Gaat dit over die knuffels of het piemeltje?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:55 schreef Burdie het volgende:
Die kan je overal in stoppen, Coco! Kuiken snapt Tom.
Of gewoon een beetje tegen stuff aan rijdenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:55 schreef Burdie het volgende:
Die kan je overal in stoppen, Coco! Kuiken snapt Tom.
SPOILER: twee lief spelende, heus geen kattenkwaad uithalende, brandschone kinderenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo ziet T. er 'normaal' uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Kijk, dan zal T. 'm ook wel waarderenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kuiken vindt hem er 'hamn! Hamn!' uit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Whahaahhaaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:37 schreef exode het volgende:
Wat een leuke foto's Coco!![]()
GotC, ik wil ook wel even testen hoor.
En 'piemol' is erg leuk! Vooral in bad is 'piemol' een feestje. Wat ook leuk is om aan iedereen te vertellen dat 'Mama nie piemol' heeft. Gelukkig kunnen allebei de mama's er erg om lachen. De buurman heeft wel een 'piemol' (want die vraag stelt B aan iedereen 'Piemol?') en dat weet de hele wijk ondertussen. Want elke keer als B de buurman ziet roept hij 'piemol!'. En die buurman komt vanavond oppassen dus ze kunnen samen kletsen overs 'piemols'.
Damn womanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:02 schreef Chanty het volgende:
Lijkt me naar om van dichtbij mee te maken met goede vrienden JM. Meer dan een luisterend oor en troost bieden kun je helaas niet.
Ik vraag me soms af hoe ik nog kan functioneren. Lucas komt normaal elke twee uur in de nacht. Afgelopen nacht heb ik 1 keer 1,5 uur kunnen slapen aan 1 stuk, voor de rest kwam hij ongeveer elk uurHij had zelfs wallen onder zijn oogjes vanochtend.
+1quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Damn woman![]()
![]()
Ik ben al moe als ze 2x wakker wordt s'nachts... echt verwend met een goede slaper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |