Hangt ervan af hoe groot en zwaar je het maakt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:02 schreef xcachet het volgende:
Zou je zo'n pakket ook uit Spanje kunnen sturen of is dat erg duur?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft zn haarlijn ongeveer ten hoogte van zn schouders
Praat hij ook tegen jou? Ik voelde me speciaalquote:
zolang je maar hiphop bent.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja kan ook tegenwoordig. Ik ben niet zo hip.
ahw, kom gwoon knuffelen bby, btje kroelen toch ;$quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, pakte Phone erbij.
[..]
Laat maar weer
Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar zal inderdaad wel prijzig zijn
Waarom nou zo doen... Echt... Gvd...quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn haarlijn is nog best prima manben geen wch ofzo
Mag dus nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor kerst kom je wel even terug neem ik aan?
Met Niels DM'enquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Praat hij ook tegen jou? Ik voelde me speciaal
Boks.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:05 schreef krioro het volgende:
[..]
4 lyfe [ afbeelding ][ afbeelding ]
dacht dat je niet mee las :squote:Op dinsdag 29 september 2015 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom nou zo doen... Echt... Gvd...
quote:
Okayquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ahw, kom gwoon knuffelen bby, btje kroelen toch ;$
niet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag dus niet
Maar misschien wel ja. Als ik zin heb. Kerst hier is best saai.
Fiesta de navidad en Barcelona a casa cachita!quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag dus niet
Maar misschien wel ja. Als ik zin heb. Kerst hier is best saai.
De jaloezie druipt van deze post af.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Niels DM'en
Man man man
Nee, iets met verzekering van school. Snap het ook niet helemaal, want heb gewoon een zorgverzekering lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet?
nja, kerst en oud op nieuw in barcelona doorbrengen lijkt me ook niet echt een straf.
zeker als er thuis niet veel aan is..
Kom maar langsquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Fiesta de navidad en Barcelona a casa cachita!
Ik zit hier inderdaad te jankenquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van deze post af.
Na een week zeker?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit hier inderdaad te janken
Gewoon stiekem terugkomen, merken ze toch niet. Tenzij je een docent naast je hebt wonen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, iets met verzekering van school. Snap het ook niet helemaal, want heb gewoon een zorgverzekering lopen.
Wel alleenMaa maak vast vrienden.
[..]
Kom maar langs
Ja daarom.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon stiekem terugkomen, merken ze toch niet. Tenzij je een docent naast je hebt wonen...
Is goed.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:14 schreef Chai het volgende:
Ik moet nu telkens heel veel e-mailen en naar allemaal verschillende mensen en cc naar die en zus en zo. En om het allemaal een beetje parallel aan elkaar te laten lopen ben ik steeds 5 e-mails tegelijk aan het schrijven.
Echt he.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van deze post af.
gvdquote:
nowkiss.jpgquote:
hovjquote:
Kanquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Fucking irritant, ben autist, kan maar 1 ding.
Ik ken een volwassen man die er ook zo over denkt, misschien is hij wat voor jou.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou 't wel weten als ik een jongen was
Kan wel merken dat de werkdag bijna voorbij is wanneer jij zo blij gaat doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken een volwassen man die er ook zo over denkt, misschien is hij wat voor jou.
Is het af te lezen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan wel merken dat de werkdag bijna voorbij is wanneer jij zo blij gaat doen.
justin bieberquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb de hele tijd dat liedje in mijn hoofd... WHAT DO U MEAN?!
Niet eens Watch me whip watch me nae nae? Wat een kutnummer is dat trouwensquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb de hele tijd dat liedje in mijn hoofd... WHAT DO U MEAN?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |