Afwachten maarquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Fitz zet Bas nu wel heel erg in een schijnwerper en hemelt hem wel erg op.
Hij wil iedereen laten merken dat Bas beter is en goed in vorm.
Een spelletje!
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef PTLe het volgende:
Wel een lekkere man vind ik het![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verbeelding die Fritz zegt, hij vindt dat de Utopianen wel van hun fans mogen verwachten dat ze komen kijken naar het boksgala
Ja jij weet het .....ik zeg alleen wat ik hoorde dat dusquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef PeZu het volgende:
![]()
bas traint 's nachts, ja en wilders bekeert zich morgen tot moslim
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Fitz zet Bas nu wel heel erg in een schijnwerper en hemelt hem wel erg op.
Hij wil iedereen laten merken dat Bas beter is en goed in vorm.
Een spelletje!
Haar ex ook.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:04 schreef Yeszie het volgende:
Volgens mij is Row best wel een lang eind.
Wie Stiff?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Yeszie het volgende:
[..]Echt een mannelijke man , geen watje of mietje
Het moet gewoon geld in het laadje brengen ..quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verbeelding die Fritz zegt, hij vindt dat de Utopianen wel van hun fans mogen verwachten dat ze komen kijken naar het boksgala
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:06 schreef Yeszie het volgende:
Nou moe, wat heeft Wimke nu voor een broek aan met stukken tussen zijn benen , is dat tegen het schuren![]()
Wie dan ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:06 schreef spapaars het volgende:
Wel grappig dat Naomi een mond bitje in heeft (had een ex bewoonster eigenlijk 24/7 in moeten hebben)
Nou dat hoop ik welquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:04 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Tuurlijkik geloof ook niet dat ze elkaar straks helemaal tot moes slaan.
Tenminste dat hoop ik niet
Wim zweetzak...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |