Ja hardnekkig, dat is het goede woord.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:22 schreef pinquit het volgende:
Nee hoor, geen Joe
En mijn godje wat zijn jouw collegas/jouw werk verschrikkelijk hardnekkig zeg. Bleh
Gewoon voor 5 oktober bevallen!quote:Op woensdag 30 september 2015 17:39 schreef pinquit het volgende:
http://www.gorinchem.nl/inwoners/wegwerkzaamheden_43106/
Godallemachtig mensen, het ziekenhuis ligt aan die wegHOE dan?! Ik kan in deze toestand ook geen alternatieve route bedenken
Ik weet het ook niet. Ik twijfel tussen loempia's in de oven gooien (quote:Op woensdag 30 september 2015 17:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja hardnekkig, dat is het goede woord.
Wat eten we vandaag meisjes? Heb nog broccoli liggen. Echt zo geen zin in
Of na de 16dequote:Op woensdag 30 september 2015 17:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gewoon voor 5 oktober bevallen!
Jij hebt heel dat ziekenhuis toch nie nodig joh dus boeiend.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:39 schreef pinquit het volgende:
http://www.gorinchem.nl/inwoners/wegwerkzaamheden_43106/
Godallemachtig mensen, het ziekenhuis ligt aan die wegHOE dan?! Ik kan in deze toestand ook geen alternatieve route bedenken
Wilde net zeggen idd: ik blijf gewoon lekker thuisquote:Op woensdag 30 september 2015 18:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jij hebt heel dat ziekenhuis toch nie nodig joh dus boeiend.
en als het echtecht nodig is weet je vk of de ambu wel hoe en wat![]()
Als je twijfelt of een vraag hebt, gewoon even bellen.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb kramp in mijn buik, ineens. Doet echt zeer. Weet iemand wanneer je daar voor moet bellen?
'T is geen komende en gaande kramp, t houdt nu al een half uur continue aan.
Hier ook! Ik ben net pas thuis en alleen en heb nu vakantie dus dan mag het vind ikquote:
Geen idee, kunnen het je darmen zijn of heb je ook een harde buik?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb kramp in mijn buik, ineens. Doet echt zeer. Weet iemand wanneer je daar voor moet bellen?
Gewoon bellen en vragen wanneer je weer mag bellen.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef silliegirl het volgende:
Hmm ik zou gokken van wel maar weet het eigk ook niet. Supermarkt niet open tot 21u bij jullie?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon bellen en vragen wanneer je weer mag bellen.
Verkopen ze trouwens Rennies op een tankstation?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |