Maar ik zei ook tegen jou dat je hoe dan ook positief moest blijven en naar mogelijkheden moest kijken. Je kan wel klagen maar daar schiet je 0,0 niks mee op. Daar word je alleen maar depressiever van.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was gewoon hoe ik me op dit moment voel in mijn leven en dat is ook best kut ondanks dat ik er wat van probeer te maken.
Bedankt voor je feedback, ik ga er aan werken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was gewoon hoe ik me op dit moment voel in mijn leven en dat is ook best kut ondanks dat ik er wat van probeer te maken.
Hoe weet je dit zeker?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Het is gewoon aantrekkelijker voor vrouwen dat weet ik zeker.
Oh en nog iets: Een labeltje als autisme is om ondersteuning te zoeken/hebben, niet om zielig te zeggen: ja ik kan dit en dat niet want ik heb autisme.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Motorisch schort het daar ook vaak aan. Niet goed in sport en vooral jezelf geen houding weten te geven.
Dit is heel erg waar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oh en nog iets: Een labeltje als autisme is om ondersteuning te zoeken/hebben, niet om zielig te zeggen: ja ik kan dit en dat niet want ik heb autisme.
Nee want het was uitdrukkelijk geen date. Ze heeft een andere Crush namelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus dan heb je eindelijk een date/afspraak met een meisje en dan ga je er zo negatief in / negatief doen?
Wat denk je daarmee te kunnen bereiken?
Omdat succesvolle bij vrouwen mannen ook zo lopen.quote:
Betekent niet dat je negatief moet doen. In jouw geval is het hendig om vrienden te hebben, en die jaag je ook weg als je negatief doet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee want het was uitdrukkelijk geen date. Ze heeft een andere Crush namelijk.
Dus als het wel een date was geweest had je heel anders gedragen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
Als je PUA net zo achterlijk vind als ik, dan moet je die link van haar censureren en niet mijn sarcasme, lieve schat.quote:
Wie zegt dat ik dat niet heb? Alleen nog op relationele gebeuren want dat moet je zelf voor elkaar boksen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oh en nog iets: Een labeltje als autisme is om ondersteuning te zoeken/hebben, niet om zielig te zeggen: ja ik kan dit en dat niet want ik heb autisme.
Lekker boeiend. Je had kunnen oefenen, date of niet. Als t alleen maar was om je gal te spuwen had je net zo goed niet af kunnen spreken..quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je verstand hebt van hoe ik een succesvolle man kan worden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Omdat succesvolle bij vrouwen mannen ook zo lopen.
Zelf merk ik ook verschil dat als ik schouders wat naar achter houd en hoofd recht houd(itt slungelig lopen en met hoofd wat gebogen naar de grond) er meer blikken zijn van meisjes waar ik tegenwoordig soms een beetje op let.
Hij heeft me daarna ook helemaal niet meer aangesproken. En hij vroeg er ook zelf om. Ik heb het netjes gehouden uiteraard.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Als je PUA net zo achterlijk vind als ik, dan moet je die link van haar censureren en niet mijn sarcasme, lieve schat.
@ Broccoli: fijn dat je Deezertje geholpen hebt, maar heb je dit met hem ook in privé in besproken. Zo openlijk je mening over zijn IRL-persoonlijkheid op het forum zeggen komt op mij over als een publieke executie en ik kan me voorstellen dat hij daarom in de verdediging schiet. Het zal wel hard bij hem aankomen en dan is meer 'tough love' wel erg gemeen. Misschien is het een idee om Deezertje eens rustig na te laten denken, de kans te geven om wat te doen met de feedback en dan later nog eens te meeten om de vooruitgang te peilen?
NEe grapjas. is meer voor deezer bedoelt omdat hij blijkbaar krom loopt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je verstand hebt van hoe ik een succesvolle man kan worden.
Heb je tips voor me?
Dat wat broccoli nu vertelt heeft, hebben wij hem (vanuit ons oogpunt van hoe hij hier op het topic is) ook allang vertelt. Meerdere keren en over langere tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Als je PUA net zo achterlijk vind als ik, dan moet je die link van haar censureren en niet mijn sarcasme, lieve schat.
@ Broccoli: fijn dat je Deezertje geholpen hebt, maar heb je dit met hem ook in privé in besproken. Zo openlijk je mening over zijn IRL-persoonlijkheid op het forum zeggen komt op mij over als een publieke executie en ik kan me voorstellen dat hij daarom in de verdediging schiet. Het zal wel hard bij hem aankomen en dan is meer 'tough love' wel erg gemeen. Misschien is het een idee om Deezertje eens rustig na te laten denken, de kans te geven om wat te doen met de feedback en dan later nog eens te meeten om de vooruitgang te peilen?
