Geef me een v, dan maak ik Gravy.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Rucola en broccoli. Nu hebben wel alleen nog dressing nodig.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardop gelachen
Broccolocomatief?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zeg ik ben wel een broccoli op een trein he
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardop gelachenJij bewaart alles, he
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Hop en weer een blauwtje er bijquote:
ik kan niet geïnteresseerd raken op basis van rare berichtjes met rare denkwijzen dus helaaaas.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardop gelachen![]()
Nou zegquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hebben de creeps al eerder besproken, maar....
Je bent wel erg zure rucola of niet? Soort vrouwelijke Deezertjequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:05 schreef Rucola het volgende:
[..]
ik kan niet geïnteresseerd raken op basis van rare berichtjes met rare denkwijzen dus helaaaas.
FF checken dan.quote:
Das wel kjoetquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, een sprintertje
[ afbeelding ]
<3![]()
waarom?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je bent wel erg zure rucola of niet? Soort vrouwelijke Deezertje
Niet eens? Je zal wel je oordopjes in hebben en via je mobiel op fok zitten en dus zitten turen op je scherm en vast ook nog in de trein! En je hebt vast LBO onderwijs en je laat je uit elkaar trekken door bondkraagjes!quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:05 schreef Rucola het volgende:
[..]
ik kan niet geïnteresseerd raken op basis van rare berichtjes met rare denkwijzen dus helaaaas.
Of door een oostblokker.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet eens? Je zal wel je oordopjes in hebben en via je mobiel op fok zitten en dus zitten turen op je scherm en vast ook nog in de trein! En je hebt vast LBO onderwijs en je laat je uit elkaar trekken door bondkraagjes!
Aldus deezertje
Kan je wel humor?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:05 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja he.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
FF checken dan.
[..]
Das wel kjoet
hoezo? Hij dm't me opeens dus zeg ik t gewoon zo ff, het was maar een vraag waarom ze afspreekt met iemand van hier en wat voor interessequote:
Geldt dat ook voor masturberen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb een plaatje voor in de OP:
[ afbeelding ]
Nee dus.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef Rucola het volgende:
[..]
hoezo? Hij dm't me opeens dus zeg ik t gewoon zo ff, het was maar een vraag waarom ze afspreekt met iemand van hier en wat voor interesse
niks meer of minder.
Oh je kreeg gelijk een DM ja?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef Rucola het volgende:
[..]
hoezo? Hij dm't me opeens dus zeg ik t gewoon zo ff, het was maar een vraag waarom ze afspreekt met iemand van hier en wat voor interesse
niks meer of minder.
Ik ben hooggeleid, goed geleid Gquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet eens? Je zal wel je oordopjes in hebben en via je mobiel op fok zitten en dus zitten turen op je scherm en vast ook nog in de trein! En je hebt vast LBO onderwijs en je laat je uit elkaar trekken door bondkraagjes!
Aldus deezertje
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef Rucola het volgende:
[..]
niks meer of minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |