hahahaha hond ben je ookquote:
Ja dus jij bent niet nodig, ga maar weer weg.quote:
hey gianniquote:
;Pquote:
oke doeiquote:Op woensdag 30 september 2015 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dus jij bent niet nodig, ga maar weer weg.
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sorry als ik te ver ging
[..]
Al gedaan, net niet gehaald.
Het kan ook Skaai oid zijn geweest, er was toen zo'n FOK!chick verkiezing oid en mensen hadden haar genomineerd.quote:
Skaai?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het kan ook Skaai oid zijn geweest, er was toen zo'n FOK!chick verkiezing oid en mensen hadden haar genomineerd.
Geen idee wie uiteindelijk won verder maar ik herinner me iig zoiets
okéquote:
Zij was het man, zo'n Ginger met sproeten inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Skaai?nee dat is die rooie met al die sproeten. Geen idee wie je bedoeld eigenlijk
wel benieuwd nu.
Staat volgens mij nog pic van haar in de laatste foto topic.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zij was het man, zo'n Ginger met sproeten inderdaad
Net gegoogled maar ik zie allemaal plaatjes die ik niet herken
Mooiquote:Op woensdag 30 september 2015 15:03 schreef xcachet het volgende:
Dit topic heeft nu wel weer genoeg Emma.
Poepen is één van de fijnste dingen in het leven.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:01 schreef Stompzinnig het volgende:
Moet poepen maar heb geen zin. Had ik maar een stoma.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat volgens mij nog pic van haar in de laatste foto topic.
Nooit genoeg emma.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:03 schreef xcachet het volgende:
Dit topic heeft nu wel weer genoeg Emma.
userfoto's gedeelte.quote:
mooi hequote:
quote:Bart Janssen, ik zie dat jouw IQ gelijk staat aan dat van je mislukte kind?
Jij, ik ga niet eens "u" zeggen want dat bent gij niet eens waard, moet nog veel leren zo te lezen. Gewoon lekker veel kranten lezen - Misschien kan het je nog wat bijleren! Of probeer een diploma te behalen hoger dan het MBO.
En jouw slavin mag het geld van gisternacht houden lol.
Rustig.
Ja. maar denk dat zij troll is. Verzonnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. maar denk dat zij troll is. Verzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liet dit vandaag aan 3havo zien, en echt 30 paar grote ogen naar het scherm gericht. Toen ze op het einde zei "Je suis le bebe" ging bijna iedereen: aaaahhhhwww!
mooi manOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wow wat?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik liet dit vandaag aan 3havo zien, en echt 30 paar grote ogen naar het scherm gericht. Toen ze op het einde zei "Je suis le bebe" ging bijna iedereen: aaaahhhhwww!
mooi man
Leer die kinderen eens wat nuttigsquote:Op woensdag 30 september 2015 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mooi man
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wat?en dat voor standaard klas 3 pauperjeugd?
ja, mooi man, had ik ook niet verwachtquote:Op woensdag 30 september 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wat?en dat voor standaard klas 3 pauperjeugd?
wromquote:Op woensdag 30 september 2015 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leer die kinderen eens wat nuttigs
Hoeveel kloons zijn er? Er zijn er nu 2 dood ben bij de voetbalvrouw kloon aflevering 2.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe even een live-verslag? Heb geen tijd om zelf te kijken
Komt ms door de leraresquote:Op woensdag 30 september 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja, mooi man, had ik ook niet verwacht
[..]
wrom
Niet?quote:
goeie vraagquote:Op woensdag 30 september 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja, mooi man, had ik ook niet verwacht
[..]
wrom
veelquote:Op woensdag 30 september 2015 15:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoeveel kloons zijn er? Er zijn er nu 2 dood ben bij de voetbalvrouw kloon aflevering 2.
Ja dat ga ik jou vertellenquote:Op woensdag 30 september 2015 15:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoeveel kloons zijn er? Er zijn er nu 2 dood ben bij de voetbalvrouw kloon aflevering 2.
Stuk of 450quote:Op woensdag 30 september 2015 15:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |