Hier staan de belangrijkste drie threads met Friends Trivia.
Friends-update
Let op, behalve de serie op Yorin worden ook de actuele afleveringen in de VS besproken. Deze zijn te vinden op irc.dal.net #downloadfriends of met de gebruikelijke peer-2-peerproggies.
Hiervoor heb je wel een codec nodig, waarschijnlijk
divx 3.11. www.doom9.org
Maar bespreek in dit topic niet WAAR je ze download. Dat mag niet van Mike We bespreken wel de gedwonloade aflveringen natuurlijk
As we speak is in NL seizoen 8 en heeft Jpey net bekend verliefd te zijn op Rachel.
In seizoen zijn we gebleven bij aflevering 20: 907 The One With The Inpropiate Song.
De laatste berichten uit de VS zijn dat er wellicht een tiende seizoen komt.
Oja, en mocht je friends zoeken via kazaa, let op want afeleveringen worden vaak hernoemd. Zo kun je met de nieuwste titel toch een oude aflevering binnenhalen of krijg je er een die zo heet, als in het voorbeeld. Don't be fooled!
DIT IS FAKE!!!!!!!
quote:
Op maandag 18 november 2002 03:14 schreef Phynny het volgende:[..]
Ja, maar het had wel een paar hele leuke stukken
Zoals in "TOW Chandler takes a bath" begin- en eindfilmpje
"She's just you're friend Rachel. Your friend Rachel. Your FRIEND, Rachel"
*Rachel walks in*
"Hey, It's your girlfriend, Rachel!""..as my friend the bird here would say, it was COOCOO!"
die kop die hij trekt
I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waste
And a round thing in your face
You get sprung
Wanna pull up front
Cuz you notice that butt was stuffed
Deep in the jeans she's wearing
I'm hooked and I can't stop staring
Oh, baby I wanna get with ya
And take your picture
My homeboys tried to warn me
But with that butt you got
Me so horny
Ooh, rub all of that smooth skin
You say you wanna get in my Benz
Well use me, use me cuz you ain't that average groupy
quote:Doet me aan Shrek denken
Op maandag 18 november 2002 09:42 schreef CloudBox het volgende:
En nog even uit Friends 907:I like big butts and I can not lie
You get sprung
Wanna pull up front
And take your picture
Me so horny
quote:Ja, mij ook.
Op maandag 18 november 2002 09:50 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Doet me aan Shrek denken
Maar de Ross en Rachel-versie van het lied is bijna net zo grappig als Donkey's versie. Dat stuk dat ze het op het laatst met zijn tweeen zingen: Echt geweldig! Phoebe's verhaallijn was vermakelijk, maar wel voorspelbaar en de lijn van Joey en Chandler was ook wel leuk, vooral als Joey Monica en Chandler op de grond gooit om ze het zicht op de tv te benemen.
Seizoen 9 blijft gewoon goed, laat seizoen 10 maar komen.
quote:
Op maandag 18 november 2002 09:42 schreef CloudBox het volgende:
En nog even uit Friends 907:I like big butts and I can not lie
You get sprung
Wanna pull up front
And take your picture
Me so horny
Ik vond die zus een beetje irritant, zo gedraag je je toch niet als je bij mensen bent die je niet kent? Ok, ik weet dat het een comedy-serie is, maar een beetje realistischer kan ook wel.
Joey was wel leuk ("Well, you proved them wrong!" "Yeah!").
Volgende helaas geen nieuwe aflevering geloof ik, de twee weken daarna wel weer.
Veel van jullie kijken net als ik al erg graag naar seizoen 9, door hem te downloaden. Ook hebben we vaak problemen om de goede aflevering te downloaden, door foute naamgeving en dergelijke. Het enige waar geen verandering in kan zitten is de grootte van de file. Nou dacht ik:
Zou het niet ontzettend handig zijn om de groottes van de aflevering aan te geven door degene die de file als eerste heeft. Dat zou de rest van de friendsFokkers! een heel stuk helpen!!!
Man, begrijp even niks van die Christina Applegate. In The Sweetest Thing zag zij er als een afgeraffeld, oud, gerimpeld wijf uit en nu ziet ze er weer Kelly Bundy uit. Hoop make-up...
Haar karakter was wel extreem irritant, maar de echte fans zien gelijk dat zij EXACT zo gedraagt als Rachel in het begin
Kun je dus zien hoe erg Rachel is opgegroeid
En... de officieele bestandsgroottes van downloadfriends zijn op te zoeken.
quote:Y'know a raccoon came in and...
Op zaterdag 23 november 2002 10:29 schreef Retarded het volgende:
Geweldige aflevering! ik heb me helemaal blauw gelachen om Joey!![]()
![]()
quote:waarom zou het illegaal zijn, het gaat om tv-uitzendingen
Op zondag 24 november 2002 00:53 schreef Mike het volgende:
Het is niet de bedoeling dat er hier uitgebreid gepraat wordt over het illegaal binnenhalen van Friends-afleveringen. Posts zijn verwijderd/geedit.
quote:Omdat ook op tv-uitzendingen rechten zitten.
Op zondag 24 november 2002 12:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
waarom zou het illegaal zijn, het gaat om tv-uitzendingen
quote:vroeg het me ook al af... nix kunnen vinden
Op zondag 1 december 2002 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
is er deze week geen friends???
quote:Nope, komende twee weken wel weer. Daarna denk ik ff een paar weken niet ivm Kerst enzo.
Op zondag 1 december 2002 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
is er deze week geen friends???
Trouwens, een goede bron om uitzenddata op te zoeken is www.nbcmv.com, dan op Entertainment en op Friends te klikken.
Gelukkig volgende week weer een nieuwe aflevering.
quote:Nee, dat is een oude aflevering
Op vrijdag 6 december 2002 00:25 schreef CloudBox het volgende:
Is het " The One after the superbowl?'
quote:Als je mijn reactie leest, zie je dat de nieuwste 'The One With Rachel's Phone Number' heet.
Op vrijdag 6 december 2002 00:25 schreef CloudBox het volgende:
Is het " The One after the superbowl?'
quote:ik heb er wel een
Op zaterdag 7 december 2002 13:03 schreef CloudBox het volgende:
Yes indeed. Iemand die er een heldere screenshot van kan maken?
quote:Ik ook. Meerdere zelfs.
Op zaterdag 7 december 2002 13:21 schreef Duiveltja het volgende:[..]
ik heb er wel een
quote:Het ging om haar borsten, niet om haar kruis.
Op zaterdag 7 december 2002 13:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
that's the shit
Maw, hij doet het niet.
____
edit:
Link plakken in adresbalk werkt wel, ik heb het plaatje dus zelf maar ff gehost.
quote:Pff, wat heb ik gelachen zeg!
Op maandag 9 december 2002 21:37 schreef SmashBro het volgende:
Bamboozle rules
"Let me think, let me think! Oooehw... Uhm, I don't care!"
*Geweldige scene*
Selma
En terugblikafleveringen zijn kut
Versie die ik had (mpeg) was trouwens 231 mb
quote:Heeft iemand de officiële regels op een rijtje?
Op maandag 9 december 2002 21:37 schreef SmashBro het volgende:
Bamboozle rules
quote:Dit is volgens mij niet het spel wat ze speelden.
Op vrijdag 13 december 2002 11:48 schreef CloudBox het volgende:
[afbeelding]
Ik heb gisteravond ff TOW Christmas is Tulsa gezien en vond er niet echt veel aan, net als de meeste van die clipshows. Alleen die met Joey's interview was wel lachen omdat Joey over het algemeen wel grappig is.
Selma Blair herkende ik niet eens met dat korte haar, ik zag het pas in de credits.
quote:Da's toch die actrice die geen tieten heeft
Op vrijdag 13 december 2002 15:13 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Selma Blair herkende ik niet eens met dat korte haar, ik zag het pas in de credits.
quote:Die actrice die in Cruel Intentions sexles krijgt van Sebastiaan.
Op vrijdag 13 december 2002 16:32 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Da's toch die actrice die geen tieten heeft
quote:En die in het park leert zoenen van Kathryn.
Op vrijdag 13 december 2002 17:30 schreef CloudBox het volgende:[..]
Die actrice die in Cruel Intentions sexles krijgt van Sebastiaan.
quote:Bamboozle RULES
Op maandag 9 december 2002 22:38 schreef guest8327 het volgende:[..]
Pff, wat heb ik gelachen zeg!
Voor Chandler was echt super grappig!
"Let me think, let me think! Oooehw... Uhm, I don't care!"
Twee vragen, de eerste is wat het afleveringnummer is van aflevering met het spelletje Bamboozle, en de tweede is of er gisteren geen nieuwe aflevering is uitgezonden. Op de NBC site kan ik er weer niets over vinden.
Thanx!
quote:Eerste vraag weet ik niet. Je kan het wel opzoeken in een van de vele episode guides op internet. Schijnbaar was het pas in Nederland op televisie dus kijk eens waar ze nu met Yorin zijn en doe daar en of twee afleveringen naar beneden.
Op vrijdag 20 december 2002 08:49 schreef bianca en michael het volgende:
Hoi,Twee vragen, de eerste is wat het afleveringnummer is van aflevering met het spelletje Bamboozle, en de tweede is of er gisteren geen nieuwe aflevering is uitgezonden. Op de NBC site kan ik er weer niets over vinden.
Thanx!
quote:820 - The One With The Babyshower
Op vrijdag 20 december 2002 08:49 schreef bianca en michael het volgende:
Hoi,de eerste is wat het afleveringnummer is van aflevering met het spelletje Bamboozle
quote:Mijn dank is groot
Op vrijdag 20 december 2002 12:24 schreef IndemnitY het volgende:[..]
820 - The One With The Babyshower
en altijd te vinden in #dlf on IRC
vragen come to me
Bronnen:
New York Times
NOS Teletekst
quote:Nice
Op zaterdag 21 december 2002 21:07 schreef SuperSiem het volgende:
Er komt een tiende seizoen van Friends! En in de artikelen die ik las stond niks over minder afleveringen oid, dus ik neem aan dat het gewoon een volwaardig seizoen wordt, en niet maar 10 afleveringen ofzo, zoals eerder werd gemeld.Bronnen:
New York Times
NOS Teletekst
Btw, dit staat er op teletekst:
quote:Sinds wanneer? het is toch 22min per ep?
NBC zou bereid zijn het recordbedrag van liefst 9 miljoen dollar per aflevering van 30 minuten neer te leggen,hetgeen twee miljoen meer is dan nu.
quote:De eps uit serie 9 duren langer dan 22 minuten om meer kijkers vast te houden om naar het volgende te programma te kijken.
Op zaterdag 21 december 2002 21:18 schreef Neejoh het volgende:[..]
Sinds wanneer? het is toch 22min per ep?
quote:idd. alle eps van seizoen 9 duren minimaal 23 minuten
Op zaterdag 21 december 2002 21:25 schreef SuperSiem het volgende:[..]
De eps uit serie 9 duren langer dan 22 minuten om meer kijkers vast te houden om naar het volgende te programma te kijken.
Ze duren geen 30 minuten, maar wel iets van 23/24 geloof ik.
quote:Willen jullie dit soort vragen achtewege laten? Dit is een topic om over Friends te praten, niet om te overleggen waar en wanneer je nieuwe (illegale) afleveringen kunt downloaden.
Op dinsdag 24 december 2002 23:40 schreef Taurus het volgende:
Wanneer komt de nieuwe friends op Kazaa?? 911 om precies te zijn?
Tis al meer dan 'n week geleden dat ik 910 heb gedownloadweet iemand dit??
quote:Nou zeg...
Op dinsdag 24 december 2002 23:59 schreef Mike het volgende:[..]
Willen jullie dit soort vragen achtewege laten? Dit is een topic om over Friends te praten, niet om te overleggen waar en wanneer je nieuwe (illegale) afleveringen kunt downloaden.
Wie weet wanneer er in Amerika friends nummer 911 word uitgezonden? Daar ben ik namelijk gewoon zomaar benieuwd naar..
quote:Wat dat uitmaakt? Je kunt hier op Fok! gewoon niet over het illegaal downloaden van zaken met copyrights praten. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Op woensdag 25 december 2002 00:15 schreef Taurus het volgende:[..]
Nou zeg...
![]()
Wat maakt dat uit??
quote:Ik snap Fok!'s standpunt volkomen, maar waarom is een topic als Welke series download jij? dan wel toegestaan? Daar wordt alleen maar gesproken over illegale downloads.
Op woensdag 25 december 2002 01:01 schreef Mike het volgende:[..]
Wat dat uitmaakt? Je kunt hier op Fok! gewoon niet over het illegaal downloaden van zaken met copyrights praten. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
quote:Ik heb even nagevraagd wat te doen met zulke topics...in principe mag je wel praten over wat je wil downloaden, zolang er maar geen links worden gegeven of andere directe info.
Op woensdag 25 december 2002 01:07 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik snap Fok!'s standpunt volkomen, maar waarom is een topic als Welke series download jij? dan wel toegestaan? Daar wordt alleen maar gesproken over illegale downloads.
Wat in dit topic het probleem werd, is dat het steeds meer een topic werd waarin mensen het alleen maar gingen hebben over wanneer de nieuwste afleveringen te vinden zijn op internet, welke bestanden het precies waren en waar je ze kon vinden. Dat is gewoon niet de bedoeling van dit topic.
quote:THE ONE WITH MONICA'S BOOTS <-- Oud, herhaling (S08E10)
Op woensdag 25 december 2002 00:15 schreef Taurus het volgende:[..]
Nou zeg...
![]()
Wat maakt dat uit?? Nouja ehm laat ik 't anders zeggen:
Wie weet wanneer er in Amerika friends nummer 911 word uitgezonden?
Daar ben ik namelijk gewoon zomaar benieuwd naar..
THE ONE WHERE NO ONE PROPOSES <-- Oud, herhaling (S09E01)
01-02-2003
THE ONE WHERE RACHEL GOES BACK TO WORK <-- Nieuw, (S09E11)
01-09-2003
SOMEONE'S BEEN WORKING IN RACHEL'S OFFICE -- AND IT'S GUEST STAR DERMOT MULRONEY! -- When Rachel (Jennifer Aniston) decides to show off baby Emma to her co-workers, she is surprised to find a handsome temp (guest star Dermot Mulroney) who's been filling in for her -- and their immediate war of wills prompts her to make a rash decision that she could regret. Elsewhere, Joey finagles Phoebe (Lisa Kudrow) into a job as an extra on his soap series but she wreaks havoc on the set while Chandler (Matthew Perry) will work for food -- and other things -- at Monica's (Courteney Cox Arquette) insistence.
Dus, 9 januari pas...
THE ONE WITH PHOEBE'S RATS <-- Nieuw, (S09E12)
01-16-2003
NEW OFFICE HUNK HAS RACHEL IN A FUNK AT HER BIRTHDAY PARTY; DERMOT MULRONEY AND PAUL RUDD GUEST-STAR -- Rachel (Jennifer Aniston) is steamed when she learns that Monica (Courteney Cox) innocently invited her hunky new workplace rival (guest star Dermot Mulroney, "My Best Friend's Wedding") to her birthday party while Ross (David Schwimmer) has his hands full keeping Joey's (Matt LeBlanc) hands off baby Emma's beautiful new nanny (guest star Melissa George). Elsewhere, the fur flies when Phoebe (Lisa Kudrow) coaxes boyfriend Mike (guest star Paul Rudd, "The Cider House Rules") into co-parenting a clutch of baby rats that were born in her cabinet.
Tickets for all television shows are free. The only catch is that tickets for popular show are usually "sold out" many months in advance. In fact, Warner Bros is not making tickets for the 9th season available to the general public.
The company that handles tickets for Friends is "Audiences Unlimited." They have a helpful Web Site at http://tvtickets.com. The specific page there for Friends is http://tvtickets.com/FMPro?-DB=Web+Site+Shows&-Format=showdetail.htm&-lay=Form+View&show=friends&-Max=1&-Find.
If Warner Bros decides to make some tickets for season 9 publically available, that page will let you know.
You can also call Audiences Unlimited (818) 506-0067.
I doubt this next bit is still true, but a few years ago I also heard that tickets were also available at the at Fox Television Center located at 5746 Sunset Boulevard, one block west of the 101 Hollywood freeway. Ticket office hours are 8:30am - 6:00pm, Monday - Friday.
It used to be very important to call and confirm your attendance plans once you received your tickets. But if the tickets no longer come with instructions to that effect, don't worry about it.
Audiences Unlimited.
100 Universal City Plaza, Bldg. 153
Universal City, CA 91608
(818) 506-0067
----
Potver, waarom doet ie link het nou niet
Had wel bij serie 10 willen zitten...
quote:Is niks moeilijks aan, maar is wel raar, vind ik. Ik geef geen links of directe info ofzo.. Als ik vraag; wanneer word aflevering nummer 911 in Amerika uitgezonden, dan is dat wel goed..
Op woensdag 25 december 2002 01:01 schreef Mike het volgende:[..]
Wat dat uitmaakt? Je kunt hier op Fok! gewoon niet over het illegaal downloaden van zaken met copyrights praten. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Enne, mijn vraag ging over alles behalve iets wat NIET met friends te maken heeft hoor?
Maar goed, 9 januari dus pas bah
Ik vind het maar matig..
quote:Ik vind het erg sterk tot nu toe. Veel beter dan seizoen 6 en 7. Seizoen 8 was al een verbetering t.o.v. die twee seizoenen, maar ik vind seizoen 9 nog een stukkie beter.
Op woensdag 25 december 2002 13:05 schreef drollenvanger het volgende:
wat vinden jullie van seizoen 9 tot nu toe dan ?Ik vind het maar matig..
quote:Ik kijk/download season 9 alleen maar om bij te blijven.
Op woensdag 25 december 2002 13:05 schreef drollenvanger het volgende:
wat vinden jullie van seizoen 9 tot nu toe dan ?Ik vind het maar matig..
quote:Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.
Op maandag 18 november 2002 11:54 schreef TriuMpH het volgende:[..]
![]()
![]()
geweldig weer... jezus wat is friends goed
Geert
quote:Je zult vast niet de enige zijn, maar er zijn ook mensen die het wel fantastisch vinden.
Op vrijdag 3 januari 2003 21:08 schreef Geert_O het volgende:[..]
Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.
Geert
En ik vind Seinfeld echt grote zooi!
Dus... zoals je ziet heeft iedereen z'n eigen mening over bepaalde programma's
Ik ben het dus absoluut niet met je eens!
quote:In ieder Friendstopic komt er wel iemand langs die Seinfeld veel beter is dan Friends, dus ik heb het een paar keer gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vind. Alle scenes duren een halve minuut ofzo en dan komt er iedere keer hetzelfde irritante jingletje en het is ook nog eens behoorlijk voorspelbaar. Maar goed, als het weer herhaald wordt, zal ik nog wel een poging doen om het te gaan kijken.
Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.
quote:Gelukkig dat ze een heel orgineel einde voor de serie hadden
Geert
quote:Ook gelukkig dat ze nog een jaar door gaan!
Op zaterdag 4 januari 2003 17:25 schreef drollenvanger het volgende:[..]
Gelukkig dat ze een heel orgineel einde voor de serie hadden
![]()
quote:Je moet eerst een paar afleveringen kijken om 'erin' te komen. Het klopt dat in de latere seizoenen(die ietsje minder waren) de scenes erg kort waren. In de eerdere afleveringen had je echter hele lange scenes. Het was soms zelf zo erg dat er complete afleveringen in 1 ruimte afspeelden, bijvoorbeeld een chinees restaurant of een parkeer garage. Dat van die voorspelbaarheid is natuurlijk grote onzin.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:36 schreef SuperSiem het volgende:[..]
In ieder Friendstopic komt er wel iemand langs die Seinfeld veel beter is dan Friends, dus ik heb het een paar keer gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vind. Alle scenes duren een halve minuut ofzo en dan komt er iedere keer hetzelfde irritante jingletje en het is ook nog eens behoorlijk voorspelbaar. Maar goed, als het weer herhaald wordt, zal ik nog wel een poging doen om het te gaan kijken.
Geert
quote:Het einde was een hele grote anticlimax, maar dat werd expres gedaan. De makers lieten toen aan iedereen zien: get a life!
Op zaterdag 4 januari 2003 17:25 schreef drollenvanger het volgende:[..]
Gelukkig dat ze een heel orgineel einde voor de serie hadden
![]()
Geert
quote:Gaat dat nou over Seinfeld of Friends?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:04 schreef Geert_O het volgende:[..]
Het einde was een hele grote anticlimax, maar dat werd expres gedaan. De makers lieten toen aan iedereen zien: get a life!
Geert
quote:Heeft Friends al een einde gehad dan?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:10 schreef Rekkie het volgende:[..]
Gaat dat nou over Seinfeld of Friends?
Geert
quote:Nee maar ik wist ook niet dat Seinfeld dat al had
Op zaterdag 4 januari 2003 21:02 schreef Geert_O het volgende:[..]
Heeft Friends al een einde gehad dan?
Geert
Geert
quote:Wat een k*t stem heeft dat wijf
Op maandag 6 januari 2003 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whaah! Briljant! Janice!!!!!!!!
quote:Je weet dat dat de 'grap' is van haar?
Op maandag 6 januari 2003 22:06 schreef Rekkie het volgende:[..]
Wat een k*t stem heeft dat wijf
Ik heb ff vluchtig doorgelezen (bang voor spoilers), maar zag t niet staan.
quote:Ja, http://www.epguides.com/Friends/
Op woensdag 8 januari 2003 19:33 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand toevallig de officieele titels van Friends 911 en 912? Of beter nog, een plek waar ik dit kan opzoeken?
quote:nee joh, je meent het
Op maandag 6 januari 2003 22:19 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Je weet dat dat de 'grap' is van haar?
Ik vind haar ook grappig daar niet van, maar wat een k*t stem heeft dat wijf
quote:eens Geert ,ze hadden na seizoen 5 moeten stoppen.
Geert
quote:ja, 911 the one where rachel goes back to work
Op zondag 12 januari 2003 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Is er donderdag een Friends geweest in de VS?
best goede aflevering, ik heb enkele keren hardop moeten lachen in mijn eentje en dat gebeurt niet zo heel vaak.
quote:Ik vond het ook wel een aardige aflevering. Vooral Chandlers 'slogans' waren wel grappig.
Op zondag 12 januari 2003 17:52 schreef mbn het volgende:[..]
ja, 911 the one where rachel goes back to work
best goede aflevering, ik heb enkele keren hardop moeten lachen in mijn eentje en dat gebeurt niet zo heel vaak.
Aanstaande donderdag komt er trouwens weer een nieuwe aflevering, week daarna een herhaling en de weken daar op volgend zijn er weer nieuwe afleveringen te zien.
quote:waar zien jullie dat dan.... ik bedoel dus welke zender?
Op zondag 12 januari 2003 19:46 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik vond het ook wel een aardige aflevering. Vooral Chandlers 'slogans' waren wel grappig.
Aanstaande donderdag komt er trouwens weer een nieuwe aflevering, week daarna een herhaling en de weken daar op volgend zijn er weer nieuwe afleveringen te zien.
quote:Friends wordt in Amerika uitgezonden door NBC, ik haal de informatie altijd van NBC Media Village, klik dan NBC Entertainment, Program Information, Friends en dan Storylines. Daar kan je de titels zien van de afleveringen van de komende weken.
Op zondag 12 januari 2003 21:33 schreef Rekkie het volgende:[..]
waar zien jullie dat dan.... ik bedoel dus welke zender?
En ik geloof dat op sites als www.tvtome.com en www.epguide.com ook wel staat wanneer er nieuwe afleveringen zijn.
Maar je kan natuurlijk ook altijd dit topic in de gaten houden.
quote:de afleveringen verschijnen mysterieus op mijn harde schijf op manieren die ik hier niet uit de boeken mag doen, omdat het illegaal schijnt te zijn.
Op zondag 12 januari 2003 21:33 schreef Rekkie het volgende:[..]
waar zien jullie dat dan.... ik bedoel dus welke zender?
Je kan dus op sommige plaatsen afleveringen downloaden (als backup voor je aangekochte rechten natuurlijk ) met namen zoals "Friends 911 the one where Rachel goes back to work".
En ik ben een zeer grote Friends fan, heb alle afleveringen op band staan, allemaal zelf opgenomen nadat ik eens een aflevering zou missen en vanaf toen dacht ik dat t wel leuk zou zijn om alles te tapen. Dit was ergens in seizoen 2 met Eddy
. Seizoen 1 en 2 heb ik toen maar compleet als double-edition gekocht.
En over Seinfeld. Seinfeld is dus ECHT SUPER!!
Echt, wat een geweldige serie. Hoe ze zulke dingen kunnen verzinnen over zulke kleine onderwerpen. Ik had echt eens in die kamer willen zitten waar die schrijvers hun ideeen opdeden. Fenominale serie!
Voor diegenen die t dus niet waarderen, zou ik zeggen om het toch echt (weer) eens een kans te geven zodra dit weer komt.
Al met al weer een aardige aflevering, alleen helaas wordt het niveau van de eerste 6 afleveringen van dit seizoen niet echt meer gehaald.
Ik vond Rachel er niet uit zien (blegh truitje), chandler en monica zijn zoals altijd saai (alhoewel de scenes met 'ehm ross is er ook' wel erg leuk waren), weer was Joey het beste (phoebe een goede 2e trouwens, die tik )
quote:Oh ik vond rachel er juist heel leuk uit zien in haar werkpakje met stropdasje. En ach ik vind 't nog steeds fantastisch om te zien, super leuke serie zowieso om te kijken. Maar ze mogen wel weer es iets gekker doen idd
Op maandag 13 januari 2003 00:52 schreef DinoPK het volgende:
hmm ik heb 911 al enkele dagen geleden uit de nieuwsgroepen gevist.
Filesize was 232 mb.Al met al weer een aardige aflevering, alleen helaas wordt het niveau van de eerste 6 afleveringen van dit seizoen niet echt meer gehaald.
Ik vond Rachel er niet uit zien (blegh truitje), chandler en monica zijn zoals altijd saai (alhoewel de scenes met 'ehm ross is er ook' wel erg leuk waren), weer was Joey het beste (phoebe een goede 2e trouwens, die tik)
Zo hoort het niet te gaan!!! Rachel&Joey was cool voor een paar afleveringen, maar ze moeten nu niet bij elkaar komen, zeker niet als het een misverstand is!
Rachel&Ross 4ever!!!
Wacht ook met spanning op de film, ze zeggen dat er een aantal cast leden minder gekleed of zelfs naakt zullen verschijnen!
Ook hoop ik dat ze toch nog een jaartje doorgaan, ze zijn gek als ze dat niet doen....voor dat geld zou ik best een jaartje extra willen werken.
Rachel is zo'n schatje...
quote:yeah right!!!
Op maandag 13 januari 2003 21:56 schreef nijntje-pg het volgende:
Wacht ook met spanning op de film, ze zeggen dat er een aantal cast leden minder gekleed of zelfs naakt zullen verschijnen!
Weet iemand welk deel dit van Serie 9 is?
Of de titel ervan?
Laatste aflevering van seizoen 8.
Dacht dat Yorin er nu wel mee zou stoppen voor een tijdje, maar gaat gewoon door. Breken ze het wel weer ergens in midden van seizoen 9 af.
quote:Episode 194 is so not done
Op dinsdag 14 januari 2003 21:32 schreef Smeich het volgende:
Episode Number 194
The One Where Rachel Has A Baby (2)Laatste aflevering van seizoen 8.
Dacht dat Yorin er nu wel mee zou stoppen voor een tijdje, maar gaat gewoon door. Breken ze het wel weer ergens in midden van seizoen 9 af.
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/EpisodeGuideServlet/showid-71/
Dan maar een leuk overzichtje
quote:Tx! Ik zat in de 9e serie te zoeken, vandaar dat ik hem niet vond.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:34 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Episode 194 is so not done
Het is 824
quote:Godzijdank! Een medestander.
Op vrijdag 10 januari 2003 23:48 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
eens Geert ,ze hadden na seizoen 5 moeten stoppen.
Vanwege het feit dat ik niet veel beters te doen had heb ik gisteren maar eens een keer Friends gekeken. Ik heb wel geteld 1x moeten grinniken en dat was toen Ross een kopstoot kreeg en zei: "You can't imagine how this hurts". De rest van de aflevering was oversentimenteel en niet grappig. Als ik naar een sitcom kijk, dan wil ik lachen en dus niet allerlei soapachtige ontwikkelingen. Bovendien zijn de verhaallijnen nu wel op lijkt me. Iedereen heeft zo'n beetje al wat met elkaar gehad. Als het zo doorgaat dan gaan Ross en Joey in seizoen 10 naar elkaar knipogen.
Geert
quote:grr.. DALnet is down
Op vrijdag 10 januari 2003 23:44 schreef Retarded het volgende:
iemand 9-11 al gezien??
Nee dus
quote:nou ik vond de eerste 6 afleveringen ook niet echt van superniveau
Op maandag 13 januari 2003 00:52 schreef DinoPK het volgende:
hmm ik heb 911 al enkele dagen geleden uit de nieuwsgroepen gevist.
Filesize was 232 mb.Al met al weer een aardige aflevering, alleen helaas wordt het niveau van de eerste 6 afleveringen van dit seizoen niet echt meer gehaald.
Ik vond Rachel er niet uit zien (blegh truitje), chandler en monica zijn zoals altijd saai (alhoewel de scenes met 'ehm ross is er ook' wel erg leuk waren), weer was Joey het beste (phoebe een goede 2e trouwens, die tik)
en 30 januari:
913 - The One Where Monica Sings
Event Date:
Start Time: 20:00 - Ending Time: 20:30
Event Description:
ROSS DISCOVERS THAT TWO CAN'T PLAY TWO-TIMING GAME -- While Rachel (Jennifer Aniston) sorts out her conflicted feelings for her handsome co-worker Gavin (guest star Dermot Mulroney), a jealous Ross (David Schwimmer) recruits Chandler (Matthew Perry) to help him meet some attractive women who might in turn make Rachel green with envy. Elsewhere, Phoebe (Lisa Kudrow) regrets dragging Monica (Courteney Cox Arquette) along to karaoke night when Monica takes the microphone and delights in the applause -- unaware that the woofing audience can see through her unencumbered dress. Likewise, Joey (Matt LeBlanc) grins and bears it when he submits to painful eyebrow waxing before a photo shoot. Melissa George ("Thieves") guest-stars.
quote:Ah, die rol van Phoebe is flau en al heel snel saai en uitgekauwd.
Op woensdag 15 januari 2003 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
wel geinige aflevering, alleen vind ik phoebe irritant.
en babe-alert. Hoe heet die oppas in 't echt?
quote:Phoebe's verhaallijn wist ik niet echt te waarderen. Typisch weer zo'n geval om eens te laten zien wat voor vreemd type ze is.
Op vrijdag 17 januari 2003 15:39 schreef mbn het volgende:[..]
Ah, die rol van Phoebe is flau en al heel snel saai en uitgekauwd.
Maar Joey daarentegen, deze aflevering was qua hem weer top. Al maken de schrijvers zich de laatste tijd overal wel te makkelijk vanaf.en babe-alert. Hoe heet die oppas in 't echt?
Joey is iedere aflevering in seizoen 9 grappig, alleen komt het er altijd op neer dat hij heel dom is. Ik ben het met je eens dat de schrijvers wel eens wat creatiever mogen zijn.
Maar voor de rest was het weer een leuke en grappige aflevering.
En de oppas heet in het echt Melissa George volgens IMDB.
quote:Kacey? Lindsey? Tiffany?
Op vrijdag 17 januari 2003 22:53 schreef SunChaser het volgende:
De versie van 78,9 mb is porno.
quote:Om deze aflevering heb ik juist dubbel gelegen.... en de rest van de mensen die met me mee keken ook
Op dinsdag 14 januari 2003 23:01 schreef Geert_O het volgende:[..]
Godzijdank! Een medestander.
Vanwege het feit dat ik niet veel beters te doen had heb ik gisteren maar eens een keer Friends gekeken. Ik heb wel geteld 1x moeten grinniken en dat was toen Ross een kopstoot kreeg en zei: "You can't imagine how this hurts". De rest van de aflevering was oversentimenteel en niet grappig. Als ik naar een sitcom kijk, dan wil ik lachen en dus niet allerlei soapachtige ontwikkelingen. Bovendien zijn de verhaallijnen nu wel op lijkt me. Iedereen heeft zo'n beetje al wat met elkaar gehad. Als het zo doorgaat dan gaan Ross en Joey in seizoen 10 naar elkaar knipogen.
Geert
"Me, I like to work to find someone attractive, makes me feel like I earned it!"
quote:kon je weten, de versies zijn nu meestal rond de 100 mb
Op vrijdag 17 januari 2003 22:53 schreef SunChaser het volgende:
De versie van 78,9 mb is porno.
quote:ja welke afl was dat ook alweer 908 ofzo?
Op zaterdag 18 januari 2003 11:29 schreef Rekkie het volgende:[..]
Om deze aflevering heb ik juist dubbel gelegen.... en de rest van de mensen die met me mee keken ook
quote:Laatste aflevering van seizoen 8 toch?
Op zondag 19 januari 2003 17:10 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
ja welke afl was dat ook alweer 908 ofzo?
Maar ik heb 't idee dat als je sorteert op aantal gebruikers, je een grote kans maakt een goeie binnen te halen
quote:Guys, kom gewoon naar #dlf
Op zondag 19 januari 2003 21:32 schreef Bob.Ross het volgende:
veel mensen lopen vaak te klagen dat er zo veel nep is op kazaa lite.
Daar ben ik 't volkomen mee eens.Maar ik heb 't idee dat als je sorteert op aantal gebruikers, je een grote kans maakt een goeie binnen te halen
quote:Volgens mij iedere vrijdag zo'n beetje, word donderdag avond uitgezonden in de VS toch?
Op maandag 20 januari 2003 13:02 schreef Hik het volgende:
Wanneer staan de nieuwe ook alweer steeds op KaZaa? Want na het einde van 912 heb ik wel héél veel zin om 913 te zien!!
quote:Waarbij er dus rekening mee moet worden gehouden dat er aanstaande donderdag géén nieuwe aflevering is, de vier weken daarna wel weer iedere week.
Op maandag 20 januari 2003 14:26 schreef Taurus het volgende:[..]
Volgens mij iedere vrijdag zo'n beetje, word donderdag avond uitgezonden in de VS toch?
quote:30 januari zoals ik al poste komt die op tv in US
Op maandag 20 januari 2003 13:02 schreef Hik het volgende:
Wanneer staan de nieuwe ook alweer steeds op KaZaa? Want na het einde van 912 heb ik wel héél veel zin om 913 te zien!!
quote:ik krijg 't al maanden niet voor mekaar om dalnet op te komen
Op maandag 20 januari 2003 12:37 schreef drollenvanger het volgende:[..]
Guys, kom gewoon naar #dlf
*aan kazaa gebonden is*
quote:Zó lang nog?!
Op maandag 20 januari 2003 15:36 schreef drollenvanger het volgende:[..]
30 januari zoals ik al poste komt die op tv in US
Neeeee!
quote:compilatie
Op maandag 20 januari 2003 18:41 schreef Tr0ublegum het volgende:
Weet iemand welke vanavond (ma 20-01) komt op yorin?
Is dat "the stuff you've never seen"?
Of gaan ze nu verder met serie 9, dat zal toch niet he?
quote:Ik vind het negende seizoen van Friends tot nu toe wel leuk. Het begon leuk, werd slap, maar de laatste paar afleveringen is het weer goed.
Op maandag 20 januari 2003 19:54 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
ik krijg 't al maanden niet voor mekaar om dalnet op te komen
*aan kazaa gebonden is*
[Dit bericht is gewijzigd door mbn op 21-01-2003 20:12]
quote:zit daar geen spyware in?
Op maandag 20 januari 2003 21:09 schreef mbn het volgende:[..]
Ik vind het negende seizoen van Friends tot nu toe wel leuk. Het begon leuk, werd slap, maar de laatste paar afleveringen is het weer goed.
fluistert naar Bob Ross en Sunchaser dat ze eens op www.turok.info moeten kijken
quote:weet iemand waarom ze in Amerika de afleveringen van Friens (en ook andere televisieseries) zo onregelmatig uitzenden? Dat is wel het voordeel van Friends in Nederland, je kan er altijd van op aan (totdat het seizoen is afgelopen.
Op maandag 20 januari 2003 21:14 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
zit daar geen spyware in?
[Dit bericht is gewijzigd door mbn op 21-01-2003 20:12]
quote:In Amerika wordt het reguliere seizoen op NBC afgewisseld door allerlei feestdagen en sportaangelegenheden. Een beetje als de sportterreur die series hier op het tweede net ondergaan.
Op maandag 20 januari 2003 21:24 schreef mbn het volgende:
[..]
weet iemand waarom ze in Amerika de afleveringen van Friens (en ook andere televisieseries) zo onregelmatig uitzenden? Dat is wel het voordeel van Friends in Nederland, je kan er altijd van op aan (totdat het seizoen is afgelopen.
quote:okidokie
Op maandag 20 januari 2003 21:24 schreef mbn het volgende:[..]
weet iemand waarom ze in Amerika de afleveringen van Friens (en ook andere televisieseries) zo onregelmatig uitzenden? Dat is wel het voordeel van Friends in Nederland, je kan er altijd van op aan (totdat het seizoen is afgelopen.
Bob Ross ik open even een topic in digital, anders wordt dit topic verpest
quote:wat is er komende donderdag. De feestdagen kon ik begrijpen, maar nu?? Ik vind het altijd jammer, want op de een of andere manier raak ik er dan een beetje uit.
Op maandag 20 januari 2003 21:27 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
In Amerika wordt het reguliere seizoen op NBC afgewisseld door allerlei feestdagen en sportaangelegenheden. Een beetje als de sportterreur die series hier op het tweede net ondergaan.
quote:In Amerika loopt een tv-seizoen van augustus/september tot en met eind mei. Dat is zo'n 2/3 jaar en dus zo'n 36 weken. Er zijn 24 afleveringen van Friends per jaar en de seizoensfinale is meestal een dubbele aflevering. Dus dan zijn er 36-23=13 weken waarin er geen nieuwe aflevering is. Meestal zijn er in die weken de feestdagen en sportevenementen, maar het komt dus soms voor dat er helemaal 'niks' aan de hand is.
Op maandag 20 januari 2003 21:29 schreef mbn het volgende:[..]
wat is er komende donderdag. De feestdagen kon ik begrijpen, maar nu?? Ik vind het altijd jammer, want op de een of andere manier raak ik er dan een beetje uit.
quote:I know... en het was toch een beetje een cliffhanger, die 912!
Op maandag 20 januari 2003 21:29 schreef mbn het volgende:[..]
wat is er komende donderdag. De feestdagen kon ik begrijpen, maar nu?? Ik vind het altijd jammer, want op de een of andere manier raak ik er dan een beetje uit.
Ik vind in seizoen 9 overigens weer een paar briljante afleveringen zitten. Het 8ste seizoen had meer drama natuurlijk, maar dit is weer terug naar de humor... Leuk!
Ze moeten natuurlijk eerst weer op DVD.
quote:we zitten op een nieuwe server!
Op maandag 20 januari 2003 19:54 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
ik krijg 't al maanden niet voor mekaar om dalnet op te komen
*aan kazaa gebonden is*
quote:waar?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:56 schreef drollenvanger het volgende:[..]
we zitten op een nieuwe server!
Erg goede en grappige aflevering dus, ondanks het nogal soapachtige einde.
quote:Dat gedoe is idd irritant aan het worden, gewoon een aflevering "The one where Ross f*cks Rachel up the ass and marries her" en klaarrrr
Op vrijdag 31 januari 2003 11:19 schreef SuperSiem het volgende:
Alleen aan het gedoe met Rachel en Ross mag nu wel eens een eind komen, ze moeten gewoon gaan trouwen, dan zijn we van dat gezeur af.![]()
quote:Mits de cameravoering in orde is, zou ik geen bezwaar hebben tegen zo'n aflevering.
Op vrijdag 31 januari 2003 11:28 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat gedoe is idd irritant aan het worden, gewoon een aflevering "The one where Ross f*cks Rachel up the ass and marries her" en klaarrrr
Heb vandaag zo'n 10 versies gezien van Kazaa en het waren allemaal oude afleveringen of tekenfilms
Vrij aardige aflevering, maar zeker niet geweldig. Vond er vrij weinig sterke grappen tussen zitten. 't was wel een lange aflevering: bijna 31 minuten maar liefst
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
wel geweldig stuk over Joey die zijn wimpers laat epileren - 't zag er echt niet uit
.
.
.
.
[/spoiler]
quote:Ik heb nog altijd liever wisselvallig dan allemaal even slecht.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:47 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen om een Friends-aflevering. Ouderwets goede humor. Jammer dat de afleveringen nogal wisselvallig zijn.
Maar ik moet zeggen dat ik toch wel bewondering heb voor de schrijvers. Al meer dan tweehonderd afleveringen geschreven en dan toch nog steeds hele goede afleveringen maken.
En ik vind dat een slechte aflevering van Friends nogal altijd beter is dan de meeste goede afleveringen van een gemiddelde comedyserie.
quote:913 heb ik inderdaad hard om gelachen, maar wat ik achteraf wel jammer vond, was dat alles zo simpel was gehouden. Van mij betreft hadden ze de situatie met Ross wel iets meer mogen uitdiepen.
Op vrijdag 31 januari 2003 22:24 schreef SuperSiem het volgende:
Ik heb nog altijd liever wisselvallig dan allemaal even slecht.![]()
Maar ik moet zeggen dat ik toch wel bewondering heb voor de schrijvers. Al meer dan tweehonderd afleveringen geschreven en dan toch nog steeds hele goede afleveringen maken.
En ik vind dat een slechte aflevering van Friends nogal altijd beter is dan de meeste goede afleveringen van een gemiddelde comedyserie.
quote:Ik denk dat dat een bewuste keuze is geweest: als de schrijvers de situatie hadden uitgediept, was het meer een drama/soap geweest en Friends is en blijft een sitcom (alhoewel de laatste jaren de afleveringen af en toe redelijk dramatisch waren).
Op zaterdag 1 februari 2003 18:23 schreef mbn het volgende:[..]
913 heb ik inderdaad hard om gelachen, maar wat ik achteraf wel jammer vond, was dat alles zo simpel was gehouden. Van mij betreft hadden ze de situatie met Ross wel iets meer mogen uitdiepen.
quote:De schrijvers worden na een vaste periode gedumpt voor een team van nieuwe schrijvers
Op vrijdag 31 januari 2003 22:24 schreef SuperSiem het volgende:Maar ik moet zeggen dat ik toch wel bewondering heb voor de schrijvers. Al meer dan tweehonderd afleveringen geschreven en dan toch nog steeds hele goede afleveringen maken.
quote:Neemt niet weg dat ook zij nieuwe verhaallijnen moeten bedenken.
Op zaterdag 1 februari 2003 20:33 schreef Duiveltja het volgende:[..]
De schrijvers worden na een vaste periode gedumpt voor een team van nieuwe schrijvers
quote:en die nieuwe verhaallijnen zijn weinig origineel. Al vond ik de hele Joey Rachel Ross trouwen situatie in het ziekenhuis geniaal.
Op zondag 2 februari 2003 10:26 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Neemt niet weg dat ook zij nieuwe verhaallijnen moeten bedenken.
Ross
quote:IRC-chat
Op donderdag 30 januari 2003 12:29 schreef greatgonzo het volgende:[..]
waar?
913 was inderdaad best goed
Chandler was weer in vorm!
Ik heb wel gelachen, maar ik vind Dat R&R nu eindelijk wel weer eens samen mogen komen verdorie! Is dit niet bijna de langstlopende verhaallijn ooit? Anyway, het mag nu wel eens voorbij zijn.
quote:Die date van Rachel is een vrij bekend acteur, Jon Lovitz. Hij zei dat hij een restaurant had gehad en dat die dicht moest omdat hij stoned was of iets dergelijks. Het leuke hieraan is dat hij al in seizoen 1 van Friends ook een gastrol had en dat Monica solliciteerde in zijn restaurant en dat hij toen ook hartstikke stoned was. En die ober uit het restaurant hebben we in seizoen 8 ook al gezien, toen Joey aan Rachel vertelde over zijn gevoelens voor haar. Twee dingen die erop wijzen dat er op de continuïteit is gelet en daar was eerder nogal een gebrek aan bij Friends.
Op donderdag 6 februari 2003 16:39 schreef mbn het volgende:
de nieuwste aflevering vind ik erg goed. Joey in een toprol en zeker de wisselwerking met Phoebe werkt. Daarnaast gaan Rachel en Ross daten. Alleen jammer dat ik de date van rachel al vaker in televisieseries heb gezien en dat hij erg overdone karakters neerzet. Ross in het restaurant is grappig.
En Joey met zijn fmilienaam is cool.
Topaflevering
Voor de rest wel een vermakelijke aflevering, niet supergoed, maar ook zeker niet slecht. En hoe flauw het ook mocht zijn, ik lach toch dubbel toen Chandler zei dat hij had gekeken of hij ook ovuleerde en of hij zwanger was.
En de evil lachjes van Phoebe en Joey waren ook wel redelijk lachwekkend.
quote:Zo zie je maar dat Friends een breed kijkerspubliek trekt, ik vond dit nl. zó flauw en irritant!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 13:54 schreef SuperSiem het volgende:[..]
En de evil lachjes van Phoebe en Joey waren ook wel redelijk lachwekkend.
Gr, B.
quote:Wel flauw, niet irritant.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:05 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Zo zie je maar dat Friends een breed kijkerspubliek trekt, ik vond dit nl. zó flauw en irritant!!!
Gr, B.
Maar ze hadden het niet nog een keer moeten doen, dan was het denk ik wel irritant geworden.
quote:Ik heb vandaag pas
Op donderdag 13 februari 2003 17:05 schreef drollenvanger het volgende:
Morgen 915 ik heb er nu al zin in
quote:het einde van de aflevering is werkelijk geniaal.
Op donderdag 13 februari 2003 17:05 schreef drollenvanger het volgende:
Morgen 915 ik heb er nu al zin in
quote:Hoe groot is de aflevering? Weet iemand dat? (915 dus)
Op donderdag 13 februari 2003 23:38 schreef Treebeard het volgende:[..]
het einde van de aflevering is werkelijk geniaal.
en science-man
quote:230.593 mb. Ga hem nu kijken!!
Hoe groot is de aflevering? Weet iemand dat? (915 dus)
Joey's gedeelte was nog wel lachwekkend, al vind ik de hoeveelheid gastoptredens van bekende personen de laatste tijd wel iets teveel van het goede worden.
En Gunther was er weer een keer, die zorgt ook altijd wel voor een goede grap.
En joey, you rulez!
En die eindgrap.. super
Oja, heb um dit keer live op de NBC gezien.
Die tv zenders hier op de Dominicaanse Republiek rock so hard!
quote:science-boy was inderdaad hilarious
Op donderdag 13 februari 2003 23:38 schreef Treebeard het volgende:[..]
het einde van de aflevering is werkelijk geniaal.
en science-man
Top of the top.
Ross&Phoebe waren hilarisch,
Maar Chandler deed zeker niet onder die twee.
Joey was natuurlijk weer subliem.
Rachel.. had maar 2 lijntjes. Schijnt dat ze haar teen had gebroken of zo... (source= friendsweb.hopto.org)
Eigenlijk maar goed ook. Dat verhaal met haar en haar collega... blegh.. die vent is zo stijf als een schroevendraaier. Waarschijnlijk zelfde IQ ook.
quote:Ik miste inderdaad ook 'n verhaallijn. Daardoor leek 't alsof de aflevering 'n stuk korter duurde had ik 't idee. Maar hij was wel weer lachen
Op zaterdag 15 februari 2003 02:38 schreef SpaceAce het volgende:
Ik vond um wel aardig... Niet super goed ofzo, maar wel aardig. Ik vond dat er helemaal geen verhaallijn voor Monica en Rachel in zaten.
Friends S09E16 - TOW The boob job
quote:Jep en hij is wel grappig weer, maar niet zo leuk als de vorige paar afleveringen.. maar das mijn mening
Op donderdag 20 februari 2003 13:08 schreef serano het volgende:
Nu bij je locale peer-to-peer boer...Friends S09E16 - TOW The boob job
quote:jullie hebben alweer binnen..
Op donderdag 20 februari 2003 13:08 schreef serano het volgende:
Nu bij je locale peer-to-peer boer...Friends S09E16 - TOW The boob job
morgenochtend, release in #dlf
En ik ben erg blij dat ik deze forum eindelijk s heb ontdekt! Thuis download niemand friends en zitten ze nogsteeds te lullen over de bevalling! maar zo is het zeer kewl!
En de Brad Pitt-aflevering blijft ook meesterlijk.
LOL
quote:welke aflevering heb je 't over, want R&R zijn een grote verandering doorgegaan de laatste tijd
Op dinsdag 25 februari 2003 17:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed heeft zich ook wel weer vermaakt met deze. Maar ik denk dat ik hem nog een keertje wil kijken. wel een beetje sneu weer. En wanneer pikken ze de Ross/Rachel verhaallijn nou weer op? Wordt het een beetje zat dat er telkens wat gebeurd en zo, en dan twee afleveringen later is iedereen het weer vergeten en gaat het leven weer door alsof er niets gebeurd is.
.
quote:Geniaal gedaan ja
Op maandag 24 februari 2003 11:48 schreef SmashBro het volgende:
Die scene waarin Chandler allemaal vieze woorden als initialen heeft ingevuld bij de highscores van de Miss Pacman-machine, Phoebe deze er probeert uit te halen omdat Ben langskomt, afgaat en dan de boel bij elkaar scheldt net als Ben binnenkomt is echt hilarisch. Die dramatische muziek die ze eronder hebben gezet,,
,
!
En de Brad Pitt-aflevering blijft ook meesterlijk.
de afleveringen van season 9 vind ik steeds beter worden.. alhoewel 915 was wel beter dan 916
quote:Ja.. maar daarna werd er niet meer over gesproken
Op dinsdag 25 februari 2003 17:43 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
welke aflevering heb je 't over, want R&R zijn een grote verandering doorgegaan de laatste tijd
quote:Klopt, maar dat wordt heus wel weer opgepakt binnenkort
Op woensdag 26 februari 2003 18:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Ja.. maar daarna werd er niet meer over gesproken
.
Bij de frs voor € 249,99 De hele collectie, seizoen 1t/m8 met plaats voor seizoen 9. Best wel interressante prijs voor deze hele serie... Ga er over nadenken
Hier een linkje
quote:13 maart is er pas weer een nieuwe aflevering. De meeste amerikaans tv-series liggen voor twee weken klaar met nieuwe afleveringen (vakantie in Amerika?).
Op donderdag 27 februari 2003 09:36 schreef bianca en michael het volgende:
Weer geen nieuwe a.s. donderdag volgens www.nbc.com?
quote:Bedankt voor de info en dat is weer lekker dan...!
Op donderdag 27 februari 2003 14:34 schreef Treebeard het volgende:[..]
13 maart is er pas weer een nieuwe aflevering. De meeste amerikaans tv-series liggen voor twee weken klaar met nieuwe afleveringen (vakantie in Amerika?).
quote:-->
Op donderdag 27 februari 2003 13:49 schreef _wie het volgende:
[afbeelding]Bij de frs voor € 249,99 De hele collectie, seizoen 1t/m8 met plaats voor seizoen 9. Best wel interressante prijs voor deze hele serie... Ga er over nadenken
Hier een linkje
quote:Ehm dus serie 10 kan er niet bij...
Serie 1 t/m 8 van één van de populairste komedie series ooit op DVD (24 Discs!) compleet in een schitterende Central Perk box. Er is ruimte opengelaten om de (helaas) laatste serie 9 toe te voegen die uitkomt in het derde kwartaal van 2003! Ga zitten en geniet van 190 afleveringen.....
quote:Jij hebt er tenslotte ook al 7000 uitgepoept, dus eigenlijk valt het best mee!
Op donderdag 27 februari 2003 16:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow god... al meer dan 1000 posten voor zo'n draak van een serie...
Wanneer komt de nieuwe???
Btw, lóvende kritieken voor Jennifer Aniston in The Good Girl overal (komt vandaag in Nederland in de bioscoop). Persoonlijk lijkt het me toch héél moeilijk om Rachel uit mijn hoofd te krijgen als ik haar zie spelen!
quote:13 maart.
Op vrijdag 28 februari 2003 00:14 schreef Hik het volgende:
Wanneer komt de nieuwe???
quote:Ik ben ook heel benieuwd naar die film, alleen draait die film maar in 4 steden (waarvan er geeneen bij mij in de buurt is).
Btw, lóvende kritieken voor Jennifer Aniston in The Good Girl overal (komt vandaag in Nederland in de bioscoop). Persoonlijk lijkt het me toch héél moeilijk om Rachel uit mijn hoofd te krijgen als ik haar zie spelen!
En ik heb zoveel van Friends gezien, dat het inderdaad iedere keer lastig is als ik een Friendsacteur in een film zie meespelen. Gelukkig spelen ze toch meestal dezelfde types als in Friends.
quote:ja kopen kopen kpoen, ik bestel hem denk ik binnenkort
[afbeelding]Bij de frs voor € 249,99 De hele collectie, seizoen 1t/m8 met plaats voor seizoen 9. Best wel interressante prijs voor deze hele serie... Ga er over nadenken
Hier een linkje
quote:Bij de Mediamarkt kost ie 230..
Hier een linkje
quote:Das nog beter.... ga hem daar dan ook maar halen
Op vrijdag 28 februari 2003 11:28 schreef Anita het volgende:[..]
Bij de Mediamarkt kost ie 230..
weet iemand of deze dvd's een beetje goede kwalitiet zijn (enkelzijdig, dvd-9 ) ?
quote:13 maart komt een nieuwe aflevering in de VS.
Op zondag 2 maart 2003 15:12 schreef Hik het volgende:
Zit er nou weer een pauze van een paar weken eigenlijk?!
quote:Ik heb alleen seizoen 5 en 8 op dvd en de overige seizoenen op video, dus ik weet niet hoe het zit met de eerste seizoenen, maar de kwaliteit van die twee seizoenen is redelijk. Je moet het niet gaan vergelijken met films, maar het beeld is zeker beter dan van de tv-uitzendingen. De dvd's zijn wel dubbelbedrukt (flippers heten die dingen geloof ik), op iedere kant staan 4 afleveringen. Helaas zitten er haast geen extra's op de dvd's, op die van seizoen 5 staan twee weinigzeggende 'documentaires' over de Londenafleveringen en de clip van The Rembrandts.
Op zondag 2 maart 2003 15:21 schreef BazP het volgende:
Ik ga die Superbox ook kopen,
wel duur, maar ik heb niets officieel op DVD, slechts serie 6 die ik zelf van veronica/yorin heb getaped...weet iemand of deze dvd's een beetje goede kwalitiet zijn (enkelzijdig, dvd-9 ) ?
Maar goed, het gaat vooral om serie zelf, en die is wel heel goed, dus ik zou die box zeker kopen als ik jou was.
dan heb je zo'n superbox, koop je seizoen 10 weer apart
komt er weer een nieuwe superbox uit met alle dvds..
quote:*kuch*:
Op zaterdag 8 maart 2003 12:41 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er geen afleveringen geweest na Boobjob?
quote:
13 maart is er pas weer een nieuwe aflevering. De meeste amerikaans tv-series liggen voor twee weken klaar met nieuwe afleveringen (vakantie in Amerika?).
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 11:12 schreef SuperSiem het volgende:[..]
13 maart.
[..]
quote:Er staan meer pagina's in dit topic.
Op woensdag 5 maart 2003 13:57 schreef Ironic82 het volgende:
Kijk een op http://www.epguides.com/friends Daar staan alle datums van de afleveringen die gaan uitkomen.
Arie kondigde afl. 1 ook zo leuk aan.... "vandaag een hele speciale afl. van friends!"
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 12-03-2003 18:17]
quote:Echt?
quote:ze zijn weer bij seizoen 1 begonnen om 18.30 dat is mooi
Op donderdag 13 maart 2003 14:52 schreef distrexx het volgende:
mjah Yorin ist een beetje aant verneuken met die Friends uitzendingen... snap der geen ruk meer van....
quote:Aardige aflevering, maar niet heel geniaal.
Op donderdag 13 maart 2003 14:32 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Echt?
Goeie shit
quote:Jaaaa.. Ik vond um dus best wel ok...
Op donderdag 13 maart 2003 19:32 schreef FX het volgende:
Net s09e17 gekeken: The one with the memorial service. Erg leuke aflevering, waarin Ross een rouwdienst voor zichzelf gaat houden om te kijken of ie gemist wordt na zijn dood....
"annnnnnd send"
En de eindgrap was ook erg leuk..
En Joey met hugsy.. wat is het toch een schatje!!!
Alleen weer geen verhaal voor Rachel ?
quote:Jennifer Aniston zal wel bezig zijn met een film ofzo.
Op maandag 17 maart 2003 13:15 schreef drollenvanger het volgende:
Alleen weer geen verhaal voor Rachel ?
quote:En de week daarop ook niet, 3 april is de eerstvolgende nieuwe aflevering pas
Op dinsdag 18 maart 2003 11:41 schreef somegirl het volgende:
Volgende week weer geen nieuwe friends! herhalen ze in amerika weer the one with christmas in Tulsa..... ze beginnen op yorin te lijken daar!
quote:Die episode wordt vanavond in america toch uitgezonden?? Dus zou die vanavond te verkrijgen zijn
Op donderdag 20 maart 2003 18:02 schreef drollenvanger het volgende:
NEXT NEW EPISODE DATE: NOT CONFIRMED.
OUR SPECULATIONS ARE: 918 - The One With Rachel's Dream
will air: 3 April
quote:Is het vandaag 3 april dan?
Op donderdag 20 maart 2003 18:07 schreef neggix het volgende:[..]
Die episode wordt vanavond in america toch uitgezonden?? Dus zou die vanavond te verkrijgen zijn
1. Stage 24 (home to Friends from season two until now) is said to be haunted. It is one of the oldest stages on the Warner Bros. lot and rumors of late night "occurrences" have been circulating for years!
2. Each episode enlists from 35 to 50 extras. James Michael Tyler (Gunther) was an extra in season one. He was the only extra who could work the cappuccino machine, which led to his recurring role. Not until his first spoken line ("Yes." in The one with Phoebe's Dad) did the writers give him a name.
3. The Wardrobe Department has an entire room just for handbags!
4. The artwork in Central Perk is changed every 3 episodes. The art department showcases local, national and international artists. Some artists create original pieces just for the show!
5. The shops across from Central Perk have meaning. Dottie & Herman's Deli is named after co-creator Marta Kauffman's relatives. Free Being Records is an homage to a Greenwich Village record store that executive producer Kevin Bright frequented as a kid.
6. Paul Swain, the Electrical Best Boy, draws the art on the Magna-Doodle board hanging on the back of Joey and Chandler's front door. Sometimes he does a drawing that the writers request or that relates to the storyline; otherwise, the doodle is usually an inside joke with the crew.
7. Monica and Joey's refrigerators actually work (a TV rarity). Monica's is filled with water and soda for the cast and crew. Joey's is, um, pretty darn bachelor-like.
8. The sandwich board outside Central Perk references a crew member who went above and beyond the call of duty.
9. In the cold open of "The one with the Princess Leia Fantasy" (Season Premiere, 1996), the gang came in and found other people sitting in their Central Perk spots. Those were the show's writers for that season.
10. The show goes through 32 pots of regular coffee on show day and over 100 cases of water a week.
11. Phoebe has performed over 25 original songs on the show since the first season.
12. The Central Perk set is one of the few soundstage sets with a real asphalt "street." This allows for more realistic sound during exterior scenes, and allows for underground plumbing to pipe-in real steam from the manholes.
13. The newspapers near the pay phone in Central Perk are six months old.
14. 30,000 feet of film is used to tape one episode of Friends
15. The art department updates the food in Monica's kitchen cupboards weekly. But types of food (ie: pasta, canned goods) are always kept in the same areas, because Monica is so organized!
16. Monica and Chandler's kitchen has 7 spatulas in plain view.
17. The show orders pizza twice a night for the studio audience. That's a total of 85 pizzas to feed the 300 audience members. (The cast and crew sometimes get sushi too!)
18. When the original Magna-Doodle wore out, the prop department had to find one on eBay to match the original.
19. Robin Williams and Billy Crystal did four takes of their brief cameo in Central Perk.
20. Most of the copy on the Central Perk coffee board is the original copy from the show's first season (typos included!)
21. The show spends $1,700 a week on lightbulbs or "globes."
22. Executive producer/co-creator Kevin Bright often directs episodes. He also re-edits the opening title sequence twice each year with new footage. once for the first 12 episodes, then again for the second 12.
23. Each script goes through three to five drafts - and often times jokes are rewritten during filming, based on audience response.
24. It takes 366,000 watts of electricity to light all the sets on Stage 24 for one Friends filming. That is the equivalent electrical power of 12 large homes.
25. 25 to 30 people attend the weekly table reads. This is when the cast reads the script for that week's episode aloud for the first time.
niet geweldig, wel geinig...
maar ik had toch op beter gehoopt na zo'n tijd wachten
don't blame the pretty lady... cooo
quote:Ik vond hem wel leuk. Afleveringen waarin ze met zijn zessen bij elkaar zijn, zijn meestal wel leuk.
Op donderdag 3 april 2003 23:27 schreef clerk het volgende:
.... the one with the lottery.....niet geweldig, wel geinig...
maar ik had toch op beter gehoopt na zo'n tijd wachtendon't blame the pretty lady... cooo
"Is daddy gonna spank me?"
Volgende nieuwe aflevering is over twee weken.
ps. als dit niet besproken mag worden, la dan maar zitten
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 07-04-2003 23:31]
U.S. television networks, facing a bill of up to $20 million each per day to cover the Iraq war, found that "Friends" are more popular than enemies as a repeat episode of the top sitcom on Thursday night beat live war cover on ABC in the ratings. With networks wondering just how deep the American appetite for war cover will be, preliminary data from Nielsen Media Research on Friday showed ABC's live coverage running second throughout Thursday evening, behind NBC's entertainment programming, and later in the night an edition of its news show "Dateline."
en:
17-04-2003
919 - The One With Rachel's Dream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |