quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Naomi over het hek te smijten.
Wat eten we vanavond?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt.En om 6 uur zijn hapje doen...
Ik schat nasi of patatquote:
Klopt. Hormonale borstkanker is erfelijk, daar kun je je inderdaad op laten testen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:28 schreef Cir het volgende:
gezellig gesprek over Borskanker
Bjorn , Row , stiff
Row verteld dat je van te voren kan zien als je die genen /cellen in je hebt
borstamputaie an Angeline Jol ..wrd besproken
je kan ook te laat zijn he , dan zit het overal gaat Bjurn verder
Bjurn vnd het heel heftig maar wil het graag bespreekbaar maken
spagettie a la toestandquote:
lasquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
De grootste prestatie van hun allemaal......"Ik geef mij op en ik zit er in"
Bjorn zegt het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh is het wat tussen bjorn en rowquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Buiten)
Gina: Ik ga douchen.
Rowena: Ik zo ook, maar ik ga weer naar binnen want ik heb het kouid.
Stefanie: Jullie hebben elkaar wel gevonden.
Bjorn: Row is een tof wijf.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:32 schreef Cir het volgende:
[..]
lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Een afstand ja...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Oh is het wat tussen bjorn en row
ze werd niet zo veel stemmen bekomenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, Gnoom wordt alleen over het hek geflikkerd na de stemming![]()
Heeft Gnoom geen stemmen voor nodig hoor, die gaat sws over het hek.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze werd niet zo veel stemmen bekomen![]()
![]()
Ze heeft kort haar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:38 schreef Yeszie het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waarom Gina extensions wilt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |