Mijne ligt bij de douane denk ik staat al een dagje "arrival at processing centre" lekker weer bijbetalen dusquote:Op woensdag 30 september 2015 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Despatched to overseas (Country code: NL) sinds 28ste.
Dus zal wel niet haha.
Ik ben er ook bang voor bij de mijne. Wanneer had jij besteld?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne ligt bij de douane denk ik staat al een dagje "arrival at processing centre" lekker weer bijbetalen dus
Bilbao is echt een goede club veel beter dan Ajax of PSV snap die odds niet.quote:
17 -9quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor bij de mijne. Wanneer had jij besteld?
Reken maar op minimaal 2 weken hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDan duurt het nog wel een week voor ik hem heb.
Gaat hier ook echt fucking lekker ja deze weekquote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
Bet gewonnen vandaag combi Man utd en CSKA
Ja I know maar ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Reken maar op minimaal 2 weken hoor
hoeveelquote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
Bet gewonnen vandaag combi Man utd en CSKA
Altijd CL wel man zolang maar bij dat vermaledijde tennis uit de buurt blijfquote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hier ook echt fucking lekker ja deze week
Dat is zo vreselijk inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd CL wel man zolang maar bij dat vermaledijde tennis uit de buurt blijf
15 euro ingezet @ 2.87 dus bijna 30 er bij weer.quote:
Lewaa 2xscoren was gister ook weer pompen. Maakt ventje weer hattrick hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
15 euro ingezet @ 2.87 dus bijna 30 er bij weer.
Morgen gelijk alles weer inzetten op Bilbao
lekker hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooie bet jaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lewaa 2xscoren was gister ook weer pompen. Maakt ventje weer hattrick hoorkoekoek
AZ gaat gewoon winnen in eigen huisquote:Op woensdag 30 september 2015 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou voor het Nederlands voetbal wel weer eens leuk zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ gaat gewoon winnen in eigen huis
Ik wed uit principe niet op dat soort wedstrijden. Ik ga geen tegenstanders van Nederlandse clubs aanmoedigen in Europaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ gaat gewoon winnen in eigen huis
Als ik zou wedden, zou ik wel paar centen daar op zetten.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wed uit principe niet op dat soort wedstrijden. Ik ga geen tegenstanders van Nederlandse clubs aanmoedigen in Europa
Dat zeer zeker. Maar AZ is nogal wisselvallig dus tbh zie ik het eigenlijk beetje somber in.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou voor het Nederlands voetbal wel weer eens leuk zijn.
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wed uit principe niet op dat soort wedstrijden. Ik ga geen tegenstanders van Nederlandse clubs aanmoedigen in Europa
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Nu jullie zeggen dat ik op die Wietse lijk zie ik mezelf gewoon staan daar![]()
SOms lijkt het best wel erg ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |