quote:Op woensdag 30 september 2015 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet lelijk. M'n Filippijnse postorderbride zegt ook altijd dat ik er prima uitzie. Zeker als ik me net geschoren heb. Ik betaal haar wel 550 baht per dag, maar dat maakt niets uit. M'n buuv vindt me ook wel prima uitzien. Dus nee SE. Ik ben niet lelijk.
Hou eens op.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet lelijk. M'n Filippijnse postorderbride zegt ook altijd dat ik er prima uitzie. Zeker als ik me net geschoren heb. Ik betaal haar wel 550 baht per dag, maar dat maakt niets uit. M'n buuv vindt me ook wel prima uitzien. Dus nee SE. Ik ben niet lelijk.
hij blijft fantastisch AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEHAEHAEHAHEAHEHAHAAHAHAHAHAHEEEOEOEHEHOAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 30 september 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Kan ik het helpen dak een bord voor mn kop heb
[ afbeelding ]
ja hequote:Op woensdag 30 september 2015 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij blijft fantastisch AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEHAEHAEHAHEAHEHAHAAHAHAHAHAHEEEOEOEHEHOAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hou van jou Hermannquote:Op woensdag 30 september 2015 18:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt dikke bos schaamhaar hebben maar nog steeds kaal zijn
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij blijft fantastisch AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEHAEHAEHAHEAHEHAHAAHAHAHAHAHEEEOEOEHEHOAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik haat jou zo hequote:
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mooie bordquote:Op woensdag 30 september 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig, hoef ik die orgie niet mee te makenquote:Op woensdag 30 september 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik haat jou zo he
Als ik in een kamer zou zitten met Jozef Stalin, Adolf Hitler en jou en ik zou een pistool hebben met 2 kogels zou ik ze alle twee in jou pompen en met Hitler en Stalin seks hebben op je bloedende lijk
Wow, sick mindquote:Op woensdag 30 september 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik haat jou zo he
Als ik in een kamer zou zitten met Jozef Stalin, Adolf Hitler en jou en ik zou een pistool hebben met 2 kogels zou ik ze alle twee in jou pompen en met Hitler en Stalin seks hebben op je bloedende lijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |