SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door mazaru op 30-09-2015 16:43:16 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nog niet gezien....quote:
Foutje mijnerzijds, doe maar of die ander niet bestaat, dit is het 2e deel, die andere kan weg.quote:
Van mij mag deze ook dicht hoor. Het is zijn/haar topicquote:Op woensdag 30 september 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gezien....
edit: Mo had net iets te laat eentje geopend, maar al verzocht de zijne te laten sluiten
Nee joh, we gaan hier lekker door.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag deze ook dicht hoor. Het is zijn/haar topic
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, we gaan hier lekker door.
Als ie gereekst wordt zullen we kunnen zien wie de TS isquote:Op woensdag 30 september 2015 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag deze ook dicht hoor. Het is zijn/haar topic
Dank je.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef minilot het volgende:
Het andere perongelukke deel twee is gesloten
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
ik ook en nu ik ze gezien heb, moet ik ze hebben
Eerlijk gezegd gebruik ik ze nauwelijks.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]nog nooit gezien idd . wat handig
Foto's.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd gebruik ik ze nauwelijks.
Meestal staan ze gewoon in vunzige posities op de afzuigkap
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Om deksels open te houden
[ afbeelding ]
Ik wil ook die poppetje ''stampvoet''quote:Op woensdag 30 september 2015 15:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
ik ook en nu ik ze gezien heb, moet ik ze hebben
http://www.keckenlisa.nl/1889-lid-sid-set-of-2-pcs-red-whitequote:Op woensdag 30 september 2015 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook die poppetje ''stampvoet''
waar koop je die?
Dank je Wel!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.keckenlisa.nl/1889-lid-sid-set-of-2-pcs-red-white
Volgens mij een keer in een Noors design winkeltje gekocht. Lid sid van Monkeybusiness.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook die poppetje ''stampvoet''
waar koop je die?
Goed idee, dat zal mazaru even moeten regelen dan (als ze wil tenminste).quote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
Is deel 1 al vol?![]()
Kunnen de foto's van deel één niet in de OP dan?![]()
Ik ga in elk geval geen nieuwe maken en ik heb ze al uit mijn archief gegooid
ebay ook wel trouwens. Ze hebben hele leuke variantenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij een keer in een Noors design winkeltje gekocht. Lid sid van Monkeybusiness.
Nu wil ik ze hélemaalquote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd gebruik ik ze nauwelijks.
Meestal staan ze gewoon in vunzige posities op de afzuigkap
oh jah....quote:Op woensdag 30 september 2015 16:32 schreef Pandaplint het volgende:
Offtopic.
Maar deze heb ik ook. Ook erg tof![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de OP een beetje aangepast. Wel de link gebruikt waar het origineel geupload staat, dus ik weet niet hoe lang we de plaatjes kunnen blijven zien.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
Is deel 1 al vol?![]()
Kunnen de foto's van deel één niet in de OP dan?![]()
Ik ga in elk geval geen nieuwe maken en ik heb ze al uit mijn archief gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |