Op je zolderkamer kom je niet in contact met meisjes.quote:
Hij zit toch op datingsites en apps zoals Tinder en zo. Waarom lukt het hem ook daar niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op je zolderkamer kom je niet in contact met meisjes.
Als jullie al die jaren in clubs zouden komen en zouden praten met meisjes zou er heus wel het één en ander gebeurd zijn.
omdat het hem in het echt ook niet luktquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:30 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij zit toch op datingsites en apps zoals Tinder en zo. Waarom lukt het hem ook daar niet?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Arrogantie en misplaatste borstklopperij van hem. Ik denk dat dat ook afschrikt.
Aan de ene kant komt hij sympathiek over maar aan de andere kant is het ook iemand die blijft denken in vooroordelen en mensen in hokjes plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet binnen een minuut of ik iemand neukmateriaal vind.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend vinden dat de ene man eigenlijk zonder al te veel moeite een ONS of een scharrel weet te regelen, terwijl mensen zoals jij en ik verwoede pogingen doen maar dat resultaat eigenlijk 0 is.
Als je al maanden of zelfs jaren bezig bent moet je bij jezelf toch ook wat vraagtekens plaatsen of je gebruikte methode wel de juiste is. In theorie zou je binnen 2 a 3 uur al iemand vanuit een bar of club in bed kunnen krijgen mits je de juiste technieken toepast. Jij bent al maanden bezig, eigenlijk zonder al te veel resultaat. Wat gaat er fout?
Het is ook waar je genoegen mee neemt en hoe hoog je de lat legt. Een oudere alleenstaande moeder, een MILF of iemand die er wat minder uitziet, is makkelijker dan een jonge vrouw van begin 20 die er knap uitziet. Laatste weet dat ze aantrekkelijk is en de mannen voor het uitkiezen heeft. Gevolg is dat er veel concurrentie onder de mannen is want iedereen wil wel een knappe vrouw.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet binnen een minuut of ik iemand neukmateriaal vind.
Die technieken zijn bullshit.
Whut.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is ook waar je genoegen mee neemt en hoe hoog je de lat legt. Een oudere alleenstaande moeder, een MILF of iemand die er wat minder uitziet, is makkelijker dan een jonge vrouw van begin 20 die er knap uitziet. Laatste weet dat ze aantrekkelijk is en de mannen voor het uitkiezen heeft. Gevolg is dat er veel concurrentie onder de mannen is want iedereen wil wel een knappe vrouw.
Dat is geen garantie. Hun 'probleem' zit dieper dan datquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op je zolderkamer kom je niet in contact met meisjes.
Als jullie al die jaren in clubs zouden komen sociale activiteiten ondernemen en zouden praten met meisjes iedereen zou er heus wel het één en ander gebeurd zijn.
Er zijn genoeg gladde jongens die de club ingaan en na een uur weer weggaan met een willekeurig meisje. Die zouden dan toch wel wat meer ervaring hebben dan mensen die dat normaal niet gewend zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet binnen een minuut of ik iemand neukmateriaal vind.
Die technieken zijn bullshit.
Dit is zo vervelend aan je. Je klaagt dat je weinig sociale contacten hebt, maar wijst een groep mensen bij voorbaat al af. Nota bene de groep mensen waar je zelf toe behoort.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:01 schreef Deezertje het volgende:
Klopt deels. Omdat ik weet dat ik gewoon beter verdien. Waar veel mensen uitkijken naar het weekend kijk ik juist op tegen het weekeinde. Vandaag weer een dag voorbij. Wat heb ik gedaan? Niet veel. Wat series gekeken om het menselijke contact wat ik mis op te vullen en nieuwe afleveringen voelen als momenten aan met vrienden. Bizar natuurlijk want dan ga je toch lekker de deur uit? Maar vrienden maken is op mijn leeftijd gewoon erg lastig en zeker met mijn ASS. Vrienden maken binnen dat wereldje wil ik simpelweg niet. Ik ben altijd blij als het weer maandag is en het normale leven begint. Ohja, straks weer twee weken elke dag alleen...
Door hun techniek zeker?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gladde jongens die de club ingaan en na een uur weer weggaan met een willekeurig meisje. Die zouden dan toch wel wat meer ervaring hebben dan mensen die dat normaal niet gewend zijn.
Die 'players' wegen gewoon hun kansen. Die kunnen ook niet iedereen krijgen heur. Ze matchen met bepaalde typjes. En zo'n playertypje kan je worden. Maar niet spelen.quote:
T was sarcasme.. je hebt het of je hebt het niet. Daarom zeg ik dit. Mijn vriend zag ik de eerste keer en binnen een minuut wist ik: jij wordt van mij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Die 'players' wegen gewoon hun kansen. Die kunnen ook niet iedereen krijgen heur. Ze matchen met bepaalde typjes. En zo'n playertypje kan je worden. Maar niet spelen.
I knooooow. PI.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T was sarcasme.. je hebt het of je hebt het niet. Daarom zeg ik dit. Mijn vriend zag ik de eerste keer en binnen een minuut wist ik: jij wordt van mij.
De mannen hier zijn pussies. Daar raakt geen enkele doos nat van.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:49 schreef VASND het volgende:
[..]
I knooooow. PI.
Veel kerels hebben het idee dat alleen een opener tussen hun en een gelukkig leven met die mooie chick staat. There's so much more. Zo veel mismatch tussen alles.
Je hebt grote ballen en een kleine pik. Een dokter zou zeggen, 'Deezer... Je staat te lang droog, heb seks!'quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar zit je in dan?
Ik trek alle middelen uit de kast om maar contacten te leggen en het ene faalt nog harder dan 't andere, dus met mij wil je echt niet ruilen.
Dit is een aanname. Dit kun jij helemaal niet weten. Een ook dit is weer zo'n vooroordeel wat jou altijd in de weg zal blijven staan als je nog eens een meisje wilt versieren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Beter kun je een meisje regelen dat ook nog niet zoveel ervaring heeft, liefst max 2 ex-vriendjes. Anders gaat ze jou als vergelijkingsmateriaal zien en is de kans alleen maar groter dat het snel uitgaat.
Amen. Hoe kan je verwachten dat anderen je accepteren als je dat zelf ook niet doet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is zo vervelend aan je. Je klaagt dat je weinig sociale contacten hebt, maar wijst een groep mensen bij voorbaat al af. Nota bene de groep mensen waar je zelf toe behoort.Jij zou toch moeten weten dat de ASS-populatie geen homogene groep is. Ik ken mensen met ASS die op sociaal gebied mijlenver voorlopen op jou. Die hebben relaties (gehad) en een vriendenkring. Waarom zou je daar niet mee om willen gaan? Hoe kun je in hemelsnaam verwachten dat mensen je accepteren zoals je bent, als je dat niet bij een ander kan opbrengen?
Beter kun je gewoon een meisje regelen. Punt. Zulke analyses hebben pas zin als het je een keer lukt. En zelfs dan...quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:00 schreef syndroom het volgende:
Beter kun je een meisje regelen dat ook nog niet zoveel ervaring heeft, liefst max 2 ex-vriendjes. Anders gaat ze jou als vergelijkingsmateriaal zien en is de kans alleen maar groter dat het snel uitgaat.
Terechte vraag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is zo vervelend aan je. Je klaagt dat je weinig sociale contacten hebt, maar wijst een groep mensen bij voorbaat al af. Nota bene de groep mensen waar je zelf toe behoort.Jij zou toch moeten weten dat de ASS-populatie geen homogene groep is. Ik ken mensen met ASS die op sociaal gebied mijlenver voorlopen op jou. Die hebben relaties (gehad) en een vriendenkring. Waarom zou je daar niet mee om willen gaan? Hoe kun je in hemelsnaam verwachten dat mensen je accepteren zoals je bent, als je dat niet bij een ander kan opbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Terechte vraag.Zie het eens niet als verschillende werelden! Dat helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |