Mooie poezel. Hij heet Joost, maar hij is koning. Ligt nu lekker in de zon, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:22 schreef benkruk het volgende:
Jou poezebeest lijkt op de mijne, en heeft dezelfde naam, King!
[ afbeelding ]
Sterkte!
Geniet ervan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:11 schreef Koettie het volgende:
Laatste avond van poes. Gelukkig heeft hij een goede dag met al het junkfood wat hij zich kan wensen.
ik heb een kat laten inslapen na lang ziekbed, dat vond ik de meest vreselijke beslissing ooit. Die gang naar de dierenarts met het arme beestquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:07 schreef Koettie het volgende:
Laatste blik tonijn gehad en loopt ie weer rondjes.
Met vriend gister over gepraat en we zijn blij dat we de knoop doorgehakt hebben. Hij kan nog lopen en eten enzo maar kijkt zo sloom uit z'n ogen.Loopt ook de hele dag rondjes in huis en slaat de andere kat. En vanaf hier wordt alles slechter natuurlijk. Vriendin die altijd op hem gepast heeft had het er gister moeilijk mee, die vond dat hij er nog goed uitzag. Maja, door eten leeft ie op maar beter wordt hij er niet van.
Gatver haha, had niet verwacht dat ik het nog zo lastig zou vinden. Wisten al een maand dat ie terminaal was.
Dat is veel beter idd. Ik liep te janken over straatquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef Koettie het volgende:
Ben zo blij dat de dierenarts gewoon hierheen komt. Lijkt me vreselijk om hem nog even in zn hokje te proppen en dan in de wachtkamer te zitten. Teveel stress en gedoe, zit je daar zelf ook helemaal geėmotioneerd. Blij dat hij straks lekker op de bank kan slapen.
Ik moet ook naar de dierenarts met m'n kattenbeest, ik ga niet uit van iets ergs maar dit heeft me toch wel een beetje nerveus gemaakt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:19 schreef Koettie het volgende:
Blij met m'n superlieve dierenarts die alles fijn uitlegde en ons de ruimte gaf. Hij is ingeslapen op zijn favoriete plekje op de bank.
sterkte!quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:19 schreef Koettie het volgende:
Blij met m'n superlieve dierenarts die alles fijn uitlegde en ons de ruimte gaf. Hij is ingeslapen op zijn favoriete plekje op de bank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |