Is dit het soort games waar jullie hippe jongeren mee bezig zijn?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd was vergeten dat niels in SA zat
Wow, hater, rustig slettoquote:Op woensdag 30 september 2015 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dit het soort games waar jullie hippe jongeren mee bezig zijn?
WALGELIJK.
Omdat ik hem pang pang door z'n kop genakt hebquote:Op woensdag 30 september 2015 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom leunt hij tegen de stoep aan?
Impliceer je dat ie dood is?quote:
hoe vaak speel jij SA, jeetjequote:Op woensdag 30 september 2015 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik hem pang pang door z'n kop genakt heb
Wij zijn ook geen jongeren meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dit het soort games waar jullie hippe jongeren mee bezig zijn?
WALGELIJK.
Maar ik speel dat spel helemaal niet...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal jou ook zoeken in Gta en dan dood maken
hahahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 19:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij zijn ook geen jongeren meer.
Ik heb nu een déjà vuquote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door een steen wordt verkracht
Ja, da's niet grappig.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha
21
hahahahahahahaha
Dat was ook een eeuwigheid geledenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha
21
hahahahahahahaha
geen wchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mi gado, ik ookquote:Op woensdag 30 september 2015 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruikte deze skin altijd in SA:MP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |