik kijk er naar uit
Goed bezigquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik altijd.
Sterker nog. Ik heb al gedaan wat je aangeraden hebt
Kan ik eindelijk saffraan kopen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit worden steeds duurdere ingrediënten voor in je nasi
Dat hoor je inmiddels wel al gehad te hebben toch zeker?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef supersof het volgende:
Ik krijg nog steeds geld van de belastingaangifte :'D
je geeft het wel makkelijker uit. wat je opzij zet is echt bedoeld voor vakantie of dure goederen. met hogere lopende rekening geef je wel wat sneller geld uit aan bier of ander voedselquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het altijd zo raar als mensen echt op hun salaris of stufi moeten wachten omdat ze anders niets op hun rekening hebben
lush baddingen die jij altijd van haar op maakt hahahhquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet weer een cadeau bedenken
ik vergeet er telkens achteraan te gaanquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoor je inmiddels wel al gehad te hebben toch zeker?
Koop Vans voor haarquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet weer een cadeau bedenken
Zou ik graag eens etenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk saffraan kopen.
quote:
oh dat doe ik juist helemaal niet. Ik geef gewoon weinig uitquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
je geeft het wel makkelijker uit. wat je opzij zet is echt bedoeld voor vakantie of dure goederen. met hogere lopende rekening geef je wel wat sneller geld uit aan bier of ander voedsel
Mijn vriendin heeft al vans.quote:
en voor een waardig alternatief van nasi: paella met 6 soorten vlees en visquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk saffraan kopen.
Saffraanrijst is erg smakelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik graag eens eten
Triest ja als het andersom was had je nu al dwangsommen in je brievenbus gehadquote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vergeet er telkens achteraan te gaan
Geen last van eigenlijk. Ik leef gewoon altijd alsof ik zo goed als blut ben, terwijl ik stiekem nooit onder de 500 euro op lopende rekening uitkom. Maar ben een angsthaas op geldgebied.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
je geeft het wel makkelijker uit. wat je opzij zet is echt bedoeld voor vakantie of dure goederen. met hogere lopende rekening geef je wel wat sneller geld uit aan bier of ander voedsel
Koop boeddhistische vlugschriften voor haarquote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al vans.
Die draagt ze ook op vakantie.
Dit doet mij erg pijn.
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Triest ja als het andersom was had je nu al dwangsommen in je brievenbus gehad
Beetje zoet en lichtbitter tegelijk?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Elan het volgende:
Waar proeft saffraan naar dan kun je het ergens mee vergelijken
Trustenquote:
koop het eens. beetje zoetig en vrij complexe smaakquote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Elan het volgende:
Waar proeft saffraan naar dan kun je het ergens mee vergelijken
Fm 2015 toch maar weer eens geprobeerd op pc. Lukt verrassend goed.quote:
FM16 ook nog maar maandje wachtenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fm 2015 toch maar weer eens geprobeerd op pc. Lukt verrassend goed.
Feyenoord game met update van september. Kuyt en Kramer beide 1 op 1
Het is zo`n heerlijk spel he. Maar af en toe zulke vreemde bugs. Toornstra was boos dat ik Clasie als aanvoerder had vervangen omdat hij vond dat Clasie niet lang genoeg de kans kreegquote:
wtfquote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zo 50 euro
dat geeft paxcon voor een half uurtje plezier
Zullen altijd wel kleine foutjes in blijven zitten, maar heb sinds de release nu gewoon best goed kunnen spelenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is zo`n heerlijk spel he. Maar af en toe zulke vreemde bugs. Toornstra was boos dat ik Clasie als aanvoerder had vervangen omdat hij vond dat Clasie niet lang genoeg de kans kreeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |