abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156508141
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_156508383
Nee, tandjes en kiezen zijn het niet, want de andere maaltijden en de tussendoortjes gaan er prima in. Het zou wel kunnen dat ze toevallig dat laatste tijd een paar keer iets heeft gegeten, ook een paar beetje pittige dingen, die ze echt niet lekker vond. Dus nu vertrouwt ze het gewoon niet meer zo. :+ .
Het gaat vast weer over. :Y) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156508467
Lekkere pittige dingen! :9 F wilde laatst perse z'n boontje in de sambal dopen :')
pi_156508548
Oh, ik ben jaloers Fazz. I kan bij ook maar een beetje pittig meteen heel dramatisch naar haar mond grijpen en zielig doen.

Nouja, ik heb gewoon een drama queentje, da's duidelijk. Heeft ze echt niet van mij hoor. }:| .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156508622
Zo rondleiding bij PSZ aangevraagd. Nou ja PSZ, het is officieel een Integraal Kinder Centrum wat dus hoort bij een Jenaplan school. Rondkijken kan altijd :)

Wel vervelend Franny! Maar het kan inderdaad ook een fase zijn, hier gaat het avondeten met ups en downs. Onze uitweg is dan een cracker.
pi_156508887
Franny krijgt ze 's middags misschien veel te drinken? Ik merk dat T en S echt een stuk minder eten op dagen dat ze wat meer gedronken hebben.
En soms is het ook gewoon een fase. Ik ga er over het algemeen van uit dat kinderen eten wat ze nodig hebben, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Al is het wel ontzettend vervelend voor jou als ouder, want je wil gewoon dat je kind goed eet.
  woensdag 30 september 2015 @ 21:55:00 #7
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156509007
Gm wat een mooie stats. Wat is ze lang! Hier totaal geen last gehad van de prikken trouwens.

Franny vervelend met dat eten. I feel you! Hopelijk gewoon een korte fase.

En volgens mij weet iedereen het al maar voor de drie mensen die ik niet op Facebook heb... Ik heb een baan als reclasseringswerker *O* het is klaar. Ik hoef niet meer te solliciteren, niet meer te hopen dat ik verlenging krijg, geen stomme onzekerheid meer. Als ik mijn werk goed doe en het bevalt dan krijg ik over een jaar gewoon een vaste aanstelling :) ik bevat het nog niet helemaal.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 30 september 2015 @ 21:57:37 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156509088
Gefeliciteerd Chanty! :)
pi_156509391
Ze is wel een goede drinker, Nikki. Maar eten doet ze overdag ook echt goed. Dus ik denk ook wel dat ze gewoon niet zo'n honger heeft 's avonds. Ze wordt ook nooit wakker van de honger.

Chanty, wat fantastisch en ook helemaal de baan die je op het lijf is geschreven. *O* .
  woensdag 30 september 2015 @ 22:25:04 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156510163
Chanty gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
pi_156516227
Chanty *O* wat goed *O* Mooi!
(Fijn dat je het hier ook schrijft!)
pi_156516695
Gefeliciteeeeerd Chanty! Erg fijn zeg.

Wij hebben een open billen dreumes :{ 2 plekjes zijn echt open, zo zielig. Verschonen is nu vreselijk, vooral voor hem. Vanochtend tot hij naar het KDV ging in zijn blote billen rondgelopen. Hopen dat ze hem vandaag echt vaker verschonen en niet met doekjes. Alhoewel dat merken ze meteen, ik vermoed dat ie dan alles bij elkaar gilt.

Mama's met eczeem kindjes: is het bij jullie dreumessen ook erger nu het weer kouder wordt? Hij heeft er heel lang geen last van gehad maar nu op zijn gezicht na elk slaapje. We smeren hem regelmatig in met vette creme maar na het slaapje standaard om zijn ogen eczeem.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 08:24:02 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156516811
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:09 schreef exode het volgende:
Gefeliciteeeeerd Chanty! Erg fijn zeg.

Wij hebben een open billen dreumes :{ 2 plekjes zijn echt open, zo zielig. Verschonen is nu vreselijk, vooral voor hem. Vanochtend tot hij naar het KDV ging in zijn blote billen rondgelopen. Hopen dat ze hem vandaag echt vaker verschonen en niet met doekjes. Alhoewel dat merken ze meteen, ik vermoed dat ie dan alles bij elkaar gilt.

Mama's met eczeem kindjes: is het bij jullie dreumessen ook erger nu het weer kouder wordt? Hij heeft er heel lang geen last van gehad maar nu op zijn gezicht na elk slaapje. We smeren hem regelmatig in met vette creme maar na het slaapje standaard om zijn ogen eczeem.
Ja, bij mijn peuter wordt het nu echt duidelijk erger. Wat voor crème smeren jullie? Ik ga zo weer even cetomacrogolcreme halen.

Sneu van z'n billen zeg -O-. Zo zielig..

Chanty, gefeliciteerd! Heeeeeel fijn!

Zag nog goede status van S van GM, lange dame inderdaad! Mooi in verhouding :).
pi_156516894
TS: op zijn lichaam vaseline (zo'n wit potje) en op zijn gezicht gezichtscreme van Weleda en als we in het koudere weer naar buiten gaan met hem dan wind en weerbalsem van Weleda op zijn gezicht. Het trekt meestal zo weer weg als hij eenmaal uit bed is en vettig ingesmeerd maar het ziet er altijd zo vervelend uit. (niet voor ons, voor hem)

Hij heeft duidelijk de huid van zijn moeder, mijn vrouw heeft geen eczeem maar wel echt een gevoelige huid. Met zijn billen ook, dat is standaard als hij tandenpoep heeft. Totdat B 6 maanden was gebruikte wij ook geen billendoekjes dat was garantie voor open billen.
Op zonnebrand reageert hij ook heel erg, we hebben 1 of duur goedje van de natuurwinkel, dat is de enige waar hij geen uitslag van krijgt.
pi_156519670
Wat sneu dat hij er zoveel last van heeft exode.

Saar is idd lang, mja papa is ook 1.98...

Ze heeft een prinsessenlaptop gehad van vrienden van ons, en dat is een echte hit sinds vandaag..

S. 2014
J. 2016
pi_156520369
Zo hee die kruipt het liefst in het scherm :D

O vind mijn pc, iphone en kindle prachtig. Ze loopt er vooral trots mee rond, verder gebeurt er weinig mee. Facetimen vindt ze wel leuk. En daar ben ik erg dankbaar voor, want zo kan ze toch een band op houden met mijn familie en vrienden ver weg <3

Wij tellen de dagen af voor een bezoekje Nederland. Hebben we zo'n zin in!
pi_156520767
I is vooral van de telefoon. Wij hebben ook nog een vaste telefoon, dan pakt ze de hoorn en hoor je op een gegeven moment een vrouwenstem: "Het door u gekozen nummer is onjuist". Dat vindt ze helemaal te gek (en ook een beetje eng) en dan gaat ze een beetje terug staan brabbelen. :D .

Exode, zo zielig is dat, als er open plekjes zijn. Dan kunnen ze ook zo verdrietig huilen. :'( . Eczeem wordt bij kouder weer inderdaad erger, ik had het als kind ook.

Toch bijzonder, dat prinsessen een apart soort laptop erop nahouden.. . ;( . ;) . (Ik heb zo'n hekel aan dat soort spul. Maar vroeg of laat gaat I dat natuurlijk toch in huis proberen te halen.)

Room, lekker naar Nederland. Hopelijk is het dan net zulk mooi weer als nu!
pi_156520859
Hier een fascinatie voor de afstandsbediening :D

En als ik naar het tvkastje loop sinds 2 dagen hoor ik KwakKwak. Oftewel het liedje Wat doet het eendje van Monique Smit
pi_156520865
Room hoe is het nu met je eigenlijk?
pi_156520941
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef Franny_G het volgende:
I is vooral van de telefoon. Wij hebben ook nog een vaste telefoon, dan pakt ze de hoorn en hoor je op een gegeven moment een vrouwenstem: "Het door u gekozen nummer is onjuist". Dat vindt ze helemaal te gek (en ook een beetje eng) en dan gaat ze een beetje terug staan brabbelen. :D .

Exode, zo zielig is dat, als er open plekjes zijn. Dan kunnen ze ook zo verdrietig huilen. :'( . Eczeem wordt bij kouder weer inderdaad erger, ik had het als kind ook.

Toch bijzonder, dat prinsessen een apart soort laptop erop nahouden.. . ;( . ;) . (Ik heb zo'n hekel aan dat soort spul. Maar vroeg of laat gaat I dat natuurlijk toch in huis proberen te halen.)

Room, lekker naar Nederland. Hopelijk is het dan net zulk mooi weer als nu!
Doet me denken aan een plaatje dat ik ooit ergens zag, over speelgoed voor jongetjes of voor meisjes.
"Gebruik je voor dit speelgoed je vagina of penis?
-Ja. dit is geen speelgoed voor kinderen.
-Nee. Dit is speelgoed voor jongens en meisjes. "

Blue, lief dat je het vraagt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156521180
Ik hou wel van roze en over the top maar deze laptop gaat zelfs mij te ver... ik voorzie lege batterijen op zeer korte termijn :P
(Overigens vind ik blauw over the top boys stuff net zo leuk)

Leuk is die cd he blue... wij hebben m ook... wat doet n koetje boeboeboeboeboe... :D

Wanneer ben je in NL room?

Vanmorgen speelde ik "anna-maria koekkoek" met Saar en dat is nu helemaal dikke pret! Doet ze dr handjes voor haar ogen en zegt dan "joekoe" O+
O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 1 oktober 2015 @ 14:33:37 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156522095
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:19 schreef BlueEyes het volgende:
Hier een fascinatie voor de afstandsbediening :D

En als ik naar het tvkastje loop sinds 2 dagen hoor ik KwakKwak. Oftewel het liedje Wat doet het eendje van Monique Smit
Leuk he, die liedjes van Monique Smit O+.
KuikenGuppy
pi_156522547
Hahaha Blue O+ schattig filmpje!

Nou GM, tot de batterijen leeg zijn is S er wel zoet mee zo te zien :+

Wij hebben nu ook een paar keer tv gekeken, naar Poesjes :D Daar moet ik zelf ook hard om lachen :+ Langer dan een paar minuten kan het hem toch niet interesseren, dan moet er weer een boekje komen oid. :)

Fijn vooruitzicht Room, samen even naar NL O+ En fijn dat het gaat :*

Ik paste gisteren even op bij een vriendin. Haar dochter is een paar weken jonger dan F. Het samenzijn begon goed maar toen ik naar huis wilde gaan ging het wel even mis. Het meisje had rozijntjes gevonden en F wilde perse ook. Hij wilde ze dus van haar afpakken en had daarbij z'n arm om haar nek (als in een houtgreep) :{ We schrokken er allebei erg van, ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet en of ik er iets aan had kunnen doen...
pi_156524387
Mijn vriend had gisteren wel iets grappigs gedaan. (Als ik me dit probeer voor te stellen, vind ik het grappig en lief tegelijk). Hij ging I ophalen van het kdv en ze waren met z'n allen aan het buitenspelen. Toen heeft hij zich een kwartier lang achter een bosje verstopt om het allemaal te kunnen observeren. O+ .

Paar dingen vielen hem op: de kindjes van I's leeftijd inclusief zijzelf zaten eigenlijk allemaal in hun eigen wereldje, en speelden voornamelijk voor zichzelf. Vaak zaten ze vlak bij elkaar te spelen, maar 'zagen' ze elkaar eigenlijk helemaal niet. Als er toch interactie was, was dit vaak omdat de een wilde waar de ander mee bezig was. En dan waren er twee soorten reacties: of de een ging bleren, of ze gingen elkaar te lijf. (Of de een de ander etc.). De ene keer is je eigen kind 'de dader', de andere keer is je kind 'het slachtoffer'. Als het goed is, wisselt het wel een beetje af. :+ .

Nouja, wat ik eigenlijk wil zeggen is: je kunt er niet zoveel mee, behalve je kind vertellen dat dit niet de bedoeling is. En voorkomen kun je het ook niet zo goed. Wel de principes proberen te leren van het samen iets delen, en het weer goedmaken e.d. Laatst liep ik een halve meter achter I die naar de deur sjeesde van het kdv om met mij naar huis te gaan. Ze had er heel veel zin in. :') . Toen stond er per ongeluk een andere dreumes tussen haar en de deur in, en die werd echt onder de voet gelopen. (Dat wil zeggen, met een ruk opzij geschoven, waarna het kindje viel). Ik vond dat ze dan als goedmakertje dat kindje maar een kusje moest geven. Dus ik zeg tegen haar (ga haar niet echt dwingen natuurlijk), 'Geef maar een kusje', en dat deed ze vervolgens ook weer even vrolijk. Ze hebben het echt allemaal nog niet goed door, wat de effecten van hun acties zijn en ze zijn echt helemaal op zichzelf en hun eigen behoeften gericht.
pi_156524818
Observeren is altijd leuk ja! Doe ik ook graag :)

Ik heb hem inderdaad wel uitgelegd dat dit niet de bedoeling was. Verder voel ik me er vooral rot over naar m'n vriendin toe (ze neemt me niets kwalijk ofzo gelukkig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')