Maar dat is toch niet "asociaal" en "alfaman"? Dat is gewoon normaal. Elke vrouw ziet dit ook als normaal. Als je het als asociaal en alfaman gaat bestempelen, dan wordt die kwalificatie juist de afknapper.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Omdat succesvolle bij vrouwen mannen ook zo lopen.
Zelf merk ik ook verschil dat als ik schouders wat naar achter houd en hoofd recht houd(itt slungelig lopen en met hoofd wat gebogen naar de grond) er meer blikken zijn van meisjes waar ik tegenwoordig soms een beetje op let.
Beetje alsof je Quasimodo tips geeft om zonder bochel in zijn rug te lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef pluff het volgende:
[..]
NEe grapjas. is meer voor deezer bedoelt omdat hij blijkbaar krom loopt.
Je wilt het mensen toch ook naar de zin maken, of het nou een date is of niet? Wat dacht je van vriendschap? Dat is zeker voor jou geen overbodige luxe. Aan vrienden heb je zelfs uiteindelijk wel meer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je gewend bent krom te lopen zoals deezer voelt rechtop lopen ineens heel erg asociaal/alfamannetjes achtig. Ook loop je dan pas goed rechtop wanneer het voelt alsof je het eigenlijk heel erg overdrijft.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet "asociaal" en "alfaman"? Dat is gewoon normaal. Elke vrouw ziet dit ook als normaal. Als je het als asociaal en alfaman gaat bestempelen, dan wordt die kwalificatie juist de afknapper.
Je moet voorzichtig zijn met waardeoordelen en aannames. Check je mening voor je hem uit.
Nee het is gewoon de realiteit. Ik kan mezelf prima redden qua gesprekken voeren etc. maar omdat ik krom loop (ja zooltjes en alles geprobeerd)vmaar ook niet beroerd krom gelukkig, en mensen zelf niet zo snel aanspreek gaat het een stuk lastiger. Heb ik echter een echte date dan verloopt die meestal prima en gezellig. Dat de klik er niet altijd is kan ik niks aan doen, maar kan mezelf idd wel redden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wat broccoli nu vertelt heeft, hebben wij hem (vanuit ons oogpunt van hoe hij hier op het topic is) ook allang vertelt. Meerdere keren en over langere tijd.
Dus dat zal echt niet zo hard aankomen.
Zo wel, kan hij dat gewoon aangeven
Dat ja. Rechtop lopen voelt voor mij als geforceerd aan, terwijl het dat dus niet is. Maar omdat ik dat nooit doe is het ook niet meer makkelijk aan te leren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je gewend bent krom te lopen zoals deezer voelt rechtop lopen ineens heel erg asociaal/alfamannetjes achtig. Ook loop je dan pas goed rechtop wanneer het voelt alsof je het eigenlijk heel erg overdrijft.
Voor hemzelf overdrijven alsof hij een asociaal alfamannetje is dus, en voor de buitenwereld loopt hij net normaal en niet meer krom.
Vond jij het wel gezellig met broccoli? als in, wat was jouw gevoel na de meet/afspraak?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef Deezertje het volgende:
Nee het is gewoon de realiteit. Ik kan mezelf prima redden qua gesprekken voeren etc. maar omdat ik krom loop (ja zooltjes en alles geprobeerd)vmaar ook niet beroerd krom gelukkig, en mensen zelf niet zo snel aanspreek gaat het een stuk lastiger. Heb ik echter een echte date dan verloopt die meestal prima en gezellig. Dat de klik er niet altijd is kan ik niks aan doen, maar kan mezelf idd wel redden.
Eerlijk gezegd heb je wel een punt. Ik liep vroeger ook niet helemaal recht en de eerste keren dat ik dat oefende voelde het ook heel arrogant aan, zeker voor iemand zoals ik die vrij onzeker is. Maar je moet daar toch even doorheen, na een tijdje went het vanzelf wel en geeft die houding juist dat fijne beetje extra zelfvertrouwen. Het helpt toch meer dan je denkt. Dus probeer het niet te zien als asociaal, maar als zelfverzekerd. Je straalt er uiteindelijk iets positiefs mee uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je gewend bent krom te lopen zoals deezer voelt rechtop lopen ineens heel erg asociaal/alfamannetjes achtig. Ook loop je dan pas goed rechtop wanneer het voelt alsof je het eigenlijk heel erg overdrijft.
Voor hemzelf overdrijven alsof hij een asociaal alfamannetje is dus, en voor de buitenwereld loopt hij net normaal en niet meer krom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |