Zeker interessant. Overigens hoop ik dat de prijzen van AW uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
De nieuwe Chromecast wordt sowieso hier gekocht
Jep idd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zeker interessant. Overigens hoop ik dat de prijzen van AW uit de lucht gegrepen zijn.
Ik vind de eerste twee hoesjes erg gaaf.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:34 schreef dimmak het volgende:
https://store.google.com/product/nexus_5x
480 voor de 5x?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Wel 480 euro dus, ben benieuwd hoeveel er verkocht zullen worden.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
HAHAHAHA gvd![]()
Ze steken ze maar in hun nek
Je kunt op importeren uit Amerika ofzo he, mja dan zit je met de gebakken peren wanneer er iets kapot gaat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef Onufriev het volgende:
[..]![]()
dat dus
Alleen heb ik nu wel een probleem wat ik wél als opvolger moet kiezen, op korte termijn
Ik bestel sowieso pas in april 2016 een nieuwe telefoon. Als de 6P dramatisch in prijs is gezakt dan ga ik die misschien wel bestellen, maar tegen die tijd is er misschien wel een leuker toestel uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:13 schreef Apostrof het volgende:
Hoe is de UK prijs dan? Heb een vriend daar zitten, is dat nog waard?
edit: nee. 20 euro verschil.
Een Moto X uitvoering natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef Onufriev het volgende:
[..]![]()
dat dus
Alleen heb ik nu wel een probleem wat ik wél als opvolger moet kiezen, op korte termijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |