Hoeft niet zo moeilijk allemaal hoor. Doe een strik om en kom hier.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:35 schreef Chloroform het volgende:
ik heb me alvast opgegeven voor de kerstpakkettenactie van FHF
FOK! respect + 0,3quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ben ik op een blauwe maandag nog moderator geweest
ja je kunt nu wel lachen maar is gewoon leukquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeft niet zo moeilijk allemaal hoor. Doe een strik om en kom hier.
Wow nobel van je Chloroquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
FHF / Kerstpakkettenactie - deel 5 waar er dringend tissues nodig zijn.
Ja dat doe ik ook wel... shitquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja je kunt nu wel lachen maar is gewoon leuk
je mag me pas openmaken met kerstquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeft niet zo moeilijk allemaal hoor. Doe een strik om en kom hier.
Dat wordt dan een waardeloze kerst voor krioroquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je mag me pas openmaken met kerst
Je hoeft ook pas met kerst te komen. Ga niet 3 maanden tegen je aan zitten kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je mag me pas openmaken met kerst
Nee, ik maak zelf leuk pakketquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Geef je dan je kerstpakket van werk aan een voedselbankert?
Wow.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Je hoeft ook pas met kerst te komen. Ga niet 3 maanden tegen je aan zitten kijken.
Wowquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik maak zelf leuk pakket
Gvdquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Je hoeft ook pas met kerst te komen. Ga niet 3 maanden tegen je aan zitten kijken.
Secret Santa Tante Chloro.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh, Chloro laat het maken door de kinderenquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowzelfs moeite er voor doen nog... wat gebeurt hier allemaal cholo? of zit je al helemaal in de handenarbeidmodus door school?
no way dat ik mijn roemeense jam en tjechische crackers zomaar weggeef btw
Ik bedoel dat het een marteling zou zijn om zo lang bij je te zijn zonder je aan te mogen raken. =$quote:
Na kerst op de FP:quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joh, Chloro laat het maken door de kinderen![]()
ik heb vorig jaar wel gedoneerd aan een pakket.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Teringquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na kerst op de FP:
Fokkers gestikt in glitters door FHF actie
haha neequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowzelfs moeite er voor doen nog... wat gebeurt hier allemaal cholo? of zit je al helemaal in de handenarbeidmodus door school?
no way dat ik mijn roemeense jam en tjechische crackers zomaar weggeef btw
zal me adres wel ff dm'enquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |