Ze moeten het ergens terug verdienenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef Smoofie het volgende:
7 samenvattingen, 3x reclame. Nare, nare sbs
neequote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn jullie ook benieuwd naar Spectre?
Gewoon iets anders gaan doen tijdens de reclamequote:Op woensdag 30 september 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
even een kwartiertje reclame voor een samenvatting van vijf minuten, genot
Ja, maar ze verloren wel punten.quote:
Schoten: 25-5.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ze verloren wel punten.
Nu ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een vrouw van middelbare leeftijd met een kort pittig kapsel is trots op onze jongens.
Watquote:Op woensdag 30 september 2015 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een vrouw van middelbare leeftijd met een kort pittig kapsel is trots op onze jongens.
Facebook. Met hoofdletters en al.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Maher zet zich ondertussen voor schut bij Sport 1
Heerlijk hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Facebook. Met hoofdletters en al.
Wie?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heerlijk hoor
Al dacht ik even dat ze trots was op ons FOKkers
Ja, blijft prachtig dat stadion.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie ook de samenvatting van Woelfsborg?
Jaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie ook de samenvatting van Woelfsborg?
Met Mata denk je dat het schijn is.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Die mata telefoneert de hele weg dat die penalty rechtsonder gaat, en die keeper duikt de andere kant op
Kloptquote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met Mata denk je dat het schijn is.
Dubbele bluf.
Die jongen heeft geen realiteitszin.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verdediging heeft alles fout gedaan , hijzelf niet uiteraard
Die jongen moet je gewoon verkopen . Neem je verlies maar op hemquote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen realiteitszin.
Iemand heeft hem in de trein gespot.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
WaterGod was toch druk met golfen?
Beste tweede helft ooit in een PSV shirt. De beer is los.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die jongen moet je gewoon verkopen . Neem je verlies maar op hem
Bijna nog een prachtassist op Locadia.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste tweede helft ooit in een PSV shirt. De beer is los.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste tweede helft ooit in een PSV shirt. Het hertje is los.
Heb jij trouwens gezien dat Stijn zichzelf voor lul heeft gezet?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
WaterGod was toch druk met golfen?
En die bal op Pereiro. Wernbloom en Dzagoev tweede helft niet gezien.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijna nog een prachtassist op Locadia.
Dat is wel heel dom van Stijnquote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij trouwens gezien dat Stijn zichzelf voor lul heeft gezet?
Hij voorspelde dat het 3-1 zou worden, wat een domoor.
Oh ja, die Pereiro vind ik vooralsnog een groot mysterie.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En die bal op Pereiro. Wernbloom en Dzagoev tweede helft niet gezien.
Met het soort haar dat hij heeft kan hij beter helemaal kaal gaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
Kan Waterreus niet een keer een fris kort kapsel nemen?
Strak plan!quote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, we gaan hun hoofdkantoor bestormen en om opheldering vragen, de oplichters dat het zijn
Je kunt aan alles zien dat die kan voetballen. Maar het gaat allemaal op zijn elfendertigste.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, die Pereiro vind ik vooralsnog een groot mysterie.
Misschien was dat de warming up.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Brammess het volgende:
ik word helemaal psychisch gestoord van die pleuris tyfus nu.nl stream.
Ik heb het ook nog even een kans gegeven. De eerste 10 minuten dacht ik even dat ze het eindelijk goed voor elkaar hadden, maar dat bleek te vroeg gejuicht.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Brammess het volgende:
ik word helemaal psychisch gestoord van die pleuris tyfus nu.nl stream.
Het is kutter dan ik had verwacht, wat een pleureszooi dit,.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Deze commercial aids zag je van veraf aankomen.
Was er al bang voor toen de NOS niet meer wilde betalen en SBS het overnam.
Het is wel kut ja, ik vond het commercialblok tussen de nabeschouwing en samenvattingen bij NOS al kut. Maar dit slaat allesquote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is kutter dan ik had verwacht, wat een pleureszooi dit,.
En die blik in de programma's van sbs6, rillingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel kut ja, ik vond het commercialblok tussen de nabeschouwing en samenvattingen bij NOS al kut. Maar dit slaat alles
Even 2 minuutjes on airquote:Op woensdag 30 september 2015 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En die blik in de programma's van sbs6, rillingen.
Vreselijk, die jongen straalt zoveel domheid uitquote:
kom eens onder je steen weg doos.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen 1-0 overwinning.
Wat is dit voor'n onItaliaans Juventus?
Dat is al een tijdje, verdedigen kunnen ze echter nog steeds steengoed als 't moet.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen 1-0 overwinning.
Wat is dit voor'n onItaliaans Juventus?
mijn steen is comfy man.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kom eens onder je steen weg doos.
Een Ariasjequote:
Snap niet dat je daar gaat zitten..quote:Op woensdag 30 september 2015 23:49 schreef BB-King het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom er zo nodig publiek in de studio moet zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |