Ga Niels zijn soaprikker berijden joh.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat je segt ben je selluf met je kop door de helluft
85 is wel wat oud om nog naar de middelbare school te gaan, niet waar?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar iedereen zegt altijd: je bent nooit te oud om te leren.
duurde even voor ik soaprikker goed lasquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga Niels zijn soaprikker berijden joh.
Ben zeer gepassioneerd man en derhalve altijd fanatiek.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo fanatiek altijd guusje
HOU JE BEK NOU STOM KONIJNquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
85 is wel wat oud om nog naar de middelbare school te gaan, niet waar?
SG ben je een spek ja? wat zijn je statts?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JE BENT SUPER COOL EN NIET GEK EN OOK GEEN SYKKELquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Soap Rikker, zo dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
duurde even voor ik soaprikker goed las
ewaaquote:
jaquote:
vocarooquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
mijn lachje soms hardop \;')
waar kan ik die ook alweer opnemen om vervolgens te versturen en laten ghoren hier zodat jullie kunnen meegfenieten van hoe ik soms kapot ga om de flauwe grapejsne
Nu Guus nog.quote:
Doe je sekskreuntjes ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:57 schreef -supergirl- het volgende:
mijn lachje soms hardop \;')
waar kan ik die ook alweer opnemen om vervolgens te versturen en laten ghoren hier zodat jullie kunnen meegfenieten van hoe ik soms kapot ga om de flauwe grapejsne
banaanvraag trquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |