Met potlood of viltstift?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar toen mijn ex en ik een keer wietsigaretten gerookt hadden hebben we er wel een gezichtje op getekend.
Lekker exemplaar jaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Colton Haynes, lekker soppen he.
Ik kom ook uit 88. Lekker soppen he.quote:
Ik heb je nieuwe trui gezien, gortdroog gewordenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom ook uit 88. Lekker soppen he.
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je nieuwe trui gezien, gortdroog geworden
autsjquote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoop met vulpen en dat het goed pijn deed
Whiteboardmarkerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Geen van beide, van die wegveegstiften voor moderne schoolborden.
jammer he dat hij liever een piemel in zijn kont heeftquote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Colton Haynes
Hij is echt lekker
Dat jong is toch sowieso niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:06 schreef Catkiller het volgende:
GAM / [HaxBall #30] ChevyCaprice is een speler die behoort tot de wereldtop
Jezelf zo'n naamtopic geven.Van een DjeDje obsessie naar een Haxball obsessie.
is ie al over djedje heen dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:06 schreef Catkiller het volgende:
GAM / [HaxBall #30] ChevyCaprice is een speler die behoort tot de wereldtop
Jezelf zo'n naamtopic geven.Van een DjeDje obsessie naar een Haxball obsessie.
Voor jou komt dat wel goed uit toch?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer he dat hij liever een piemel in zijn kont heeft
Weet ik niet, hij reageert toch niet als je er iets over zegt denk ik.quote:
misschien zegt dat genoegquote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij reageert toch niet als je er iets over zegt denk ik.
Hey Nikiquote:
wiesda?quote:
Zijn broer jaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer he dat hij liever een piemel in zijn kont heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |