Een soort pluff 2.0 dusquote:
pluff is een stuk ergerquote:
Batsen! Altijd leuk!quote:
En zijn collectie soa'squote:Op dinsdag 29 september 2015 15:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
pluff is een stuk ergermet zijn hoeren
Kan hij met zeefje gaan kwartetten.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Kan hij met zeefje gaan kwartetten.
Ja man. Ene Deezertje heeft versiertips en therapie nodig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik vernam dat ik hier moet zijn?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
The ultimate wingman has arrived.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Waar ligt dat dan aan, denk je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
Maar het is ook iedere keer die teleurstelling als ik iemand eens (normaal) aanspreek: gesprek gaat moeizaam, loopt dood of wordt botweg afgewezen. Geen vertrouwen voor de toekomst.
Huh, gewoon met mensen praten lukt je al niet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
Maar het is ook iedere keer die teleurstelling als ik iemand eens (normaal) aanspreek: gesprek gaat moeizaam, loopt dood of wordt botweg afgewezen. Geen vertrouwen voor de toekomst.
Geen idee, alles moet toch met een gesprek beginnen zou je denken?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, denk je?
Blijft altijd lachen die pua's die denken als een tovenaar zo alle problemen op te kunnen lossen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The ultimate wingman has arrived.
Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Blijft altijd lachen die pua's die denken als een tovenaar zo alle problemen op te kunnen lossen.
Zo lang je mond dicht houd en niet alles wat tieten heeft of wat lijkt op tieten zit aan te staren zal je vast wel "normaal" overkomen ja. Doe je 1 van bovenstaande.... Val je binnen 2 sec door de mand. Kut voor je maar wel waar.quote:
Als je goed nadenkt zul je toch wel een oorzaak weten te vinden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee, alles moet toch met een gesprek beginnen zou je denken?
Neuh, niet altijd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar heb je ook genoeg gespreksstof?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef Deezertje het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2015 21:10 schreef syndroom het volgende:
Dat is mij ook nog nooit overkomen, dat je als man wordt aangesproken door een meisje. Dan moet je geluk hebben of heel knap zijn.
Ja, maar hoe komt het dat die telkens op een bepaalde manier verlopen? Jij bent de enige constante factor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus je bent niet in staat om een normaal gesprek te voeren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
Kan het onderwerp zijn, dat ze er geen zin in hebben, mij niets lijken etc.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar hoe komt het dat die telkens op een bepaalde manier verlopen? Jij bent de enige constante factor.
Maar je kon toch prima gesprekken voeren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |